News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

schluppi

Are cineva harta la indemana si ne poate spune in vecinatatea caror localitati sunt locurile unde se vor face tunelele?

dorum

...legat de situatia de la Sanovita o sa ma documentez in weekend...
...legat de intrari/iesiri, fara posibilitatea de intrare/iesire la Sanovita, exista urmatoarele posibilitati:

1. TM-Deva - DN6 -> DJ609B Costei - Tipari - Paru ->A6 ->A1 si iesi de pe A1 intre Traian Vuia si Dumbrava si continui pe DN68A spre DEVA....asta e OK varianta pt masini mici
2. TM-Deva - DN6 -> Centura Lugoj - A6 -> A1 si iesi de pe A1 intre Traian Vuia si Dumbrava si continui pe DN68A spre DEVA...pt TIRURI

PS...Tirurile nu pot merge pe DJ 609B prin COSTEI, TIPARI, PARU... e drum rau

dorum

Quote from: schluppi on December 05, 2013, 05:42:31 PM
Are cineva harta la indemana si ne poate spune in vecinatatea caror localitati sunt locurile unde se vor face tunelele?


caut eu acum... :)
ca si io sunt curios...si postez imediat ce gasesc...

ciprebbe

Incredibil:
Quote
La Sibiu-Vest am dat o tura azi, pe la 16.30 si se asfalta deja sensul de mers Sebes-Sibiu. Nu stiu daca apuca sa traga asfalt si pe celalalt sens tot azi, tot ce e posibil.
marianmg from SSC
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum


Ionut

Se asfalta autostrada propriu-zisa?! Hm... sigur nu era balast stabilizat? Ca seamana cu asfaltul. Ma gandesc ca acel balast stabilizat trebuie si el lasat un pic pana cand pui asfalt peste. Nu? Parca asa era. Plus ca si terasamentele/structura trebuie si ea compactata bine. Ieri abia au ras sensul giratoriu si azi deja asfalt?! Specialistii sa ma puna la punct daca aberez.

adiarc

aproape sigur e balast..la prima ora cand am plecat eu...pe semiintuneric , inca lucrau la terasament..si n-au cum sa toarne direct asfalt....adica au....dar isi taie singuri craca de sub picioare...oricum nu se mai respecta normele , dar macar portiunile ce vor necesita refacere sa fie cat mai putine..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

Quote from: schluppi on December 05, 2013, 05:42:31 PM
Are cineva harta la indemana si ne poate spune in vecinatatea caror localitati sunt locurile unde se vor face tunelele?

dupa informatiile primite de la doryan93, situatia e asta (am facut zoom la plan):



iuli

Poti gasi locatia si in profilul vertical? Mi se pare ca au gasit o portita cu ursii sa faca tunel in locurile unde erau debleuri imense.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mishu77

#12159
Quote from: Ionut on December 05, 2013, 06:21:00 PM
Se asfalta autostrada propriu-zisa?! Hm... sigur nu era balast stabilizat? Ca seamana cu asfaltul. Ma gandesc ca acel balast stabilizat trebuie si el lasat un pic pana cand pui asfalt peste. Nu? Parca asa era. Plus ca si terasamentele/structura trebuie si ea compactata bine. Ieri abia au ras sensul giratoriu si azi deja asfalt?! Specialistii sa ma puna la punct daca aberez.

Pai balast sa puna pentru ce? Ca sensul giratoriu era la nivel si sa circulat prin el din decembrie 2010 adica 3 ani, iar ei au venit cu lotul 4 pana langa sens. In plus pe sensul ala giratoriu sau urcat multe tiruri in trecut, deci glumind este tasat destul  :) Ei trebuie sa refaca doar stratul de uzura pentru a face interconectarea (asta banuiesc si mi se pare logic sa fie asa, doar nu se apuca de refacut terasamentul).

Imagine facuta de ovisopa este edificatoare



P.S. Si la Sebes sa turnat peste balast imediat asflat.

iuli

Normal trebuie refacut terasamentul, nu e un drum din oras, plus ca exista niste normative si in contract scrie clar cat trebuie sa fie fiecare strat. Acum ca nu se respecta in totalitate asta e altceva. Apoi tu spui ca TIR-urile au tasat, dar gandeste-te ca din cauza fortei centrifuge e tasat mai mult pe lateral iar spre centru tot mai putin, deci, ne trezim cu un crater in autostrada?

Si vorba lui Ionut, mai fura si ei cat mai fura la pus asfaltul aiurea, dar la la partea de structura nu prea vor putea sa fure pentru ca fiind in garantie le va fi a naibii de greu sa refaca daca o ia portiunea aia la vale. Asfaltul il inlocuiesti mai usor si mai ieftin daca se sparge, se decoperteaza, se valureste, etc.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

trebuie balast pe potiunea aceea scurta de pamant..acolo dedesubt nu este asfalt ; nu cred ca Vectra a turnat asfalt sub sens pt a usura treaba viitorului constructor , cand acest lucru insemna costuri mai mari...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mishu77

Adica tu propui sa sape acolo vreo 50 de cm sau mai mult sa refaca terasamentul? Probabil terasamentul a fost facut inainte de cei de la vectra pentru ca sensul ala giratoriu a tinut chiar bine, nu sa valurit asflatul a fost chiar bine realizat.

iuli

Valuritul de asfalt intr-un sens e din alta cauza decat valuritul pe un drum drept, pe un drum drept e din cauza terasamentului care "aluneca" acolo unde nu e tasat corespunzator, iar in sens se valureste din cauza asfaltului necorespunzator. Asa cum spuneam, forta centrifuga "matura" asfaltul daca e prea moale, e prea gros, nu e bine "legat" spre lateral.

Si nu eu propun, ca nu am niciun drept sa propun, dar asa e normal sa se faca, daca ei vor alege sa nu curete cum trebuie sensul vor avea parte de surprize pe viitor, mai ales acolo in centrul sensului unde era ditamai mormanul de pamant.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

sa sape aprox 30 de cm cat trebuie sa aiba balastul
etapele de terasare sunt acestea
pamant de umplutura ( argila impermeabila )+pietris+balast+emulsie+min 3 str de asfalt ...deci pe aceea portiune scurta trebuie balast..si apoi asfalt -cele 3 straturi....in cazul de fata eu am identificat 4 ( probabil ultimul str a fost turnat din 2 mai subtiri )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura