Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 28 Guests are viewing this topic.

cricric

^^ Interesant, dar 3 loturi inseamna 3 surse pentru contestatii...

Ionut

E foarte bine ca s-a impartit in 3 loturi. Ce se intampla daca o sa crape constructorul care face tot segmentul de 50 de km? Cel mai bine este sa dai 15-20 de km, hai 30. Dar nu mai mult. Daca e un lot mai mare atunci crezi ca nu va fi contestat? Dimpotriva. Va fi bataie si mai mare.

Dar de ce discutam noi despre A3 pe threadul A1? :)

GabiHd

#14957
Previziuni optimiste: un tronson de 22 de kilometri al autostrăzii Deva – Lugoj va fi inaugurat cu şase luni mai devreme  :o

Citeste mai mult: adev.ro/n4jvyy


Investiţie de cinci milioane de euro în construirea nodului rutier de la Şoimuş, pe viitoarea autostradă Lugoj - Deva

Citeste mai mult: adev.ro/n4jxg8

florin74

Se pare ca se va amenaja o banda suplimentara de stationare pentru tiruri inainte de granita. Ultimul termen inaintat decembrie 2014.
http://www.gandul.info/financiar/cand-va-fi-gata-lotul-i-din-autostrada-nadlac-arad-12520028

FRS

Quote from: cutter on April 24, 2014, 11:23:31 PM
Pentru Lugoj-Deva lot 2, 3, 4 nu avem consultant ("Inginer" în limbaj FIDIC, dacă nu mă înșel). Procedura de achiziție publică a avut termen de depunere a ofertelor 28.11.2013, dar pînă în prezent din datele disponibile public nu s-a făcut desemnarea cîștigătorilor. Avînd în vedere și inevitabilele contestații care vor urma desemnării, ne aflăm la cel puțin 2-6 luni de momentul semnării contractelor.

În aceste condiții, îi întreb pe cei care cunosc mai bine sistemul de lucru FIDIC, în ce măsură poate continua execuția dacă nu există supervizare?

Momoentan de supervizare se ocupa DRDP Timisoara

cineva

Oare in legatura cu nodul de la Soimus vor face si ceva mai de calitate decat acel sens giratoriu improvizat de la intrarea in Deva?

rocklee

asa stiu autoritatile romane sai faca datoria ...fac autostrazi din birou  :D....lansam un nou serial de telenovela ...SOVA ...CIMITIRUL SI LILIECI  :lol: :lol: :lol: :p

delacroix

Quote from: cineva on April 25, 2014, 10:49:00 AM
Oare in legatura cu nodul de la Soimus vor face si ceva mai de calitate decat acel sens giratoriu improvizat de la intrarea in Deva?
De ce? Peste doi ani traficul va fi minor. Nu merita investitia.

cutter

În contradicție cu afirmațiile domnilor Șova și Ponta, autostrada Sibiu-Pitești NU se face (referința este la insistentele afirmații din ultima vreme menite să calmeze spiritele "autostrada [...] se face").

Sau, cel puțin, aceasta este intenția guvernului (în ciuda asigurărilor contrare și a muștruluirii publice a domnului Șova - care, probabil, scăpase porumbelul). A afirmat-o deja prin strategia România 100, iar acum o confirmă prin Memorandumul recent adoptat unde se prezintă lista de proiecte propusă pentru finanțare din Fondul de Coeziune 2014-2020:



Aceste proiecte acoperă în totalitate finanțarea disponibilă prin Fondul de Coeziune (3,5-3,8 miliarde de euro). Așadar, "de gura lumii", se fac doar capetele: Sibiu-Boița și Pitești-Curtea de Argeș, iar trecerea munților și a Văii Oltului este amînată pentru cîndva după 2020. Prin urmare, domnul Ponta a mințit cînd a afirmat că "toată autostrada Piteşti - Sibiu va fi finalizată din fonduri europene din programarea 2014 - 2020" (sursa: http://www.realitatea.net/ponta-lucrarile-la-pitesti-sibiu-incep-in-2015-ce-i-transmite-lui-sova-dupa-gafa-pe-blog_1403563.html)

Deci cel puțin 10 de ani de acum încolo, Coridorul Prioritar Rin-Dunăre (fostul Proiect Prioritar TEN-T 7) nu va fi terminat, iar trecerea Carpaților de la Pitești la Sibiu se va face în continuare pe drumul sinuos cu o bandă de pe Valea Oltului printre coloane infernale de TIR-uri. Aceasta este intenția guvernului, oricît încearcă să o ascundă după perdelele de fum ale declarațiilor liniștitoare; acesta este motivul pentru care prioritizarea în cadrul Masterplan-ului nu se mai face (conform caietului de sarcini și al contractului) de către consultantul AECOM plătit cu 2 mil de euro, ci prin dezbatere publică, adică pentru ne-inițiați prin decizie politică.

Archi

Conform articolului postat de Gabi hd in legatura cu nodul Soimus.
QuoteProiect de cinci milioane de euro
Potrivit ministrului Transporturilor, in zona Şoimuş, unde se află ieşirea de pe autostrada Sibiu - Deva va trebui construit un pod şi şase kilometri de drum, iar un drum judeţean pe o porţiune de aproximativ 15 kilometri va trebui lărgit la patru benzi şi modernizat. Costurile investiţiei se vor ridica la cinci milioane de euro, spune Dan Şova, iar ea va fi realizată abia la finalul construcţiei lotului 4 al autostrăzii Deva – Lugoj, respectiv trononul Şoimuş – Ilia, adică peste doi ani.

