Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vancouver

Quote from: dr4qul4 on April 18, 2017, 12:11:06 AM
Pe A1 Bucuresti-Pitesti avem km intregi de strat nou de uzura. Indeosebi pe banda 1 pe care acu. se poate circula.
Nu credeam vreodata ca voi spune, dar pare una din cele mai bune autostrazi. Nu exista trambuline ca pe A3 si A2 si se poate rula lejer si cu 160 kmh.

Este efectul autostrazilor "vechi". Aici tasarile s-au consumat deja si nu mai apar trambuline (decat in mod exceptional). Trambulinele sunt specifice autostrazilor noi si apar peste tot in lume. Doar ca noi prin Austria si Germania si chiar prin Ungaria circulam de obicei pe autostrazi vechi si care, atunci cand se face cate un face-lift, arata perfect. Asta nu inseamna ca trebuie sa ne culcam pe o ureche si sa acceptam lucrari de mantuiala, vroiam doar sa explic fenomenul autostrazii Bucuresti-Pitesti fara trambuline.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

elphax

DN1C
De la Gherla la Dej, cred ca s-a pus anul trecut un strat nou de uzura, probabil ca nu a fost de buna calitate, acum este foarte denivelat, pe anumite portiuni tremura bine de tot masina - nu mai e de albastru

pasadia

Gherla - Dej l-am facut de 3 ori in urma cu doar 2 saptamani. Nu am simtit nimic aparte, imi pare exact in aceeasi stare ca tot drumul Cluj - Baia Mare. As pastra albastru fara probleme.

Si daca tot am pomenit de intreg DN1C, exista o problema pe care nu imi amintesc sa o fi semnalat cineva pe aici - banda de coborare pe sensul Baia Mare - Cluj e rupta pe vreo 100 de metri undeva in zona asta.

Nu stiu de cand dateaza situatia, eu nu mai facusem acel drum de vreo 10 ani...

gerulus

Chiar azi am bătut DN1c pe care in unele portiuni ân toamnă sa aplicat un strat de criblura (cred eu) Si segmentul Dej-Gherla este in cauza. Nu am simțit nimic deosebit decît clasica vibrație la criblură !

Granata06

Gheorgheni - Bicaz   = galben cu alternante reduse de rosu. Sunt zone de cateva sute de metri pentru care la o viteza de 40 km/h risti sa iti rupi masina. Pacat de zona care ofera privelisti superbe, insa drumul nu este intretinut. Pe 80 % din drum trebuie un nou strat cu mixtura asfaltica. Drumurile ce strabat Gheorgheniul sunt varza, as pune un cerc mare rosu pe el.

dr4qul4

DN65 Slatina-Pitesti are cateva gropi mici. Cred ca poate fi retrogradat complet la Verde.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

infraAdi_ro

Quote from: gerulus on April 18, 2017, 06:04:37 PM
Chiar azi am bătut DN1c pe care in unele portiuni ân toamnă sa aplicat un strat de criblura (cred eu) Si segmentul Dej-Gherla este in cauza. Nu am simțit nimic deosebit decît clasica vibrație la criblură !

Si eu am trecut de aprox 2 sapt pe Dej-Cluj Napoca si este de albastru.Anul trecut in toamna s-a pus tratament cu criblura....de aia suna mai zgomotos :)
Romania are un viitor doar daca are prezent!

rizzuh

Quote from: dr4qul4 on April 19, 2017, 01:48:20 PM
DN65 Slatina-Pitesti are cateva gropi mici. Cred ca poate fi retrogradat complet la Verde.

Nu cred ca are rost sa retrogradam un drum foarte circulat la fiecare groapa care apare. Este clar ca vor aparea gropi cand trece foarte mult trafic greu pe el. Am facut drumul acesta de 4 ori in ultimele 2 saptamani, nu am intalnit decat foarte putine gropi (si nici acelea mari sau adanci).

Eu zic sa ramana albastru, avand in vedere ca tronsonul Slatina - Pitesti este foarte dreapta, sunt cateva portiuni de kilometrii buni in linie dreapta, iar la toate dealurile sunt 2 benzi in urcare.

frunzaverde

Quote from: rizzuh on April 19, 2017, 07:06:37 PM
Eu zic sa ramana albastru, avand in vedere ca tronsonul Slatina - Pitesti este foarte dreapta, sunt cateva portiuni de kilometrii buni in linie dreapta, iar la toate dealurile sunt 2 benzi in urcare.

Rizzuh, citeste legenda hartii. Nu geometria sau locatia drumului sau nivelul de trafic decide daca drumul e rosu, verde sau albastru, ci doar starea lui tehnica. Iar pentru mine existenta "gropilor" sau "peticelor" pe un drum il retrogradeaza automat de la albastru. Albastru e un drum pe care, daca ar fi gol, ai putea conduce fara sa ai vreo grija la starea lui fizica.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

rizzuh

In acest caz poate fi trecut verde Slatina - Pitesti.

Ionut

Denumirea hartii spune tot: harta CALITATII drumurilor. Nu harta dimensiunii drumurilor sau a capacității portante. Pot fi drumuri locale cu trafic redus la nivel albastru, adică impecabile, și pot fi drumuri principale cu trafic puternic la nivel galben sau chiar rosu.

gabieny

Va rog daca se poate o parere despre traseul Nasaud-Moisei,vreau sa ajung la Borsa,pe harta e ,,galben" traseul ,dar am patit-o pe Cheile Bicazului unde era verde dar de fapt e de rosu amestecat cu galben!Multumesc anticipat!

infraAdi_ro

e bunicel drumul,fara gropi,doar denivelat pe anumite portiuni,in zona Sacel....dar poti circula cu incredere:)
Romania are un viitor doar daca are prezent!


Dan74

In week-end am parcurs DN75 de la Lunca pana la Turda, calitatea este ca pe harta (in Bihor asfalt de verde dar fara marcaje si zona Vadu Motilor-Mihoiesti cam rosiatic), dar altceva mi-a atras atentia. La intrarea in Cluj (dinspre Alba) pe o portiune de vreo 1-2 km s-a turnat strat de uzura peste placile de beton iar drumul este excelent, deci cu putin efort acest DN75 ar putea primi pe toata lungimea un strat de uzura care ar face minuni.
Pe de alta parte duminica la pranz trafic foarte mare pe DN1 intre Gilau si Oradea, practic am mers doar in coloana, noroc ca au fost doar 2-3 tiruri astfel ca se  mergea in afara cu minim 90 km/h. Deja aceasta portiune din DN1 este aglomerata la orice ora/zi.