Author Topic: Autostrada A3 Bucuresti-Bors  (Read 2770289 times)

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

BogdanCluj

  • Junior
  • **
  • Posts: 74
  • Karma: +26/-14
    • ClujEuropean
Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Reply #12315 on: March 23, 2017, 04:03:38 PM »
Mare pacat daca Strabag nu castiga licitatia lotului spre Tg.Mures. Pacat de ultima poza sa nu castige ei ....

teoneo

  • Junior
  • **
  • Posts: 60
  • Karma: +83/-7
Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Reply #12316 on: March 23, 2017, 04:09:54 PM »
Aici cei care decid trebuie sa constate avantajele pe care le are Strabag in conditiile date! Si eu sper sa castige ei (cel mai mare avantaj: au organizarea de santier la cativa metri de capatul lotului relicitat!!! Plus sunt seriosi (peste iarna lucrau si la minus 10 grade C), plus, plus...

dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 4.473
  • Karma: +1930/-1048
Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Reply #12317 on: March 23, 2017, 05:34:46 PM »
Desemnarea castigatorului nu se va face pe ochi frumosi. Daca altcineva a depus o oferta conforma, dar mai mica, atunci acela va castiga.
My plan:  1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. DX DNCB 5. A7-8 Ploiesti - Iasi 6. A12 7. CoBra

Asteptari 2016: licitatii pt SF-uri noi pt mai mult de 150km, MPGT aprobat, licitatie DNCB SUD si EST, avans dat pt viaduct Gilau, OS3 deschis  circulatiei, licitatie tunele LD3, licitatie pt unul din capetele PiSi (care vor ei).  Asteptari 2017...cucu

Iceman

  • Officer
  • ***
  • Posts: 142
  • Karma: +53/-64
Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Reply #12318 on: March 23, 2017, 09:21:04 PM »
Teoneo... Multumim :cheers:

euromau

  • Knight
  • Executive
  • *
  • Posts: 384
  • Karma: +432/-20
Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Reply #12319 on: March 23, 2017, 10:31:17 PM »
Ce se mai aude de lotul Suplacu de Barcau-Bors dupa rezilierea contractului cu spaniolii, cand se va relicita ???

Pot sa va spun doar ca se pregatesc documentatiile pentru licitatii. Nu stiu inca prea multe detalii, dar incercam sa aflam.

Cseke, supărat că Autostrada din Bihor se împiedică de „descoperirea” unui nou sit Natura 2000 la Fegernic

Senatorul UDMR Bihor Cseke Attila este nemulţumit de modul în care statul român se sabotează singur în încercarea de a-şi dezvolta infrastructura, înfiinţând situri naturale protejate pe traseul autostrăzii. Cea mai recentă „victimă” este Autostrada Transilvania chiar pe teritoriul judeţului Bihor, pe raza localităţii Fegernic.
Din 2004 (n.r. – anul începerii lucrărilor la Autostrada Transilvania) am avut un traseu clar trasat, s-au făcut exproprieri de terenuri, a exista un acord de mediu pentru tot traseul pe patru judeţe (n.r. – Bihor, Sălaj, Cluj şi Mureş), iar în Bihor ne trezim acum, după 13 ani, că vine o instituţie care desemnează o zonă naturală protejată, la Fegernic, unde s-au găsit specii de plante care trebuie protejate”, a adăugat Cseke, afirmând că acesta este rezultatul necorelării între instituţii precum Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului şi Ministerul Transporturilor, CNADNR.
Consecinţa? Nu doar că proiectul va fi amânat din nou, ci va trebui şi modificat, cel mai probabil pentru a include construirea unui pod care să ducă şoseaua peste zona în care cresc plantele protejate.
În ce priveşte lucrările la tronsonul bihorean al autostrăzii, Cseke a primit recent răspunsuri la întrebările adresate în februarie ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, conform căruia deşi firmele spaniole Corsan – Corvian, angajate să finalizeze lucrările în 2013, au fost notificate anul trecut în noiembrie asupra rezilierii contractului, acestea nu au predat nici în prezent către CNADNR documentele tehnice ale proiectului, aşa încât Compania de Drumuri să le poată folosi pentru re-licitarea construcţiei.
De asemenea, ministrul Transporturilor l-a informat pe senatorul bihorean că reluarea licitaţiei pentru desemnarea unui nou constructor ar urma să aibă loc „în trimestrul al doilea al acestui an”, adică în perioada aprilie – iunie.


http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/cseke-suparat-ca-autostrada-din-bihor-se-impiedica-de-descoperirea-unui-nou-sit-natura-2000-la-fegernic-133010.html

Quote
Daca e adevarat ce scrie aici suntem praf la nivel de tot ce inseamna CNAIR ,PROTECTIA MEDIULUI,MINISTERE.....etc
Romania are un viitor doar daca are prezent!

