Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Ionut

QuoteAutostrăzi nu avem, dar CNADNR vrea filme de promovare pentru ele

Chiar dacă se plânge că n-are bani pentru construcţia de autostrăzi, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România are fonduri pentru filme de promovare a autostrăzii Arad-Timişoara, aflată în prezent în lucru.

sursa: Cotidianul

Lasand la o parte tonul stupid al articolului, chiar doream sa intreb un specialist: ce anume de fapt cumpara compania? Ce se doreste cu aceste filme de promovare/prezentare?! Din ce-mi aduc aminte am vazut si pe alte segmente licitatii asemanatoare. Ce se doreste de fapt?! :dunno:

bogdymol

Cum adica nu stii pentru ce trebuie aceste filme de promovare/prezentare? Hai ca-ti explic eu: in campania electorala ei trebuie sa se laude ca au facut jdemii de km de autostrazi. Cu ajutorul acestor filme le prezinta electoratului pentru a primi cateva voturi in plus :)

Doar glumesc. Habar nu am pentru ce se doresc aceste filme. Nu cred ca e vorba despre deja clasicele filmari din avion pentru ca acolo avea Ministerul un parteneriat cu cei de la Scoala de Aviatie.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Merci de raspuns! Am vazut si pentru alte tronsoane de pe A1. Chiar sunt curios ce vor sa faca. Sper sa nu faca un film de prezentare pe care sa-l dea la TV si atat... ar fi chiar penibil. Ar fi grozav sa vedem si noi updateuri periodice macar cu poze de pe santiere, asa cum au ungurii de exemplu.

Ah, chiar: pe toate tronsoanele A1 cu finantare EU constructorii trebuie sa-si faca site. E obligatoriu din cate stiu eu. Vezi poate afli ceva.  :cheers:

bogdymol

AR-TM si Centura Arad sigur nu au site :(
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Quote from: bogdymol on September 20, 2011, 01:38:26 PM
AR-TM si Centura Arad sigur nu au site :(

Da, stiu... am cautat eu in disperare acum cateva luni si n-am gasit nimic. Dar restul de tronsoane (9 cate au fost licitate in toamna 2010) au asta in caietul de sarcini. Cel putin asa am inteles eu si am si vazut parca intr-unul sau doua (caiete). Acum sa vedem in ce masura sunt si respectate treburile astea.

In rest pe A2 sunt siteuri: www.a2medgidiaconstanta.ro si celalalt facut de Colas (era pe un subdomeniu).
Bineinteles si A4: www.constantabypass.ro

Pe Deva-Orastie am inteles ca NU este cerut site (este ex-ISPA finantare).

yqsel

da,am intrat si pe site-urile constructorilor si nu am gasit mai nimic despre proiectele de autostrada de la noi;chiar daca nu sunt obligati prin contract sa ofere update-uri,nu au interes sa o faca?

Ionut

Quote from: yqsel on September 20, 2011, 02:30:25 PM
da,am intrat si pe site-urile constructorilor si nu am gasit mai nimic despre proiectele de autostrada de la noi;chiar daca nu sunt obligati prin contract sa ofere update-uri,nu au interes sa o faca?

Constructorii pun pe siteuri STRICTUL necesar, adica exact acele informatii standard cerute in contractele de finantare din fonduri structurale (fonduri UE). Adica pun datele financiare, podete/poduri, lungimea autostrazii... lucrurile standard. Desi utile, nu sunt nici pe departe suficiente. Se zgarcesc la updateuri de poze, nu mai zic clipuri video.

Ideea este ca se achita strict de obligatii si atat. Nu sunt obligati sa vina cu updateuri periodice. Asa ca, in cel mai bun caz, gasesti 10-20-30 de poze o data la 6 luni pe siteurile oficiale.

Astfel munca asta ramane pe seama pasionatilor si a surselor secrete infiltrate pe santiere. :lol:

Ionut


Ionut

QuoteO autostrada ca-n filme

Reprezentanţii CNADNR anunţă că vor plăti peste 500.000 de lei câştigătorului licitaţiei pentru realizarea unui filmuleţ şi a unei conferinţe de presă la inaugurarea lucrării.

În plus, firma care îşi va adjudeca suma de bani pusă la bătaie trebuie să emită comunicate de presă referitoare la stadiul lucrărilor, să realizeze bannere şi pliante pentru mediatizarea autostrăzii şi centurii Aradului şi să publice în presa locală patru materiale referitoare la importanţa realizării autostrăzii. În plus, atât în conferinţa de presă de la finalizarea lucrărilor, cât şi în materialele publicate în presă, se va urmări accentuarea faptului că o parte din fondurile necesare construcţiei autostrăzii vin de la Uniunea Europeană.

