Discutii diverse despre infrastructura feroviara

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 10:51:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Maaaamăăă....
Cât au avut ăştia de muncă la cocoaşa de triaj !... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2903-11-mai-2016-lucrari-infrastructura-feroviara-srcf-craiova
Quote
COMUNICAT DE PRESĂ

CFR SA alocă 3,6 milioane lei pentru reparaţii la infrastructură în vederea creşterii vitezei de circulaţie înjudeţele Dolj, Mehedinţi, Olt şi Argeş


Bucureşti, 11 mai 2016

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA continuă programul de întreţinere şi reparaţii curente la componentele infrastructurii feroviare, care are drept scop ridicarea restricţiilor de viteză şi îmbunătăţirea gradului de confort pe raza judeţelor Dolj, Mehedinţi, Olt şi Argeş. Valoare totală estimată a lucrărilor este de 3,6 milioane lei, iar sursa de finanţare este asigurată din fonduri de la bugetul de stat.

Miercuri, 11 mai 2016, la sediul Sucursalei Regionale CF Craiova a avut loc deschiderea ofertelor pentru procedura de licitaţie deschisă Consolidarea terasamentului de cale ferată de la km 280+000-280+300, între staţiile Răcari şi Filiaşi, contract care include expertiză tehnică, elaborarea proiectului tehnic şi execuţia lucrărilor. Documentaţii complete au depus asocierea de firme SC Wiebe România SRL-SC Baicon Impex SRL şi SC 2 Invest SRL, comisia de evaluare urmând a analiza în perioada următoare documentele de calificare, propunerile tehnice şi cele financiare depuse de agenţii economici. Lucrările de reparaţii curente la terasamente, poduri şi podeţeau drept scop ridicarea restricţiilor de viteză şi creşterea gradului de siguranţă pe intervalul de staţii Răcari – Filiaşi. Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 1.100.000 lei fără TVA.

Începând de marţi, 10 mai 2016, a intrat în vigoare şi contractul atribuit SC Vest Constructii SRL pentru consolidarea terasamentului în zona staţiei CF Strehaia, la km 311+300-311+350, lucrări în valoare de 1.400.000, care au drept scop creşterea vitezei prin aducerea infrastructurii căii la parametrii tehnici corespunzători circulaţiei în condiţii de siguranţă.

De asemenea, joi 12 mai 2016 se va desfăşura licitaţia deschisă pentru lucrările de reparaţii şi sudură electrică pe secţia CF Piteşti – Craiova, lucrări care au drept scop îmbunătăţirea gradului de confort pe intervalele CF Sineşti – Potcoava, Bălteni – Recea, Milcov – Slătioara, Robăneşti – Pieleşti şi pe liniile aferente staţiilor Sineşti, Piteşti şi Spineni. Valoarea totală estimată a contractului este de 1.101.544 lei fără TVA.

Termenul de finalizare a lucrărilor este de maximum 5 luni, iar o dată cu finalizarea lucrărilor se vor îmbunătăţii condiţiile de călătorie pe tronsoanele Piteşti - Craiova şi Craiova, prin creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de confort.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2924-16-mai-2016-lucrari-infrastructura-feroviara-constanta-craiova-timisoara
Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
16,1 milioane lei pentru reparaţii în vederea creşterii vitezei de circulaţie a trenurilor pe raza regionalelor Constanţa, Craiova şi Timişoara

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA continuă programul de întreţinere şi reparaţii curente la componentele infrastructurii feroviare, în vederea ridicării restricţiilor de viteză şi îmbunătăţirii gradului de confort în jumătatea de sud a ţării. Valoare totală estimată a lucrărilor este de 16,1 milioane lei, iar sursa de finanţare este asigurată din fonduri de la bugetul de stat.

La Regionala CF Constanţa vor demara în perioada următoare lucrările de reparaţii, în valoare de 5,3 mil. de lei, pentru ridicarea restricţiilor de viteză pe aparatele de cale aferente liniilor care asigură intrarea şi ieşirea din gara Constanţa dinspre Mangalia şi Portul Constanţa.

