Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: strainu on November 27, 2017, 05:38:42 PM
Mulțumesc frumos! De curiozitate, care e statutul celor 400 de "non-stații"? Ce le diferențiază de cele incluse în documentul de referință al rețelei?

Daca zici ca in DRR nu sunt incluse haltele si punctele de oprire, ci doar garile si haltele de miscare diferenta e asta:

In gari si halte de miscare exista cel putin o pereche de macazuri (deci se poate face cel putin incrucisare de trenuri pe linie simpla, si se poate gara la o linie aleatoare); in halte nu, oprirea avand loc in linie curenta.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

#241
Exact la explicatia asta m-am gindit si eu, insa rasfoind fisierul postat am gasit multe halte din curenta. 





strainu

Cred că e un pic mai complexă treaba. M-am uitat ochiometric în lista dată de @frunzaverde și nu apar deloc cele care în DRR sunt marcate cu hcv (haltă deschisă pentru traficul de călători și marfă). M-am gândit că poate nu sunt stațiile de pe liniile neinteroperabile, dar nu e cazul. Trebuie să scriu niște cod ca să văd ce e într-o parte și nu în cealaltă. Dacă știți vreo altă sursă pentru toate punctele de oprire din reteaua CFR, vă rămân dator.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

dan tm

In general hcv sint cele de la cap de linie care mai au un macaz.
In fisierul postat apar Cenad, Cermei etc care in prezent sint hcv.

strainu

#244
Sunt 171 de stații (în sensul larg) în DRR care nu sunt în lista de la infofer, 762 care apar în ambele locuri și 542 doar la infofer. Dacă interesează pe cineva seturile de date pentru a trage ceva concluzii referitoare la ce e inclus și ce nu, le-am pus aici.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Vice33

Poate filma cineva trenul regal care se va deplasa sâmbătă la Curtea de Argeș?

Quote,,Trenul Regal va circula cu viteză redusă în următoarele localități: Chitila (ora 14,51) — Titu (ora 15,41) — Pitești (ora 16,46). Toți cei care vor dori să aducă un ultim omagiu Regelui Mihai I sunt așteptați în gara orașului lor", se precizează în comunicat.

Trenul Regal va ajunge la ora 17,30 în gara din Curtea de Argeș, unde prezența presei și a publicului va fi permisă. Cortegiul funerar se va deplasa apoi de la gară la Catedrala Arhiepiscopală și Regală."

Sursa: https://www.libertatea.ro/stiri/stiri-interne/slujba-de-inmormantare-regelui-mihai-va-fi-oficiata-la-curtea-de-arges-2074610


Harry

CFR a lansat lictatia publica pentru alegerea companiei care va efectua revizia lifturilor din gara Constanta.

Balto

Lucrările de modernizare a Gării Iţcani(Suceava Nord) au progresat vizibil în şase luni

  Lucrările de reabilitare şi modernizare a Gării Iţcani, începute în vara anului trecut, au ajuns la un nivel de progres important, vizibil de altfel şi cu ochiul liber. Ritmul de lucru a fost unul foarte bun, în condiţiile în care vorbim totuşi de doar 6 luni de zile în care s-a lucrat efectiv. Faţada dinspre parc a gării este aproape finalizată, cu excepţia unui balcon cu valoare de monument istoric, care trebuie restaurat, în timp ce la partea dinspre linii noua faţadă este aproape pe jumătate realizată.
Alte lucrări vizibile care s-au realizat sunt cele de demontare şi îndepărtare a vechiului peron, precum şi a copertinei acestuia. Peronul şi copertina au fost demontate pentru noua construcţie. Iniţial, se lua în calcul ca vechea copertină să fie restaurată, însă, fiind prea degradată, se va merge pe varianta reconstruirii ei, după modelul celei vechi. 

Monitorulsv.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4063-23-ianuarie-2018-lucrari-centralizare-electronica-statia-videle-25-26-ianuarie-29-30-ianuarie

Quote
Condiții speciale de circulație, în zilele de 25 - 26 ianuarie și 29 - 30 ianuarie 2018, pentru trenurile care tranzitează stația CF Videle

Bucureşti, 23 ianuarie 2018

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că în zilele de 25 - 26 ianuarie și 29 - 30 ianuarie 2018 se vor desfășura lucrările finale pentru punerea în funcție a instalației de centralizare electronică în stația Videle, lucrări incluse în proiectul Centralizarea electronică în stația CF Videle, finanțat din fonduri nerambursabile.

Trenurile pentru direcțiile Craiova, Roșiori de Nord și Giurgiu vor circula în zilele sus-menționate în condiții speciale, prin dirijarea traficului cu personal specializat, prezent pe teren pe intervalele de stații Zăvestreni - Videle - Ciolpani și Videle - Rădulești, măsură necesară în vederea asigurării continuității circulaţiei trenurilor în perioada solicitată de constructor pentru execuția lucrărilor.

Menționăm faptul că, proiectul Centralizarea electronică în statia CF Videle are drept scop creșterea gradului de sigurantă feroviară în statia CF Videle și îmbunătățirea capacității de trafic pe relațiile Videle - București Nord, Videle - Roșiori Nord și Videle - Giurgiu.

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" SA asigură pasagerii că aceste măsuri speciale de circulație sunt necesare pentru ca traficul feroviar să se desfășoare în condiţii de siguranţă.

A naibii coincidenta... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Lucrările la Gara din Brad, finalizate anul acesta

Lucrările de reparații capitale la clădirea stației CF Brad au început la sfârșitul anului 2016. Conform reprezentanților CFR, programul derulat din fonduri proprii CFR SA cuprinde lucrări de reparații și consolidare la exteriorul și interiorul clădirii (acoperiș, fațade, uși de acces, lambriuri, sală de așteptare, birou de mișcare etc), lucrări la instalațiile electrice pentru refacerea circuitelor de iluminat general și de siguranță, lucrări la instalațiile sanitare, prin înlocuirea conductelor și refacerea rețelei de canalizare. După un an și o lună de la demararea lucrărilor, muncitorii firmei Industrial Construct Gedi se pare că sunt pe punctul de a finaliza proiectul. ,,Lucrările la consolidarea subsolului clădirii, rețelele de canalizare exterioare și drenul perimetral exterior pentru colectarea apelor pluviale au fost executate în proporție de sută la sută. De asemenea, instalația de paratrăsnet și priza de pământ au fost refăcute complet. Totuși, mai sunt de executat lucrări de amenajare interioară la parterul clădirii: desfacere dușumele din lemn și lambriuri, reparare și înlocuire grinzi din lemn pentru planșee (în procent de 25 la sută); reparare tencuieli interioare la pereți și tavane pe zidărie de cărămidă, gletuieli, lucrări de zugrăveli şi vopsitorii la pereţi (în procent de 40 la sută); reparare şi vopsitorie la balustrada casei scărilor, curăţirea pardoselii din mozaic existente. În plus, mai trebuie refăcută instalația electrică în procent de 60 la sută și finalizate lucrările la exteriorul clădirii (care constau în reparații la acorperișul clădirii – ornamente și la fațada acesteia)", a declarat specialist relații publice în cadrul CFR SA, Roberta Catanescu.

Durata contractului este de 24 de luni, termenul de finalizare a lucrărilor fiind prevăzut în 28 noiembrie 2018. Licitația publică pentru lucrările de reparaţii capitale la clădirea staţiei CF Brad a fost câștigată de către firma Industrial Construct Gedi, iar valoarea contractului este de 1.094.546,18 lei fără TVA, sumă alocată din sursele proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate ,,CFR" – SA.

Glasul-hd.ro

Harry

Licitatia pentru proiectarea lucrarilor de reparatii capitale la tunelul pietonal (pasajul de sub peroane) din Gara CFR Constanta a fost castigata de Institutul de Studii si Proiectari Cai Ferate S.A. pentru suma de 40.500 RON.

Ionut

Un alt mic breaking news dupa intalnirea de ieri intre API si CFR.

CFR "in principiu ar fi eligibil" pentru a accesa fonduri europene (nu prin POIM, alte linii de finantare din fonduri UE) pentru reabilitarea garilor, mai precis reabilitarea cladirilor de patrimoniu (monumente istorice). Nu am intrat in detaliu, nu a fost timp. Dar au tinut musai sa imi spuna asta ca stire si erau tare bucurosi ca le-ar iesi proiectul. Sper asa sa fie, sunt unele gari (cladiri) care chiar merita o soarta mai buna. Pe viitor, mai ales daca este interes din partea voastra, pot cere detalii si pot tine aproape de acest subiect.

TibiV

Super !!!
:cheers:

Au zis daca intra si GdN in acest proiect ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu am cerut detalii. Uite asta e o intrebare pentru viitor. Care ar fi garile despre care vorbim.