Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Sfantu

sper ca vor face 2 galerii separate sau o galerie mare cu perete de beton despartitor si eventual un culoar pt urgente la mijloc ..  O:-)
Harta Autostrada A1 A2 A3 A4 A6 inclusiv DN si DJ in judetele adiacente Versiunea medie 50MB  Versiunea mare 200MB

isotech_ro

#10201
Quote from: dr4qul4 on September 09, 2013, 11:51:26 AM
eu cred ca acel tunel va rezista mult mai bine ca dealul ancorat.

dupa ce fac tunelul, vor pune pamantul la loc si tot ce mai trebuie sa faca este sa refaca circuitul scurgerii apelor, ceea ce nu e prea greu.

la dealul tinut de urechi"au o mare gaura, iar apa va tinde sa se scurga acolo, pe cand aici, va trece peste tunel.

am mai scris-o de câteva ori, si mai fac inca odată ... marea problema, in zona Aciliu - Apold, este ca planul de alunecare este la adâncime (mai mult de 100m)
Marea problema nu este dacă faci tunel ori debleu, ci este sa stabilizezi solul si sa elimini excesul de umiditate din planul de alunecare. Tunelul din elemente portante prefabricate, realizat in tehnologie cut $ cover, se executa relativ repede ( cu mobilizare de forte ), insa solul "lucrează" in continuare ( alunecarile de teren nu sunt uniforme si lineare ), conducind la pierderea rapida a aliniamentului si a stabilitatii, CU RISCUL ENORM DE ASI PIERDE SI INTEGRITATEA STRUCTURALA

Goldmund

Multumesc tuturor celor care pun poze pe acest forum.


Eurocopter,
ma alatur celor care iti apreciaza eforturile tale, filmarile-document pentru generatiile viitoare.

Am vazut stadiul lucrarilor pe A1 Sibiu-Sebes-Orastie. Exista un progres destul de mare intre ultima filmare si cea din iulie.
Imi dau si eu cu parerea:
A1 intre Deva si Sibiu va fi gata pana in toamna anului 2014(oricum, o intarziere de un an-doi fata de contracte). Depinde enorm de mobilizarea oamenilor si utilajelor pe segmentele respective.

radutm

PUM si SSC, din nou vedete pe site-ul Hotnews:
Quote​VIDEO Tronsoanele de autostrada in constructie dintre Sibiu si Orastie (82 km), filmate din avion. Cum stau lucrarile ce au termen de finalizare in acest an
Sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15543290-video-tronsoanele-autostrada-constructie-dintre-sibiu-orastie-82-filmate-din-avion-cum-stau-lucrarile-termen-finalizare-acest.htm

Felicitari tuturor celor care au contribuit financiar la realizarea filmarilor!!
cont inchis

davyl

Felicitari tuturora! eurocopter este eroul, mai ales dupa problemele cu camera si cu inregistrarile...

Sunt in asentimentul vostru: unele tronsoane sunt evoluate, altele (mai ales Impreglio) lasa de dorit!

Bine ca a aparut si in presa, poate asa vede si Ministerul stadiul real al lucrarilor!
Felicitari tuturora pentru inca o palma data peste obrazul celor "de sus" care ar trebui sa isi faca treaba si nu si-o fac!

ioan.deaconu

Sunt curios. Crapaturile din imaginile urmatoare sunt alunecari de teren ? Daca da, atunci viaductul pare compromis.



Crapatura pare a urmari viaductul.


dorum

#10206
lasa ca astupa Imbecilo crapaturile cu doua camioane de pamant si e totul ca nou...ce naiba, asa mare lucru niste crapaturi  :lol: :lol: :lol:

...rad io, da' totusi parca nu-i rasul meu....pt ca daca e totusi problema cu viaductul, n-o sa pupam tronsonul asta nici 10ani de acum incolo....

