Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Stefan01

#120
Astazi am fost sa vad stadiul lucrarilor la linia de cale ferata 200A, din statia Alba Iulia. Sunt progrese vizibile fata de sfarsitul lunii august.

Imagini de ansablu cu gara municipiului Alba iulia




Zona unde se afla impegatul statiei




Componente metalice care asteapta sa fie puse in opera


Antreprenorul general este Pizzarotti. ATENTIE ! Firma Pizzarotti de la calea ferata este diferita de cea care executa lucrarile la infrastructura rutiera. Ele sunt sub aceeasi umbrela cu numele Pizarotti, dar sunt doua entitati care isi desfasoara independent activitatea.


Destul cu introducerea ! Sa vedem ce s-a lucrat. Au avansat lucrarile la terasamentul liniilor nr. 2 si nr. 3

Vedere spre Teius






Exista un mic progres si la viitorul pasaj subteran






Vedere spre Vintu de Jos


Prefabricate Prebet Aiud








In partea dreapta a imaginii se observa ca au decopertat si sapa la viitorul terasament al liniilor de cale ferata. In aceasta zona vor fi viitoarele linii destinate manevrei si stationarii vagoanelor. - imagini spre Vintu de Jos








Vedere de ansamblu spre Teius










Avem si panouri fonoabsorbante






Panou electronic de informare cu trenurile care pleaca din statia Alba Iulia - se observa cateva dungi lasate de excrementele porumbeilor; astfel le ureaza noroc celor care vor pleca la drum cu trenul  :lol:


La fel se intampla si cu cei care sosesc la Alba Iulia  :lol:


Panou cu aranjarea vagoanelor de calatori din componenta trenurilor

alinuttt

Stadiul lucrarilor de reabilitare a statiei de cale ferata Tirgu Mures, 24.10.2016:
Incepem cu cateva imagini generale cu cladirea garii din exterior:
Sa inceput amenajarea si reabilitarea parcarii din fata cladirii principale. Va fi frumos.  :) :) :)

Cladirea garii arata superb atat la exterior, cat si in interior(din interior voi posta imagini ceva mai tarziu, IN PREMIERA<nimeni nu a mai publicat nicaieri poze cu evolutia lucrarilor in interiorul cladirii garii din septembrie 2014, inceputul reabilitarii  :D :D :D :D 8)>).





alinuttt

Ne indreptam spre peroane, unde constat cu surprindere ca a fost montata linia 2, ba chiar mai mult, e pusa piatra sparta deasupra deja, mai trebuie burata doar. Se lucreaza sustinut, lucrarea trebuie receptionata pe 20 noiembrie.
La iesirile din pasaj(la peronul 1, respectiv 2) s-a finalizat lucrearea, mai trebuie betonata o mica bucata care leaga scarile de pavaj, la ambele guri de iesire, iar la una mai trebuie vopsite balustradele.


Iar acum, o noua PREMIERA! Poze cu interiorul pasajului subteran, finalizat, cu exceptia becurilor:

As fi recunoscator celui care poate sa imi explice la ce e util acel sant:


Acum cateva poze cu peronul 2, care are copertina finalizata. Mai trebuie terminata pavarea(mai au vreo 200 de m din 300 initiali), panourile informative electronice pentru fiecare linie (cate 3 sau 4(variaza in functie de lungimea peronului, in acest caz cred ca vor fi 4), finalizarea ,,fantanilor pentru racorire,, <se observa in dreapta pozei de jos un furtun pentru una dintre ele> :

Locul pana unde s-a pavat:

alinuttt

Continuam cu o serie de fotografii de la peronul 2:
O poza de chiar de pe peronul 2:

A se remarca pavelele pentru nevazatori:

O alta poza cu peronul.....

La exteriorul garii lucrarile sunt la stadiul finisajelor. Astazi se montau becurile:



alinuttt

Dupa regula ,,Ce-i mai bun, pentru sfarsit,, am sa atasez pozele cu interiorul cladirii garii din Tirgu Mures. Surpriza placuta mi-a adus-o marmura care inlocuieste gresia si faianta. NU s-a mai procedat ca si la Bistrita N., un mare +! Las pozele sa vorbeasca... Eu unul am ramas mut...  :o :o :D :) 8)
Se observa viitoarele case de bilete:


Sistemele detectoare de fum:

Doua incaperi care nu imi pot da seama ce vor fi...:

Spre holul principal(cel mai probabil va fi viitoarea sala de asteptare):

Tavanul:

Sisteme in caz de incendii...

Cele doua usi sunt toaletele.

Inchei astfel ultimul reportaj(si primul pe acest forum :lol: :lol: :lol: :lol: ) cu stadiul lucrarilor de reabilitare a garii pana la inaugurare. Pe 20 noiembrie sper ca voi putea fi prezent. Ma bucur nespus de mult pentru ca am reusit sa intru in cladire, si pentru ca s-a ales marmura. Fiind primul meu reportaj foto complex de pe acest forum va rog sa ma iertati pentru greselile pe care e posibil sa le fi facut la postare.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#126
@euromau,
acum le vad...