La Regionala CF Craiova au fost semnate contractele în valoare de 2,8 mil.e de lei, pentru lucrări de reparaţii la instalaţiile de dirijare a traficului (SCB/CED/BLA/CEM) care vor contribui la creşterea siguranţei şi la îmbunătăţirea gradului de confort pe 14 intervale de staţii (Filiaşi-Răcari, Filiaşi-Gura Motrului, Işalniţa-Coţofeni, Coţofeni-Răcari, Dr.Tr. Severin-Gura Văii, Caracal–Fărcaşele, Drăgăneşti–Fărcaşele, Corbu-Sineşti, Potcoava-Sineşti, Potcoava-Balteni, Fâlfani-Costeşti, Mihăeşti-Radomireşti, Meri-Lainici, Meri-Valea) şi în 19 staţii CF (Coţofeni, Filiaşi, Motru Est, Podari, Segarcea, Banu Mărăcine, Costeşti, Malu Mare, Mihăeşti, Radomireşti, Lunca Budieni, Cârbeşti, Rovinari, Bărbăteşti, Borascu, Drăgoteşti, Jupâneşti, Ec. Teodoroiu, Valea Sadului).De asemenea, a fost emis ordinul de începere pentru lucrările de reparaţii în vederea ridicării restricţiilor de viteză pe aparatele de cale la intrare în staţiile CF Roşiori şi Caracal, lucrări în valoare de 1,9 mil.lei şi ordinul de începere a lucrărilor, în valoare totală de 1,5 mil lei, pentru asigurarea sistemului de protecţie anticorozivă a podurilor metalice de pe intervalele de staţii Gălăţeni-Măldăeni, Măldăeni-Grozăveşti şi Malu Mare-Baniu Mărăcine.

În ceea ce priveşte procedura de licitaţie pentru lucrările de reparaţii şi sudură electrică pe secţia CF Piteşti – Craiova, în valoarea totală estimată de 1.101.544 lei fără TVA, aceasta a fost anulată deoarece niciun agent economic nu a depus ofertă de participare.

În vestul ţării, la Regionala CF Timişoaras-au semnat contracte în valoare totală de 4,6 mil. lei pentru lucrări de reparaţii la componentele infrastructurii (linii şi instalaţii), pe intervalele de staţii Simeria – Petroşani, Simeria-Pui-Livezeni, Valea Cernei – Topleţ şi în staţiile Băniţa, Chizătău şi Topleţ.

Lucrările de reparaţii se vor executa în cursul acestui an, în paralel cu asigurarea traficului în condiţii optime pe toate segmentele de cale ferată menţionate şi au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de confort.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Pentru ca topicul se numeste "... si orice altceva", pun aici "muzica alternativa"... :)
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2938-19-mai-2016-cfr-sa-festival-de-muzica-alternativa-in-gara-regala-baneasa-intrare-libera

FESTIVAL de muzică alternativă în GARA REGALĂ BĂNEASA
Bucureşti, 19 mai 2016

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" SA vă invită în acest weekend la festivalul de muzică alternativă 100% românească SOUND & VISION din Gara Regală Băneasa, intrarea este liberă.

Sound & Vision Festival 2016, ediţia a II-a,propune 3 zile de experimente acustice și vizuale, un line-up eclectic ce aduce pe scenă atât live band-uri românești consacrate, ale căror piese sunt apreciate pe scena internațională, cât și newcomeri pregătiți să administreze o doză de sound românesc neconvențional, în timp ce DJ set-urile și vizualurile 3D ale celor de la Mindscape Visual Studio vor stimula percepțiile celor prezenți și vor întreține acest melanj senzorial 100% românesc.

