News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 36 Guests are viewing this topic.

iuli

Multumiri bogdymol! Concluzia e intr-adevar clara si fara echivoc, nu numai ca autostrazile sunt mult mai sigure dar uitati-va si la DN-uri cum au scazut accidentele, trafic mai lejer, lume mai putin grabita, nu se mai fac depasiri aiurea, etc.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ovicor

Privitor la acele indicatoare, problema nu este faptul ca ele sunt instalate acolo, dar ele trebuie sa aiba doar rol de confirmare. Pana la bifurcatie, insa, trebuie instalate indicatoare clare si vizibile, eventual repetate, de directie si de incadrare pe banda corespunzatoare, mai ales la nodul Sibiu-Vest.
Sunt sigur ca majoritatea celor care posteaza au mai multa experienta decat mine.Tocmai din prisma novicelui am aceasta pozitie.
Cat priveste bilantul prezentat de Bodymol, sa nu uitam si de reducerea uzurii drumurilor descongestionate de traficul greu si cel de tranzit de lung parcurs !

dr4qul4

Pe A1 cifrele prezentate de bogdymol se explica prin valorile foarte mari ale traficului.
Problemele majore apar de la podul peste arges si pana la intrarea in Bucuresti, unde in fiecare weekend se produc ambuteiaje care duc la accidente in lant.

aproape permanent sunt sectiuni in constructie, in special la podurile peste arges si sabar care fac ca inclusiv banda de urgenta sa fie blocata.
ar mai trebui adaugat si numarul mare de tiruri care merg la depozitele, fabricile si centrele comerciale aflate de o parte si de cealalta a autostrazii.
Sa nu uitam nodul rutier cu centura si intrarea in oras care se face peste un pasaj care nu ofera nici un fel de vizibilitate si imediat dupa care exista o intersectie si un semafor. Practic, cand ajungi in varful pasajului, trebuie sa franezi de la 100km la ora pana la 0.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

SB76UFO

QuoteDupa cum puteti vedea diferenta dintre pozele lui Adiarc de ieri si cele de azi sunt marcajele si ceva ce nu am reusit sa pozez fiind luat prin surprindere(pt. cunoscatori) imediat dupa curba de la intersectia cu drumul spre Rusciori au aparut semne de orientare, galbene, spre Sura Mica si Ocna Sibiului



Pe langa indicatoarele de la bifurcatie mai sunt (a se vedea filmarea nod SB-Vest a lui Adiarc sec.0.07), dar asa cum spuneam acum 2 zile sunt imediat dupa curba, si eu care fac zilnic drumul abia le-am observat in ultimul moment.

"Prostia este eternă și invincibilă"

mishu77

Ma sunat mai devreme un prieten din Sura Mica si o zis ca se circula la nodul Sibiu vest citez "ca in India" cica o gramada de tir-uri ajung in Sura Mica...

ciprebbe

Pai toti  vad ca daca intra in stanga in giratoriu se intorc pe unde au venit(stiu ca nu e bine sa se intoarca) si atunci le ramane iesirea din dreapta si dau fix in Sura.
E fix aceeasi situatie ca la nodul de la Turda de pe A3 cand indicatorul care arata directiile (Cluj si Tg Mures)era amplasat fix in acelasi loc (adica la bifurcatie).
Dupa vre-o 10 luni au aparut indicatoarele finale de acuma.
Sper ca acolo (la Sibiu) sa se trezeasca cineva si sa puna provizoriu (chit ca pt Valcea de ex e definitiv) un indicator inainte de bifurcatie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdymol

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000308576&id_inst=2

Quote05.12.2013
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 3 recurs
Tip solutie: Repus pe rol
Solutia pe scurt: Repune cauza pe rol pentru a se depune la dosar de către CNADNR documentaţia de atribuire în integralitate (caietul de sarcini) la care se face referire în Nota nr.18/1193/4.04.2013. Acordă termen: 12.12.2013 cu citare părţi prin fax şi cu emitere adresă către CNADNR, transmisă prin fax. Pronunţată în şedinţă publică, azi 5.12.2013.
Document: Încheiere de şedinţă    05.12.2013