Dar la alinuttt este svaiter in continuare...

Quote from: frunzaverde on October 26, 2016, 06:52:04 PM
URL Signature Expired.
Exact asta vad si eu...

@frunzaverde,
Ce fac daca nu sunt pozele mele, ci de exemplu niste poze de pe FB-ul CNADNR, trebuie intai sa le salvez in PC-ul meu si sa le incarc apoi pe imgur ?!...
In cazul asta renunt... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

In sfarsit! Mi-era rusine sa zic ce gara avem.




Staţia CF Buzău – predarea amplasamentului pentru execuţia lucrărilor de reparaţii la peroane, copertină, treceri la nivel, trepte de acces tunel pietonal. Sursa de finanţare: fonduri proprii SRCF Galaţi

Lucrări:
- peronul 3, aferent liniilor 4 şi 5 prin refacerea umpluturilor, stratului suport şi realizarea stratului de uzură (270 ml) din pavele prefabricate de beton astfel încât să se asigure un nivel al peronului de +25cm faţă de NSS.
- peronul 2, aferent liniilor 2 si 3 - se va turna un strat de asfalt negru (270 ml) în grosime de 5 cm, pe toata lungimea cuprinsa intre trecerile la nivel pietonale de la capetele peronului.
- refacerea copertinei de la peronul 2
- refacere treceri la nivel existente peste liniile 1,2,3,4
- reparatii trepte acces la/de la peron 2 din/în tunelul pietonal.

Termenul de finalizare – februarie 2017/ iunie 2017 (în situaţia suspendării lucrarilor în perioada conventională de timp friguros 15 noiembrie – 15 martie, în conformitate cu prevederile normativului C 16/84)





CFR Infrastructura

Ionut

Lucrările de reparaţii curente şi întreţinere
din staţia CF Năsăud s-au finalizat








CFR Infrastructura

Horațiu 87

Bacaul are cea mai moderna Agentie de Voiaj CFR din tara

Agentia de Voiaj CFR din Bacau a fost reinaugurata marti si a devenit cea mai moderna astfel de agentie din tara. Ceremonia s-a desfasurat in prezenta lui Iosif Szentes, directorul general al SN Transport Feroviar de Calatori CFR SA si a directorului comercial Marcel Litra, in timp ce din Iasi au sosit Constantin Axinia, directorul general al Societatii Regionale de Transport Feroviar de Calatori Iasi si Cristian Lacatus, seful Serviciului Relatii cu Publicul.

De asemenea, a fost prezent Cornel Silvestru, seful Reviziei Vagoane Bacau, precum si subalternii sai Adrian Dorobat, Florin Turculet si Manual Babanu, cei care, alaturi de personalul Agentiei, au lucrat nemijlocit la modernizarea spatiului.

,,Lucrarile au durat 21 de zile, au fost efectuate in regie proprie si s-a muncit efectiv pe brânci ca totul sa iasa asa cum trebuie. Unii dintre ei veneau la munca din judetul Vrancea, asa ca se trezeau la ora 3 dimineata, lucrau si la Agentie, si la locurile lor de munca, si mai ajungeau acasa la 11 noaptea. A fost greu, dar credem ca rezultatul este unul bun", ne-a spus Elisabeta Dascalu, sefa Agentiei de Voiaj. SI, intr-adevar, spatiul este acum mult mai luminos, mai calduros si primitor pentru clienti, cu un personal amabil si foarte disponibil.

Agentia din Bacau a fost aleasa pentru modernizare pentru ca este prima ca volum de vânzari realizate, mai mare chiar si decât la Iasi. ,,Agentia ofera bilete in trafic intern, cu un avans de pâna la 30 de zile si pâna cu jumatate de ora inaintea plecarii trenului, precum si in trafic international, cu un avans de pâna la 60 de zile. Speram sa redevenim agentie de turism, cum am mai fost pâna in 2012, când vindeam si bilete de avion sau de autocar, astfel incât clientii sa aiba servicii multiple", a mai spus sefa Agentiei Bacau.

,,Felicitari tuturor celor care s-au straduit si mai ales celor de la Revizia de Vagoane, care ne-au ajutat la aceasta activitate. Este prima agentie de voiaj care nu mai are clasicele ghisee, cu geamuri, astfel ca interfata dintre calatori si casieri este realizata fara obstacole, intr-un stil occidental, foarte prietenos.

O sa propun sa generalizam modelul atât pe Sucursala Iasi, cât si pe alte sucursale, chiar ii vom invita pe colegii directori si toti cei interesati sa vada acest gen de modificari. Iar daca totul decurge bine, vom relua si activitatea de agentie de turism, pe care am mai derulat-o pâna in iulie 2012", a spus directorul general SNTFCFR, Iosif Szentes.

http://www.desteptarea.ro/bacaul-are-cea-mai-moderna-agentie-de-voiaj-cfr-din-tara/

Ionut

Modernizarea/reabilitarea statiilor de cale ferată din România un program în plină desfăşurare

● 37 de gări modernizate
● 18 gări în execuţie la ora actuală
● 71 de gări vor fi modernizate/reabilitate prin programele CEF şi POIM

Sunt vreo 40 de poze puse...