VINERI, 20 mai
  Helen17.15 – 17.45
  Satellites18.15 – 18.45
  Otherside 19.15 – 19.45
  Yelllow20.15 – 21.15
  GOLAN21.45 – 23.00
  DJAndreea Veder– între concerte

SÂMBĂTĂ, 21 mai
  BABY ELVIS 17.15 – 17.45
  The Kryptonite Sparks 18.15 – 18.45
  Eyedrops 19.15 – 19.45
  Grimus 20.15 – 21.15
  Alternosfera 21.45 – 23.00
  Logout DJ (Bogdan Serban & Alexandru Anghel) – între concerte

DUMINICĂ, 22 mai
  Psihotrop 17.15 – 17.45
  Omu Gnom 18.15 – 18.45
  Fantome 19.15 – 19.45
  Argatu 20.15 – 21.15
  Suie Paparude 21.45 – 23.00
  DJ Vlad Dobrescu – între concerte

CFR SA partener oficial al ARCUB- Centrul Cultural al Municipiului București- vă invităsă staționaţi pentru 3 zile în Gara Regală Băneasa, între 20-22 mai, pentru a vă conecta la vibrația neîntreruptă a festivalului Sound & Vison 2016.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Mai fratilor, ma sperie astia de la CFR cu harnicia lor...

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2939-19-mai-2016-lucrari-de-reparatii-pentru-cresterea-vitezei-de-circulatie-la-100-km-h-intre-jabar-si-recas
Quote
COMUNICAT DE PRESĂ

Lucrări de reparaţii pentru creşterea vitezei de circulaţie la 100 km/h între Jabăr şi Recaş

Bucureşti, 19 mai 2016
Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA organizează licitaţie deschisă pentru lucrări de reparaţii pe tronsonul Caransebeş-Timişoara, între staţiile Jabăr şi Recaş, în vederea creşterii vitezei de circulaţie. Valoarea totală estimată a contractului este de 2,7 mil. RON fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată de la bugetul de stat.

Programul de reparaţii cuprinde intervalul de staţii Jabăr - Recaş, între km 524+300+550+994, şi are scop final creşterea vitezei de circulaţie a trenurilor la 100 km/h, procedura de licitaţie cuprinzând atât elaborarea proiectului tehnic, cât şi execuţia lucrărilor.

Durata de valabilitate a contractului este de 7 luni de la atribuire, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 8.06.2016, ora 09.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 10.00, la sediul Regionalei Timişoara.

Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire, sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (S.E.A.P.), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr. 168346.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

Desi-i zice "bus" e pe sine asa ca-l pun aici.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Ionut

Va rog nu mai puneti pe acest thread orice subiect de cai ferate... nu e locul aici.

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2949-25-mai-2016-cfr-sa-aloca-28-2-milioane-lei-de-la-bugetul-statului-pentru-lucrari-de-reparatii-pe-raza-regionalelor-bucuresti-timisoara-si-constanta
Quote
CFR SA alocă 28,2 milioane lei de la bugetul statului pentru lucrări de reparaţii pe raza regionalelor Bucureşti, Timişoara şi Constanţa

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA continuă programul de întreţinere şi reparaţii curente la infrastructura feroviară, în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de călătorie pe mai multe intervale de staţii de pe raza de activitate a regionalelor Bucureşti, Timişoara şi Constanţa. Valoare totală estimată a lucrărilor este de 28,2 milioane lei, iar sursa de finanţare este asigurată din fonduri de la bugetul de stat.