SILVIUFG

Strabag gata dupa 15 octombrie lotul. Daca se tin de treaba. Totusi am o nelamurire. Ce s-a intamplat pe lotul lor la 10:45 (in filmare)?  Eu zic ca Straco totusi a evoluat si daca baga mare la trecerea peste CF de la Sebes Vest atunci va fi gata pana la finalul lui noiembrie. Daca am vedea ultimele 2 filmari in paralel poate s-ar vedea mai bine care ar fi evolutia. Pacat de lotul 3. Cred ca in primavara era cel mai evoluat lot, numai ca anu asta italienii au ,,frecat menta".  Iar crapaturile alea....  :(( Cineva avizat sa-si exprime parerea. Ori sa ne linisteasca ori sa ,,ne linisteasca cu totul". Raman la parerea ca Lotul 4 nu va fi gata anul asta.

dr4qul4

nu va mai impacientati atat. acele crapaturi par a fi de suprafata.
poate cineva ne spune si noua cat de adanci sunt pilonii viaductului. daca i-au infit bine in deal nu vor fi probleme.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mirceal

dorum mie teama ca ai dreptate ... vezi DN-ul in portiunea paralela cu viaductul, unde multi ani si in nenumarate randuri s-a consolidat si s-a indreptat si el tot denivelat este.

davyl

La un moment dat tot pe acest thread, s-a vorbit ca viaductul Aciliu "ar lua-o la vale" din cauza terenului. La vremea aceea pareau doar zvonuri...

Acum se pare ca alunecarile de teren sunt nu numai inainte de viaduct, ci si in valea pe care se afla viaductul.

Dar poate ne inselam si sunt doar mici "crapaturi" in teren. O parere de specialist, ar fi mult mai avizata...

Cu cateva posturi mai in spate, intrebam daca dealul va suporta greutatea viitorului tunel constrit din elemente prefabricate. Acum vedem ca nici terenul din zona pilonilor nu este stabil. Chiar atat de mult s-au inselat cei care au facut studiile geologice acolo? Parca le-ar fi facut niste incepatori...

Tavi

In poza a II-a in dreapta se vede vegetatia de pe deal aliniata cumva perpedicular pe directia pantei. Sa se fi incercat in trecut terasarea? Sau e doar o iluzie optica data de vitaza de filmare?

VictorC

Quote from: dr4qul4 on September 09, 2013, 03:49:42 PM
nu va mai impacientati atat. acele crapaturi par a fi de suprafata.
poate cineva ne spune si noua cat de adanci sunt pilonii viaductului. daca i-au infit bine in deal nu vor fi probleme.

Ce au spus cei de la CNADNR despre piloni:

"Pilele viaductului sunt fundate indirect pe piloti forati de diametru 1200 mm cu lungimi de 35 m (P1-P3 si P8-P12) si 45 m (P4 - P7 ), incastrati in radiere cu grosimi de 2.00 m si de 2.50 m.

Terenul de fundare al pilelor este alcatuit din soluri vegetale in grosime de 30 cm, pamanturi cu granulatie fina, nisipuri cu granulatie de la fina la grosiera, care dreneaza versantii, apa acumulandu-se in punctul de jonctiune al celor doi versanti (zona de baltire cu caracter sezonier), argile, argile nisipoase, argle prafoase si argile formate pe seama alterarii fizico-chimice a stratului de baza alcatuit din argila marnoasa".

dr4qul4

35 si 45 m!!

nu cred ca acele crapaturi au mai mult de 10 metrii. am vazut ce poate insemna o alunecare de 7-8 metrii: in plan vertical 8 metrii nu inseamna mare lucru, dar in plan orizontal s-a format un val de pamant lung de 100 metrii care a distrus toti copacii in cale si nu s-a oprit pana nu a ajuns la baza.
craterul ramas, desi avea sub 10 metrii adancime, avea peste 1000 m2 ca suprafata.

sper doar ca i-au facut de 35-45 m pentru a tree de stratul de argila si pentru a-i infige cum trebuie in stanca.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

V-am spus deja acum nu-stiu-cand ca s-au masurat deplasari si fisuri (cat de mari si cat de grave nu stiu exact) la pilele viaductului Aciliu. Daca ii dau inainte cu atat de mult tupeu ma gandesc ca sunt sub control acele probleme. Sau na, italienii se pricep la turnuri inclinate (Pisa), de ce n-ar executa si un viaduct inclinat? Sa avem si noi obiectiv turistic. Cand/daca aflu noutati va spun. Sper sa nu fie cazul si sa fie totul sub control.