News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 41 Guests are viewing this topic.

Tavi

Cu siguranta Umbrarescu a stiut ceva cand a dat fix 40 virgula zero zero la suta. Prea e cusuta cu ata alba. Parerea mea este ca vom afla in curand exact ce a stiut Umbrarescu. Insa in lipsa de altceva chibitam si noi pe margine :|

fo-k

Nodul A1 cu DN76 face parte din proiectul A1 Lugoj Deva lot 4 si acolo e totul ok. Nu se blocheaza accesul catre Soimus precum spune primarul. Se poate vedea in randarea 3d a nodului Soimus facuta de colegul nostru.
Este adevarat ca in proiectul A1 Deva Orastie este folosita acea harta veche in care aparea doar podul vechi fara cel nou.






mns

Eu cred ca nu a stiut nimic. Au licitat la plezneala sperand ca vor negocia cumva ori cu CNADNR ori cu alti constructori pentru loturile respective in schimbul unui lot ce era interesant pentru ei. Nu le-a iesit schema, nu au luat lotul dorit, si acum au ramas cu 40% pe un lot extrem de greu.

dr4qul4

mie mi se pare ca se exagereaza.
Nodul de la Soimus va ramane. Nu uitati ca trebuiesc amenajate noduri la intersectiile cu toate DN-urile.
Iar dupa ce se continua autostrada spre lugoj traficul pe DN7 se va reduce considerabil, asadar, 2 sensuri giratorii in T, bretea A1-DN76 si DN7-DN76 vor face fata fara probleme traficului local.

Cu siguranta era mult mai bine sa se faca nod la Santuhalm deoarece se afla exact intre deva, simeria si hunedoara, dar asta insemna sa se faca un pod in plus peste Mures, care nu e chiar atat de ieftin.

de la nodul Soimus pana in Deva sunt 6-7 km..... iar pana la santuhalm sunt 11 km de la soimus si 9 de la simeria veche.... Chiar nu mi se pare un ocol atat de mare incat sa se justifice un nou pod peste Mures.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alin_simeriaveche

legat de ce a postat sursasecreta, eu cred ca lotul ex Alpine va fi dat lui Astaldi. deja am primit cateva indicii: spatiul pentru organizarea de santier, anumite componente de organizare....poate si de asta se intarzie atribuirea.

davyl

Sa fiu sincer, nici nu mi s-ar parea bizar. Avand in vedere ca nu mai au mult de lucru pe fostul lot Alpine, o atribuire lui Astaldi ar fi mai mult decat binevenita. Dar sa vedem, totusi, ca se ia o decizie acolo. Timpul trece si pana acum nimic concret!

Ionut

Daca vorbiti de atribuire directa, sunt 0% sanse pentru asta. Si nici nu e normal sa fie atribuit direct. Se va face licitatie mai mult ca sigur.

alin_simeriaveche

Da, asta cred si eu, ca va fi o atribuire...ca sa fie totul legal. Dar Astaldi a actionat tactic, adica si-a ,,insemnat teritoriul" sa spun asa, asezand organizarea de santier si alte lucruri in asa fel sa dea de inteles ceva (ca ei au un avantaj), sa descurajeze alte firme. Si cred ca nu o sa se inghesuie multi pt o suma asa de mica mai ales ca doar sa aduci utilajele si sa organizei un santier costa destul de mult iar sa faci asta si sa iti ramana si bani asta ar insemna sa vina un constructor care au toate acestea in zona. Din ce stiu, Tirrena e constructorul cel mai aproape si competent, cat despre alte zeci de firme gen ALTII nu prea le dau sanse.

davyl

Eu sa fiu sincer, nu ma gandeam la o atribuire directa, ca imi dau seama ca din start nu este corect.

Ma gandeam ca Astaldi sunt cei mai bine situati, asa cum spune si alin sa castige noua licitatie, insa n-am fost prea explicit. Organizarea de santier e acolo si pot oferi pretul cel mai mic, sper!

Insa cum spuneam, ce bine ar fi sa vedem cat mai repede ceva miscare in sensul asta, ca timpul trece, vine aprilie si sarbatorile de Paste si ne trezim in mai ca inca nu s-a facut nimic.

Tavi

Licitatie fara discutie. Astaldi&MaxBoegl favoriti daca ofera pret f mic - pentru ca isi permit. Dar daca se arunca se poate intampla orice.
Solutia corecta era sa uneasca cele doua loturi parasite pentru ca lucrarile ramase de executat daca faceau impreuna cat un lot intreg. Si nu mai erau tzshpe mii de licitatii dar la ce birocratie avem si la Bucuresti si la Bruxelles nu ma mira.

Archi

Quote from: dr4qul4 on March 20, 2014, 10:06:27 AM

Nodul de la Soimus va ramane. Nu uitati ca trebuiesc amenajate noduri la intersectiile cu toate DN-urile.


Mai gandeste-te la Sibot A1 se intersecteaza cu DN de 2 ori si nu e nici un nod.

mishu77

#14186
Sa citesti si sa nu crezi   :lol:

CNADNR intenţionează să inaugureze în acest an loturile 1 şi 2 ale autostrăzii Nădlac - Arad (22,2 km, respectiv 16,6 km), lotul 2 Timişoara - Lugoj (25,6 km), lotul 3 Orăştie - Sibiu (22,1 km) şi o porţiune de 6,5 km a autostrăzii Bucureşti - Ploieşti.

Tot articolul aici http://www.mediafax.ro/economic/cnadnr-isi-propune-sa-finalizeze-93-kilometri-de-autostrada-in-acest-an-si-195-kilometri-anul-viitor-12300372


Ce bine ar fi .....

florin74

Cred ca ar trebui sa deschidem un topic nou "Vorbim vorbe ca sa discutam discutii - CNADNR & MT"


delacroix

Habar n-am ce are Sova in cap dar autorul articolului n-are nimic.
Quote: "noul termen avansat de oficial pentru startul lucrărilor fiind începutul anului 2017, după ce anterior informase că proiectul ar putea fi lansat cel mai devreme în martie 2016". Lansarea proiectului si startul lucrarilor nu au si nu pot avea acelasi termen.