Pe raza Regionalei CF Bucureşti vor demara în perioada următoare lucrările de reparaţii la instalaţiile de dirijare a traficului(SCB/CED/BLA) pe intervalele de staţii Săbăreni-Ciocăneşti, Ciocăneşti-Ghergani, Titu-Fusea, Mătăsaru-Găeşti şi în staţia Găeşti, lucrări în valoare de 1,6 milioane lei, care vor contribui la creşterea siguranţei şi a gradului de confort. De asemenea, tot pe raza acestei regionale sunt în curs de execuţie lucrări de reparaţii la componentele infrastructurii - linii, instalaţii, poduri/podeţe - în valoare totală de 9,2 milioane lei. Segmentele de cale ferată unde activează şantierele feroviare sunt: Videle-Răduleşti, Răduleşti-Târnavele, Târnavele-Vlaşca, Vlaşca-Toporu, Toporu-Chiriacu, Chiriacu-Stăneşti, Stăneşti-Bălănoaia, Jilava-Vârteju, Grădinari-Vadu Lat, Jilava-Chiajna, Jilava-Vârteju, Chitila-Chiajna, Titu-Târgovişte, Giurgiu-Videle (podeţ km 52+540), Mogoşoaia - Baloteşti, Săbăreni-Chitila, Videle-Ciolpani şi în staţiile Târnavele, Vlaşca, Toporu, Chiriacu, Stăneşti,Jilava,Târgovişte-Sud şi Mogoşoaia.

Pe raza Regionalei CF Timişoara s-au semnat contracte în valoare de 4,4 milioane lei, pentru lucrări de reparaţii în vederea ridicării restricţiilor de viteză pe linii directe din staţiile Chizătău, Topleţ, Remetea Mare, Jabăr, Belinţ, Topolovăţul Mare dar şi pe segmentul Valea Cerne – Topleţ, la km 67+550-67+750. În derulare pe această regională mai sunt şi lucrările de reparaţii la instalaţiile de dirijare a traficului(SCB/ BLA) pe distanţele Gavojdia-Tapia, Călan Băi-Călan, Vinga – Sag şi Simeria Triaj - Pui – Livezeni, a căror valoare financiară este de 2,1 milioane lei.

Pe raza Regionalei CF Constanţa au fost semnate contracte în valoare de 7,1 milioane lei şi s-au predat amplasamentele pentru demararea lucrărilor de reparaţii la componentele infrastructurii feroviare - aparate de cale, instalaţii sau pasaje CF – în zona staţiilor Constanţa, Medgidia şi pe intervalul Urziceni – Ţăndărei. În curs de execuţie pe această regională sunt lucrările de reparaţii la instalaţiile de dirijare a traficului în staţiile, Feteşti, Slobozia Sud, Constanţa, Costineşti, Călăraşi Sud şi de revopsire a podurilor metalice, a căror valoare contractuală se ridică la suma 3,8 milioane lei.

Lucrările de reparaţii se vor executa în cursul acestui an, în paralel cu asigurarea traficului în condiţii optime pe toate segmentele de cale ferată menţionate şi au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de confort.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

http://www.mediafax.ro/social/traficul-feroviar-este-oprit-intre-deva-si-arad-din-cauza-unui-accident-feroviar-15390912

Şeful transporturi feroviare Hunedoara, Ioan Balaş, a declarat, duminică, pentru corespondentul MEDIAFAX, că trenul accelerat 1821 care circula pe ruta Bucureşti- Arad a intrat într-un autotren pe raza localităţii hunedorene Zam, traficul feroviar fiind întrerupt.

Totodată, potrivit purtătorului de cuvânt al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Hunedoara, Călin Dumitrescu, din accident nu au rezultat victime umane, acceleratul acroşând doar partea din spate a autotrenului.

Dumitrescu a spus că pompierii hunedoreni intervin pentru degajarea căii ferate.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

A dat harnicia in CFR... :)

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2973-07-iunie-2016-lucrari-la-infrastructura-feroviara-bucuresti-iasi-bv-cta
Quote
CFR SA deschide şantiere feroviare pentru lucrări de reparaţii în valoare de 10,2 milioane lei
Bucureşti, 07 iunie 2016

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a finalizat lucrările de reparaţii pentru ridicarea restricţiilor de viteză pe secţia CF Bucureşti Nord-Videle, între staţiile Grădinari - Vadu Lat, Jilava – Vârteju şi racordare staţia Jilava. Programul pentru îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie continuă cu lucrările de întreţinere şi reparaţii curente pe alte intervale de staţii de pe raza regionalelor Iaşi, Braşov şi Constanţa. Valoare totală estimată a lucrărilor programate a se executa în perioada următoare este de 10,2 milioane lei, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de la bugetul de stat.

