News:

Video dronă 12.04 A0 Bâcu-Bragadiru / A1-DN6.
S-a deschis A0 între DN5 și DN4!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 30 Guests are viewing this topic.

dorum

#12360
e in chinurile facerii documentatia de atribuire...
nu e o problema grava daca se intarzie pana la primavara, pt ca dupa atribuire, n-are cum sa se depaseasca sub nici un fel 6 luni proiectarea si executia

user201

@dorum
Mersi, speram să fie mai evoluat stadiul.

bogdymol

O postare pe placul lui vancouverro:

Acum vreo 3-4 zile vremea la Arad a fost destul de rece si umeda. N-am sesizat sa se formeze polei sau gheata, dar este posibil ca acesta sa fi aparut in cateva locuri izolate in acele zile friguroase.

Incepand de Marti dimineata vremea a fost doar cu soare (fara nici un nor), iar toate drumurile erau uscate. Marti pe la pranz am circulat pe Centura Arad, iar panourile electronice ce indicau? "Atentie drum umed, alunecos", asta in condtiile in care toate drumurile din Arad si din imprejurimi erau perfect uscate, iar afara soarele batea puternic:



Poate n-as fi postat poza asta cu atatea detalii, dar astazi am trecut din nou pe Centura Arad, iar mesajul era identic, cu toate ca si ieri si astazi vremea a fost ok, insorita, poate cu putini nori, dar cu precipitatii 0. Adica de marti dimineata si pana acum toate drumurile din zona Aradului au fost perfect uscate... iar ei de 3 zile pastreaza acelasi mesaj de "pericol", cu toate ca este evident pentru toata lumea ca informatia este falsa.

Stiu ca unii colegi mai trimiteau e-mailuri la CNADNR cu diverse solicitari. Imi spuneti va rog si mie adresa de e-mail respectiva pentru ca trebuie sa-i bat putin la cap in legatura cu informatiile eronate de pe panourile electronice.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

disney

Poti scrie la adresele acestea:
presa@andnet.ro
office@andnet.ro
relpub1@andnet.ro

Eventual trimite cu "Cc".
O:-)

udar

cineva de pe santier de la Astaldi spunea la un coleg de-al meu ca anumite utilaje pleaca la Arad ca se apuca acolo de treaba, asta a fost ieri discutia..............deci ne vom apuca la Arad :) bravo lor.

radutm

Quote from: bogdymol on December 12, 2013, 11:37:48 PM
Poate n-as fi postat poza asta cu atatea detalii, dar astazi am trecut din nou pe Centura Arad, iar mesajul era identic, cu toate ca si ieri si astazi vremea a fost ok, insorita, poate cu putini nori, dar cu precipitatii 0. Adica de marti dimineata si pana acum toate drumurile din zona Aradului au fost perfect uscate... iar ei de 3 zile pastreaza acelasi mesaj de "pericol", cu toate ca este evident pentru toata lumea ca informatia este falsa.

Eu am trecut azi pe la 12 pe Arad-Timisoara, iar de pe la Sagu pana dupa Ortisoara se formase o mazga tare pacatoasa. N-am observat panoul ca am intrat pe la Zadareni.
cont inchis

bogdymol

^ Eu am trecut pe la ora 14 cand am mers spre TM, iar intoarcerea pe la ora 19:30. Nu am vazut nici un fel de mazga.

Si in plus, si daca ar fi fost mazga pe la Ortisoara, acel sector nu e acoperit de panourile electronice. Iar centura Arad garantez ca era curata si asfaltul uscat pentru ca acolo chiar am fost atent sa vad daca gasesc o pata cat de mica de drum umed ca sa justifice ce scrie pe panou... dar n-am gasit.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

MHN

Daca nu cumva mesajele or fi fost lasate acolo pentru orele 7 - 8 ale diminetii (cand e posibil sa fie umed asfaltul), iar din cauza ca nu e gata CIC-ul si acces-ul in cladirea inchiriata pentru controlul sistemului (si schimbarea mesajului in restul zilei) nu stim cum o fi, atunci chiar ca "sunt inutile acele VMS-uri". Deocamdata.
Caz in care ii dau dreptate lui vancouver: "românul a vazut panouri VMS in alte tari - hop sa puna si el, desi n-a inteles mai nimic din MOTIVELE instalarii sistemului in vest..."

Ionut

^ Era o statie meteo pe podul peste Mures. Oare e legata statia de sistemul VMS? Sau e doar asa... la derutare?

bogdymol

Teoretic statia meteo de la pod e legata de panourile VMS. Practic...

Poza postata de mine e facuta pe la ora 15. Seara pe la ora 20. Era la fel. Ieri, cam pe la aceleasi ore era din nou la fel. Nu tine chestia cu umezeala de dimineata... pt ca nu are rost sa tii un mesaj fals pe panouri pt atata timp doar pt ca, poate, dimineata e umed.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

MHN

Tot teoretic, statia meteo (cea de pe pod sau oricare) n-ar trebui sa aiba nicio treaba (legatura directa) cu afisajele VMS.
Informatiile de la statiile meteo sunt colectate de sistemul ITS si "bagate" in CIC, de unde doar valoarea temperaturii poate porni spre afisajele VMS, daca acei "controlori" din CIC isi doresc asta, adica sa fie si "traficantii" informati :)

Cum nu exista niciun CIC functional pe A1 (habar n-am daca exista vreunul in Romania), nimic din teorie nu se aplica inca.
Dar eu zic sa mai avem ceva rabdare: cand factorii decizionali isi vor da seama ca sistemul ITS poate creste incasarile, la foamea actuala, in mod cert nu se vor da in laturi, ci-l vor folosi, mai ales cand segmentul Nadlac - Sibiu va fi continuu.

nenea_hartia

Quote from: Ionut on December 13, 2013, 06:12:18 AM
^ Era o statie meteo pe podul peste Mures. Oare e legata statia de sistemul VMS? Sau e doar asa... la derutare?
Sunt patru stații meteo în total și au și senzor în asfalt pentru ,,carosabil alunecos". Așa cum spune @MHN, teoria e bună, dar nu se aplică. Tot sistemul ITS de pe bypass se monitoriza (vorba vine monitoriza) dintr-o cameră 3m x 3m din Arad în care, din când în când, mai intra cineva. Habar n-am cum mai e acum, dar cel mai probabil e că există o legătură pe fibră optică la DRDP Timișoara.
@MHN: ai idee în ce stadiu e ITS-ul de pe Arad-Timișoara? Îl face cineva? Dar pe Timișoara-Lugoj Lot 1? Funcționează? Sunt curios dacă subcontractorii și-au luat banii de la UMB. Ca și UMB, nici ei nu prea auziseră de proceduri AQ și nu se oboseau să ducă documentele necesare înainte de deconturi.

ciprebbe

#12372
La Arad apare cate ceva pe panou scris
La Turda e varza si carosabilul ud.
Daca erau conectate intre ele puteai zice ca un Dorel a incurcat botoanele, dar asa... ajungem la vorba lui vancouver.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


teocharis

s-a stabilit data exacta a inaugurarii Sebes by-pass?