,,Cu ocazia finalizării proiectului, CNADNR va organiza o conferinţă de presă pentru anunţarea rezultatelor obţinute ca urmare a implementării acestuia şi pentru accentuarea contribuţiei nerambursabile a Uniunii Europene la finanţarea contractelor încheiate", se specifică în caietul de sarcini.

sursa: Aradon

500.000 de lei?! Scump. Faceam noi pasionatii pentru mai putin. Chiar sunt curios cine va castiga, pe ce suma licitata si ce va iesi.

vchira

nu ii chiar asa de scum daca stai sa te gandesti ca 
QuoteCele 30 de minute ale filmului final vor trebui editate din patru filmări distincte, realizate atât pe autostrada Arad-Timişoara, cât şi pe centura ocolitoare a municipiului
.  mie asa nu imi plac comentariile astea foarte rau intentionate din ziar. chiar trebe fara informatii concrete sa punem totul sub semnul coruptiei? se arunca cu noroi fara sa se spuna de exemplu cate banere! cat de mari? in ce ziare?etc.  eu zic ca acest tip de publicitate este foarte buna si ar trebui facuta mai des! sa se arate ca se si mai face ceva si la ce ii bun EU... ca masa romanilor sunt din pacate indobitociti pe iRealitati si Antene.

just my 2c.

Ionut

Cred ca bugetul ala include, pe langa filmarile propriu-zise, si plata pentru spatiile TV/presa... sau pe unde vor sa mai puna. Eu sincer sper sa nu fie doar un filmulet de prezentare si atat... ca asta putem face si noi dupa inaugurare. Mi-ar placea sa vedem filmari sau macar poze de pe SANTIER! Pentru asta ar putea pune un buget acolo pentru un fotograf si un tip de la IT care sa le puna pe un site.

Chagall

A aparut un nou filmulet de pe autostrada Arad - Timisoara, de data asta in exclusivitate la prietenii nostrii de la CAPITAL!

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/exclusiv-video-cum-arata-din-avion-autostrada-care-ne-va-lega-de-germania-153255.html
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

madad

Quote from: Chagall on September 21, 2011, 10:21:02 PM
A aparut un nou filmulet de pe autostrada Arad - Timisoara, de data asta in exclusivitate la prietenii nostrii de la CAPITAL!

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/exclusiv-video-cum-arata-din-avion-autostrada-care-ne-va-lega-de-germania-153255.html

Multumim frumos Chagall, desi e tarziu, ma pun sa ma uit la film si dupa ma bag la somn ca sa visez cat mai multe autostrazi :lol:

MHN

Salve!

Am remarcat in film vreo 2 vai (07:25 si 11:11) destul de in urma cu lucrarile.
Sper sa poata fi recuperat decalajul.

Ionut

QuoteCând va fi gata autostrada imposibilă?

Proiectul este de aproape două ori mai scump decât cel de pe Valea Prahovei, dar are avantajul că ar asigura un traseu continuu între Nădlac şi Constanţa. Ultimul studiu de fezabilitate, efectuat în 2008, indica un preţ de 3,24 miliarde euro, TVA inclus, la valoarea monedei de atunci. Explicaţia este numărul mare de tuneluri, viaducte, poduri şi pasaje din lungul autostrăzii, spune un specialist al Companiei de Autostrăzi. Ruta are are 122 de poduri şi pasaje la autostradă, 12 pasaje la noduri rutiere şi 6 pasaje peste autostradă şi 7 tuneluri, lungimea totală a ultimelor fiind de 30 de kilometri.

Care ar putea fi traseul?
Acesta nu este clar deoarece Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale nu a comandat proiectul tehnic de execuţie şi, până la acest moment, nu a licitat nici măcar reactualizarea studiului de fezabilitate din 2008, chiar dacă la nivel declarativ toţii miniştrii Transporturilor din ultimii ani au dat termene de definitivare a lucrărilor. Ultimul traseu propus a fost realizat de firmele de proiectare IPTANA şi Egis în 2008.

Pornind de la Sibiu, autostrada pleacă din zona localităţii Veştem (intersecţia DN1 cu centura Sibiu). Până în zona localităţii Racoviţa din judeţul Vâlcea (în vecinătatea Parcului Naţional Cozia) autostrada va fi învecinată cu DN7, în cea mai mare parte a acestuia, fiind situată pe versantul estic al văii. După ce se desprinde de Valea Oltului, autostrada va pleca spre Curtea de Argeş pe un traseu situat în vecinătatea localităţilor argeşene Poiana, Sălătrucu, Şuici, Cepari, Tigveni, Bârseşti şi Curtea de Argeş (la sud de muncipiu). De aici autostrada va porni pe un traseu învecinat râul Argeş spre Piteşti. Autostrada este prevăzută cu patru benzi (două de circulaţie pe sens), viteza de proiectare fiind de 120 kilometri la oră, cu zone în care este limitată la 100 kilometri la oră. Spaţiile de servicii sunt situate la aproximativ 30 kilometri unul de altul.

sursa: Romania Libera