News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 34 Guests are viewing this topic.

udar

Mare domn Adi, asteptam maine pozele pe care le vei face;)

Ionut

Adi, cum adica "se trece peste viaduct"? :o Pozele cred ca m-ar lamuri. Multumesc anticipat! :cheers:

adiarc

probabil camioanele cu pamant excavat in partea spre Sebes , TREC PESTE VIADUCT , si duc pamantul in partea cealalta spre Sibiu , unde am aratat ca se depoziteaza
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

Hai totusi sa zicem ca trec pe viaduct. Merg pe el, nu zboara peste

Ionut

Da da, evident ca nu ma gandeam ca zboara. :) Intrebam doar ca nu intelegeam cum trec peste, ce, pana acum viaductul nu putea fi traversat dintr-un capat in altul? Ca il terminasera. Sau nu? Si problema nu este spre Sebes, ci spre Sibiu, unde e debleul ala imens. De acolo trebuie carat pamant la greu, nu invers. Probabil ne va lamuri Adi.

danutzu_1069

Viaductul in sine e circulabil de multa vreme ca doara a fost asfaltat.

adiarc

pai da...dar tot mai sunt excavatii de facut si inspre Sebes si o scurteaza pe viaduct
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mariansb

#15577
poze de azi de la nodul Simeria. Recent s-a pus indicator spre Hunedoara si castelul din oras.

[/URL]





[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

nicolaem

Quote from: Ionut on May 23, 2014, 08:43:19 PM
Da da, evident ca nu ma gandeam ca zboara. :) Intrebam doar ca nu intelegeam cum trec peste, ce, pana acum viaductul nu putea fi traversat dintr-un capat in altul? Ca il terminasera. Sau nu? Si problema nu este spre Sebes, ci spre Sibiu, unde e debleul ala imens. De acolo trebuie carat pamant la greu, nu invers. Probabil ne va lamuri Adi.

din cate stiu acum se lucraeza inspre Sebes. Cred ca se refera ca trec dincolo de viaduc cu munca. probabil inspre Sebes au terminat de excavat si acum se muta cu toate masinile dincolo.

mariansb

de pe lotul UMB,ora 17, se lucra intre Branisca si Bretea

[/URL]




















[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

luc

#15580
Quote from: Ionut on May 23, 2014, 07:38:48 PM
Adi, cum adica "se trece peste viaduct"? :o Pozele cred ca m-ar lamuri. Multumesc anticipat! :cheers:

O poza (din păcate nu de foarte buna calitate) de azi (în jur de ora 18 ) :) ; se pot vedea și camioanele:



Se pare ca stratul negru (de asfalt) a apărut și pe celalalt sens de mers, din capătul viaductului.

adirt69_70

#15581
se trece dinspre sibiu spre sebes cu pamant se circula pe partea stanga a viaductului. asfalt e doar pe parte stanga dupa viaduct, pe parte dreapta e stabilizat si stratul de protectie de emulsie bituminoasa



stangabriel

Asta da test de rezistenta al viaductului. Daca se tot plimba camioanele pana la deschidere si Jean Claude van Damme ramane in aceeasi pozitie de spagat intre sensuri si nu cade,inseamna ca va rezista.
Acum serios,ma gandesc  ca daca aveau vreo frica de miscare a pilonilor,nu il foloseau cu pretul motorinei in plus.

rocklee

nu am mai intrat de ceva timp pe forum ....si azi miati inseninat fata cu vestile si pozele de pe santiere ...multumesc la toti si va doresc multa sanatate  :cheers: :cheers: :cheers:

dr4qul4

Viaductul nu are nici un fel de probleme.
Dar asta se intampla acum, riscul mare e sa o ia debleul acela imens la vale, pentru ca o alunecare masiva de teren poate afecta si viaductul.
Asa cativa bolovani cazuti si cateva crapaturi superficiale nu au nici un impact.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024