Pe raza Regionalei CF Iaşicvor demara în perioada următoare lucrări de reparaţii la instalaţiile de dirijare a traficului(CED/BLA) pe intervalele de staţii Fărăoani-Valea Seacă, Vama – Prisaca Dornei, şi în staţiile Bacău, Cristeşti, Câmpulung Est, Vama, lucrări în valoare de 2,07 milioane lei, care vor contribui la creşterea siguranţei şi a gradului de confort. De asemenea, tot pe raza acestei regionale s-a emis ordinul de începere a lucrărilor de reparaţii în vederea ridicării restricţiilor de vitezăîn valoare totală de 2,48 milioane lei. Segmentele de cale ferată unde se deschid şantierele feroviare sunt: Măgura Ilvei – Ilva Mare (km 22+292-22+852), Sadova – Pojorâta (Km 74+350-75+150), Nicolina – Ungheni Prut Socola Triaj – Socola Mărfuri (Km 414+665-416+283), Paşcani - Ruginoasa şi în staţia Vereşti.

Pe raza Regionalei CF Braşov s-au lansat proceduri de licitaţie în valoare de 3,68 milioane lei pentru lucrări de reparaţii la linii şi aparate de cale în vederea ridicării restricţiilor de vitezăpe linii directe din staţiaStâncenişi pe intervalele de staţii Podul Olt – Tălmaciu – Selimbar(km 372+000-387+300) şi Predeal – Timişul de Sus (km 144+500-145+200).

Pe raza Regionalei CF Constanţa a fost semnat contractul în valoare de 1,97 milioane lei, pentru lucrări de reparaţii la componentele infrastructurii feroviare care au drept scop ridicarea restricţiilor de viteză pe linii curente, directe şi din staţii pe intervalul Palas – Constanţa Port B (Km 0+000-6+500).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: TibiV on June 07, 2016, 10:22:48 PM
A dat harnicia in CFR... :)

Eu as zice ca "a dat" de mai multa vreme si ca in ultimul timp sunt mai harnici decat cei de la CNADNR.
In ultimele 12 luni au aparut multe licitatii de lucrari de valori mai mici, despre care nu am mai scris, dar care incet-incet se aduna.

TibiV

Da, am remarcat si eu...
Ce preiau de pe site-ul lor aparent sunt "maruntisuri", de cateva milioane de lei.
Dar 7 de colo, 2 de colo, se cam strang....

De fapt cred ca este si normal.
Cat poate sa coste un podet reabilitat peste nu stiu ce parau ?
Doar ca CFR are sute de astfel de podete pe fiecare magistrala....
Asa ca am impresia ca fac treaba buna cu reabilitarile astea mici, punctuale, fiecare in sine de valoare mica, dar cumulat...

Este exact ce simte calatorul.
Daca pe nu stiu ce podet trenul are restrictie la 30, va frana cu 5 km inainte, si va dura alti 5 km ca sa revina la viteza normala.
Ca in oras. Daca incetinesti la fiecare semafor, degeaba alergi cu 50-60 km/h intre semafoare...
Desfiintam "semaforul" (restrictia) si efectul va fi triplu ca si durata a calatoriei.
(Nu pe toata calatoria, evident, ci pe tronsonul afectat de restrictie. Plus urmatoarea restrictie, si urmatoarea, si urmatoarea... si tot asa...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Da, spunea si Costache despre chestiunile astea. Ce mi se pare trist e ca avem nevoie de bani europeni pentru rahaturile astea. Adica noi un pic de heavy maintainance nu putem face '"cu banutii nostri, prietene"". Nu sa faca CFR direct, dar sa avem fonduri si firme la nivel de regionale sa faca asta in mod curent, de cate ori va fi necesar.

Sunt curios cat de repede o sa apara restrictiile pe Curtici-Arad, sau cum va fi sezonul de vara pe Bucuresti-Constanta.
Drumurile noastre POATE;