pentium10

  • Officer
  • ***
  • Posts: 166
  • Karma: +83/-10
    • kodokmarton.eu
Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Reply #12320 on: March 23, 2017, 10:45:54 PM »
am receptionat si aceasta lovitura, sa trecem mai departe, si daca chiar e adevarat mai bine lucram la solutii, aceasta coordonare lipsa trebuie rezolvata rapid.
au fost discutii similare pe forum deja? daca nu, e timpul sa incepem.
parca si cei de la ASFINAG au fost la un moment dat aici pt consulting pt reorganizare, vreo sinteza, o comunicare a aparut undeva?
Waze evangelist, GDE, inmures.ro

Ciprianul

  • Senior
  • ****
  • Posts: 275
  • Karma: +108/-39
Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Reply #12321 on: March 23, 2017, 11:10:21 PM »
Asfinag e o companie care nu isi prea face de lucru cu incapabili ca xei de la CNAIR
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Germany

  • Officer
  • ***
  • Posts: 153
  • Karma: +90/-245
Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Reply #12322 on: Today at 12:23:22 AM »
Stau si mä întreb, de ce oare suntem condusi de IDIOTZI ??
Räbufnesc!!!! :(((((

În România se taie, atentie : 3 hectare de pädure PE ORÄ!! Da! 3 hectare pe orä!!! Si pe politicieni îi doare-n cot!!
Acum ne-am trezit cä trebuiesc OCROTITE PLANTELE!!!! Aaaaaahhhhhh cä mor !!!


Cseke, supărat că Autostrada din Bihor se împiedică de „descoperirea” unui nou sit Natura 2000 la Fegernic

Senatorul UDMR Bihor Cseke Attila este nemulţumit de modul în care statul român se sabotează singur în încercarea de a-şi dezvolta infrastructura, înfiinţând situri naturale protejate pe traseul autostrăzii. Cea mai recentă „victimă” este Autostrada Transilvania chiar pe teritoriul judeţului Bihor, pe raza localităţii Fegernic.
Din 2004 (n.r. – anul începerii lucrărilor la Autostrada Transilvania) am avut un traseu clar trasat, s-au făcut exproprieri de terenuri, a exista un acord de mediu pentru tot traseul pe patru judeţe (n.r. – Bihor, Sălaj, Cluj şi Mureş), iar în Bihor ne trezim acum, după 13 ani, că vine o instituţie care desemnează o zonă naturală protejată, la Fegernic, unde s-au găsit specii de plante care trebuie protejate”, a adăugat Cseke, afirmând că acesta este rezultatul necorelării între instituţii precum Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului şi Ministerul Transporturilor, CNADNR.
Consecinţa? Nu doar că proiectul va fi amânat din nou, ci va trebui şi modificat, cel mai probabil pentru a include construirea unui pod care să ducă şoseaua peste zona în care cresc plantele protejate.
În ce priveşte lucrările la tronsonul bihorean al autostrăzii, Cseke a primit recent răspunsuri la întrebările adresate în februarie ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, conform căruia deşi firmele spaniole Corsan – Corvian, angajate să finalizeze lucrările în 2013, au fost notificate anul trecut în noiembrie asupra rezilierii contractului, acestea nu au predat nici în prezent către CNADNR documentele tehnice ale proiectului, aşa încât Compania de Drumuri să le poată folosi pentru re-licitarea construcţiei.
De asemenea, ministrul Transporturilor l-a informat pe senatorul bihorean că reluarea licitaţiei pentru desemnarea unui nou constructor ar urma să aibă loc „în trimestrul al doilea al acestui an”, adică în perioada aprilie – iunie.


http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/cseke-suparat-ca-autostrada-din-bihor-se-impiedica-de-descoperirea-unui-nou-sit-natura-2000-la-fegernic-133010.html

Quote
Daca e adevarat ce scrie aici suntem praf la nivel de tot ce inseamna CNAIR ,PROTECTIA MEDIULUI,MINISTERE.....etc
[/quote]

Plimbaretu

  • Youngster
  • *
  • Posts: 8
  • Karma: +8/-8
Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Reply #12323 on: Today at 01:28:12 AM »
Pe Suplacu de Barcau - Bors, problema cu mediul nu este noua. Aici este un articol din 2015 cu mai multe detalii.
http://www.ebihoreanul.ro/mobile/index.php?&categ_id=6&categ_name=qmlob3jlyw5..&news_id=122358&action=display_news
Tot legat de acest tronson: daca scoatem din calcule viaductul mamut de la Suplacu de Barcau, procentul de realizare este foarte mic, as spune sub 15%. Zona Chiribis arata ceva mai bine pe cca. 10 km., in rest aproape nimic. Puteti vedea acest lucru pe filmarile din 2012 si 2016.