News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 35 Guests are viewing this topic.

Betuel

Cateva poze de sambata (01.03.2014) din dreptul localitatii Cristian.
Au inceput sa monteze panouri fonoabsorbante in locul unde autostrada se apropie cel mai mult de Cristian.

Se pare ca lucreaza si la Spatiul de servicii. Pentru ca era sambata dupa ora 16 nu era nimeni la lucru, doar paznicii.

Si aici erau cateva utilaje care asteptau ziua de luni sa inceapa lucrul. :)

Am luat-o apoi spre deal.




Km 74+000

Spatiu SOS (km 74+000)

Constructorii lotului 4 din A1 Orastie-Sibiu: Astalrom+Euroconstruct+Astaldi

Autostrada continua, prin tunel, catre Saliste.

Se observa, mai mult in partea de sus a dealului, ca iarba a inceput sa isi recupereze teritoriul.

Bonus: o poza cu crestele inzapezite ale Muntilor Fagarasi.


Inca odata, imi cer scuze pentru calitatea pozelor, facute cu telefonul, fiindca nu detin, inca, un aparat performant de fotografiat. :)

nenea_hartia

Quote from: cutter on March 04, 2014, 04:00:46 PM[...] așa cum intenționase Nazare și altfel decît declara către Hotnews dl. Șova însuși [...]
Aici și pe A3 am numărat vreo patru de domnul Șova. Nazare rămâne doar Nazare? :D


@Betuel: mulțumesc pentru poze.

Ionut

^ Merci de poze! Ai observat ceva lucrari si la tunel? Mai trebuie finisaje, iluminat, acoperirea tunelului cu vegetatie...

dr4qul4

Era de asteptat, ca imediat dupa semnarea Comarnic-BV sa apara in peisaj autostrada Sibiu-Pitesti.
si la fel de cum banuiam, constructia aceastui tronson va incepe imediat dupa ce vom circula pe Comarnic-BV, oferind un trafic crescut in primii 3-4 ani pentru a mai strange ceva taxe.

un termen realist pentru finalizarea Sibiu-Pitesti este 2020, cand MZA intre Muntenia si Transilvania va creste considerabil.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cutter

Quote from: nenea_hartia on March 04, 2014, 07:10:36 PM
Aici și pe A3 am numărat vreo patru de domnul Șova. Nazare rămâne doar Nazare? :D

Haha, da, într-adevăr este psihanalizabil. De fapt, respectul este un pic invers decît ar sugera adresarea.

Cred că de fiecare dată cînd scriam numele domnului Șova în minte îmi venea un epitet negativ și pentru a păstra obiectivitatea postării am exagerat cu politețea :)

NGC

Quote from: cutter on March 04, 2014, 04:00:46 PM
  • ieri a fost lansată licitația de revizuire a studiului de fezabilitate (nu am văzut încă nimic la CNADNR, poate confirmă cineva de pe SEAP)
Pina la aceasta ora nu e nimic aparut pe SEAP.

Betuel

Quote from: Ionut on March 04, 2014, 07:55:02 PM
^ Merci de poze! Ai observat ceva lucrari si la tunel? Mai trebuie finisaje, iluminat, acoperirea tunelului cu vegetatie...

N-am reuşit să ajung până la tunel iar de unde am ajuns n-am putut să îmi dau seama dacă au lucrat ceva sau nu. Ce am reuşit să văd, şi se vede într-o poză, e faptul că încă nu au instalat sistemele de iluminat pe stâlpii de la intrarea în tunel dinspre Cristian şi nici pe "dealul roşu".

marcelbanu

#13927
Cineva intreba daca este miscare la UMB...
Ma grabeam sa ajung la Deva, dar pe bucatica din lotul IV Soimus - Ilia erau masinile UMB (de teren)
cu ceva muncitori si ceva rulete la masurari plus aparatele acelea care le-am prezentat anterior...
Este vorba de bucata de teren situata intre Mures si DN 76 Deva - Oradea...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Tavi

Semn bun. Ceva statie de betoane fac si ei pe acolo pe undeva?

dorum

de la Giarmata a disparut complet statia de asfalt...nu a mai ramas nimic...interesant ar fi de aflat daca au dus-o in zona Ilia sau prin preajma...

ciprebbe

Zvonuri sunt ca aici vor sa faca organizarea de santier si pana la cariera sunt 4.7 km .
Asta ar reduce mult costurile.
Poate folosesc si fabrica de ciment de care ne zicea marcelbanu insa faptul ca e aproape nu garanteaza ca si pretul cimentului va fi mic.
Probabil se negociaza la sange tot.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Sa faca economii si la sosete, numai sa faca lotul in siguranta si la calitatea necesara. Si la timp, dar am presimtirea ca vor trage tare, asa cum am mai zis, pentru a tine costurile jos. Nu stiu cat va merge cu claim-uri. Sa vedem cum se vor descurca. Poate o sa le placa asa de tare si o sa le iasa socotelile atat de bine incat vor licita din nou la 40-45% din estimat. :weird:

Goldmund


ciprebbe

#13933
Circa 11.000 de persoane au participat, miercuri, pe platoul din fața Casei de Cultură din Mioveni la mitingul angajaților Dacia Renault. 

Aceștia au cerut Guvernului finalizarea cât mai rapidă a lucrărilor la autostrada Piteşti - Sibiu.

Sursa
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

athosga

Salut!

Acum, ca de deja martie, A devenit de actualitate intrebarea: UNDE SE LUCREAZA!? Nu masuratori geo-topo-nustiuce, nu pregatiri etc, ci unde se lucreaza cu adevarat!? Izvin-Sanovita? Nadlac-Pecica? Restul?

Mersi