Sa inteleg ca abia acum, la mai bine de o luna de la prima infatisare, se cere documentatia de atribuire pentru a se stabili care parte are dreptate? :bash:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

#12142
Probabil au avut-o partial si acum o cer  pe toata pt ca exista la dosar nota aceea.
Asadar telenovela continua pe A1.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

#12143
^
inseamna ca o fi vreo buba in oferta...celor de la Astaldi...adica nu au indeplinit ceva din caietul de sarcini. Naspa.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

#12144


Ce cauta nota 18 din 04.04.13 cand licitatia conform SEAP a aparul in 09.04.13?

Anunt de participare numarul 143005/09.04.2013 de pe SEAP... 14 clarificari doar.

E clar pt lot 1 , Astaldi Poor CNADNR
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum

Sa speram ca-i doar ceva procedural, adica avocatii Porr au facut referire la ceva ce nu exista la dosar, de aceea se cere CNADNR sa prezinte caietul fe sarcini complet...era fain sa avem cat mai repede constructor si pe acest tronson...io sper sa nu se continue telenovela la nesfarsit

doryan93

Autostrada Lugoj-Deva va fi prevazuta cu tunele in dreptul trecerilor pentru animalele salbatice.Potrivit studiului de mediu prezentat miercuri la Deva, cu prilejul unei dezbateri publice referitoare la impactul adus de constructia autostrazii, in trei zone ale tronsonului de autostrada vor fi construite tuneluri prin care vor trece masinile, astfel incat animalele sa poata circula liber, asa cum sunt obisnuite.Potrivit Agerpers, tunelurile vor fi amplasate in zona kilometrilor 53, 51 si 48.De asemenea, pentru diminuarea zgomotului si reducerea deranjului pentru animale si oameni, in mai multe zone vor fi amplasate panouri fonoabsorbante.
http://www.ecomagazin.ro/autostrada-lugoj-deva-va-fi-prevazuta-cu-tunele-de-trecere-pentru-animalele-salbatice/

tigrel58

@ciprebbe
Nota nr. 18/4.04.2013 este anterioara initierii procedurii si poate fi justificarea valorii estimate sau justificarea alegerii criteriilor de calificare. Ar mai putea fi justificarea factorilor de evaluare, dar cum se alege dupa pretul cel mai mic, nu e cazul.
Parerea mea este ca se ataca la chichite, doar stim cu totii ca nu sunt firme de apartament.

ciprebbe

Pai da...e ciudat mai ales ca au fost contestatii si dupa inceperea procedurii iar acestea au fost solutionate in timpul licitatiei.
Acum sa vi sa ataci o nota anterioara licitatiei...e cam ciudat.
Dar la noi in tara orice ciudatenie e normala.
Sper sa nu se ajunga si la cai extraordinare sa incheie odata si aici procedura ca ne bat ungurii la vama cu asfaltul in vara.

O alta intrebare la colegii care au circulat recent pe Simeria-Deva .
Sunt deschise spatiile de servicii de acolo?
Nu de alta dar in SEAP au aparut licitatiile pt intretinerea lor si acum vad ca acestea sunt anulate.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

simotm

Quote from: mishu77 on December 05, 2013, 12:12:21 PM
Ma sunat mai devreme un prieten din Sura Mica si o zis ca se circula la nodul Sibiu vest citez "ca in India" cica o gramada de tir-uri ajung in Sura Mica...
Politia rutiera din Sibiu are pagina de net si pot fi contactati prin mail cu detalierea situatiei care nu e prea normala ....pt cei din zona care sunt afectati

Legat de bucata care se termina la Sanovita (noroc cu autostrada ca nu s-ar fi auzit de ea la nivel national) se mai aude ceva legat de inaugurare (chiar si partiala)? pt cei care merg de la TM spre Deva , presupun ca intrarea va fi de pe centura Lugojului si de iesit pe unde ?