Ce pod va fi construit la Soimus? Este vorba de viitorul pasaj al autostrazii? 6 km de drum nou la Soimus? Nu mai inteleg nimic. Declaratie tipica Sova.

dr4qul4

Sincer nu-ti inteleg supararea. sunt totusi 898 de km de autostrada din care Ploiesti-Pascani-ungheni este chiar mai importanta decat portiunea care ramane din A1...
Macar daca s-ar face tot ce au trecut pe acea lista.

Curtea de Arges-Boita costa probabil cat Ploiesti-Ungheni.
Iar Pitesti-Sibiu nu poate fi terminata in 5,5 ani:
Varianta optimista:
1 an pana va fi gata SF  + 6 luni pregatire licitatie + 1,5 ani semnare contract + minim 4 ani constructia.
facand capetele si incepand restul procedurilor din timp (pregatirea licitatiei din 2017-2018, ordin de incepere la inceput de 2020), portiunea de pe valea oltului ar putea fi terminata in 2023.

Cel putin avem un plan cat de cat realist. Dar 900 km+50 (bv-comarnic) + 120 (Pitesti-Craiova) + cele aflate in constructie si licitare in acest moment, in doar 6 ani?! Nu prea cred fara sa se schimbe ceva
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cutter

Păi sunt supărat pentru că:
1. Ponta și Șova ne mint
2. Prioritatea nr. 1 (sau zero, după o celebră expresie de "lemn") a României este Sibiu-Pitești dincolo de orice patriotisme locale
3. Trocul nu este între Sibiu-Pitești (Boița-Curtea de Argeș) și Ploiești-Ungheni. Sunt bani suficienți pentru ambele. Nu, decizia este între București-Alexandria-Craiova-Calafat (1,6 mld eur) și Boița-Curtea de Argeș. Pentru domnul Dragnea, guvernul vrea să o facă pe prima care:
- va ajuta minimal economia României (comparativ cu trecerea Carpaților)
- are valoare europeană adăugată minimală (mai ales comparativ cu Valea Oltului) - și totuși discutăm despre banii contribuabililor europeni
- trece prin zone foarte slab populate și are un trafic foarte mic
- dublează două drumuri naționale în curs de reabilitare pe bani europeni (Alexandria-Craiova și Craiova-Calafat)
- omoară șansele PPP-ului Craiova-Pitești (un drum mult mai important pentru economia României) după cum remarca și AECOM în draft-ul Masterplanului (și chiar M. Fondurilor Europene într-o notă dacă nu mă înșel)

iachi_da

Corect! Si in aceasta formula ei castiga mult mai multe voturi (ca doar asta-i arde pe ei).

Danny550394

Faci Bucuresti-Craiova pe la Alexandria - acum aprox 220km pe drum national- cu 1.6 miliarde in loc sa faci Pitesti-Craiova - aprox 120 km pe drum national - cu aprox. 840 milioane (am considerat 7 mil/km)? WTF? >:(
Daca nu faci autostrada de la Curtea de Arges la Rm. Valcea iti raman peste 1 miliard pentru Curtea de Arges - Boita. Muti Pascani - Iasi dupa 2020 si ai bani pentru a inchide coridorul IV.

alexandru.vladescu

E85-ul cu tot cu ramificația către Iași trebuie suplimentat. Traficul o cere și satele sunt gâtuiri criminale. Dupa Paște, luni, la întroarcere (am fost în Bucovina) a fost groaznic. Localnicii și câteva camioanele (maxim 20 am văzut tot drumul, în special cu numere de Rusia, dar am pus-o pe seama sărbătorilor) circulau pe acel acostament îngust cu 80-90 km/h, pe banda de mers (a 2-a dacă socotim și acostamentul ca bandă separată) se mergea în coloane de 10-15 mașini cu 120+km/h și nebunii depășeau pe contrasens și trebuia apoi să le faci loc să reintre în coloană. Am numărat 7 radare prin localități care spre deosebire de cele de pe DN1, majoritatea au limita de viteză 50km/h, chiar și acolo unde drumul și condițiile (distanța față de case, prezența trotuarului pentru pietoni, etc.) chiar permit 70km/h.

Pe Valea Oltului chiar n-am prins niciodată asemenea trafic și aglomerație deși am fost de mult mai multe ori pe-acolo. Intr-adevăr, este frustrant să stai în spatele unui TIR cu mașini Dacia care abia urcă cu 20-30km/h Dealu' Negru sau să nu poți ocoli Rm. Vâlcea decât pe un drum prost pentru camioane dar mna, sunt alte zone (E85 este un exemplu aleatoriu) unde situația neplăcută și critică se întinde pe sute de km nu pe 20-30km unde este insuportabil pe VO. Cele două bucăți de VO care se vor face sunt binevenite dar păcat că am pierdut startul în 2007 și că încă tragem mâța de coadă cu toate că traseul este subvenționat 85% de UE

Cu riscul de a fi puțin OFF/ Centura Bacăului este binevenită fiindcă la dus am pierdut 45 de minute stând bară la bară prin oraș iar la întors 20 ocolind pe drumul pentru camioane. Nașpa! /OFF