CFR Infrastructura

alinuttt

Atasez mai detaliat... :)
Modernizarea/reabilitarea statiilor de cale ferată din România un program în plină desfăşurare....
● 37 de gări modernizate
● 18 gări în execuţie la ora actuală
● 71 de gări vor fi modernizate/reabilitate prin programele CEF şi POIM
37 de staţii de cale ferată finalizate
I. 19 staţii - modernizate în cadrul programului de modernizare a unor staţii de cale ferată din România, proiect finanţat din fonduri externe rambursabile
● Ploieşti Sud
● Arad
● Alba Iulia
● Braşov
● Bacău
● Suceava Burdujeni
● Buzău
● Focşani
● Sighişoara
● Drobeta Tr. Severin
● Galaţi
● Feteşti
● Sibiu
● Oradea
● Tulcea
● Cluj Napoca
● Constanţa
● Craiova
● Iași
II. 14 staţii - modernizate în cadrul proiectului modernizarea unor staţii de cale ferată din România, proiect finanţat din fonduri externe nerabursabile
● Slatina
● Reşiţa Sud
● Zalău
● Bistriţa Nord
● Giurgiu Oraş
● Slobozia Veche
● Călăraşi
● Piteşti
● Brăila
● Vaslui
● Piatra Neamţ
● Botoşani
● SF. Gheorghe
● Râmnicu Vâlcea
III. 4 staţii în care s-au executat lucrări de modernizare in cadrul proiectului de reabilitarea a infrastructurii feroviare de pe Coridorul IV, program finanţat din fonduri externe nerambursabile
● Arad
● Curtici
● Şofronea
● Glogovăţ
18 gări în execuţie la ora actuală
În 18 staţii se execută la ora actuală lucrări de modernizare (în condiţiile impuse în contractele de finanţare), în cadrul proiectelor de reabilitare a Coridorului IV Pan-European, finanţate din fornduri externe nerambursabile:
● Podul Mureş
● Coşlariu
● Alba Iulia
● Vinţu de Jos
● Sibot
● Aurel Vlaicu
● Orăştie
● Dumbrăveni
● Mediaș
● Copșa Mică
● Valea Lungă
● Blaj
● Blandiana
● Sântimbru
● Barabanţ
● Daneş
● Crăciunel
● Tg. Mureş
71 de gări vor fi modernizate prin programele CEF şi POIM
I. În 11 staţii se vor executa lucrări de reabilitare prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF) - Sectorul Transporturilor, în cadrul proiectelor de reabilitare a Coridorului Rin - Dunăre, în condiţiile impuse în acordurile de finanţare care prevăd lucrări inclusiv la clădiri, peroane, copertine, accesibilitate călători
●Braşov
●Stupini
●Bod
●Feldioara
●Apaţa
●Racoş
●Caţa
●Archita
●Vânători
●Albeşti-Târnava
●Sighişoara
II. În 13 staţii se vor executa lucrări de reabilitate prin Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM), în cadrul proiectelor de reabilitare a Coridorului Rin – Dunăre, în condiţiile impuse în contractele de finanţare, vor fi finanţate lucrări inclusiv la clădiri, peroane, copertine, accesibilitate călători
●Ghioroc
●Păuliş
●Radna
●Milova
●Bârzava
●Vărădia
●Săvârşin
●Ilteu
●Câmpuri Surduc
●Simeria
●Ilia
●Mintia
●Deva
III. 47 staţii vor fi modernizate prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020:
●Timişoara Nord
●Alexandria
●Baia Mare
●Satu Mare
●Miercurea Ciuc
●Târgovişte
●Târgu Jiu
●Ploieşti Vest
●Sinaia
●Buşteni
●Videle
●Caracal
●Filiaşi
●Roşiori Nord
●Piatra Olt
●Simeria
●Băile Herculane
●Petroşani
●Orşova
●Caransebeş
●Jibou
●Dej
●Beclean pe Someş
●Valea lui Mihai
●Carei
●Salonta
●Făgăraş
●Sebeş Alba
●Gheorghieni
●Reghin
●Aiud
●Teiuş
●Războieni
●Suceava Nord
●Paşcani
●Vatra Dornei
●Vereşti
●Dolhasca
●Râmnicu Sărat
●Comăneşti
●Făurei
●Tecuci
●Mărăşeşti
●Adjud
●Neptun
●Costineşti Tabără
●Ciulniţa
Sursa: CFR Infrastructura

nenea_hartia


GDPR

^^Interesant ca la lucrari finalizate au pus poze cu garile din Galati si Ramnicu Valcea. La Galati se chinuie la peroane de nu stiu cati ani, iar Rm. Valcea inca nu-i gata conform ultimului reportaj postat pe Forumtrenuri acum doua saptamani.

alinuttt

De la o anumita sursa un update din Alba Iulia: