Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

#300
Ofertele pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu Mureș-Ditrău":

   33.267.173,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 22.713.614,42 RON fara TVA    Asocierea AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL
2. 22.934.661,00 RON fara TVA    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SA - SPECIALIST CONSULTING SRL
3. 23.135.067,84 RON fara TVA    Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
4. 23.942.539,46 RON fara TVA    Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL


Ofertele pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Ditrău-Târgu Neamț":

   43.663.427,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 28.652.764,20 RON fara TVA    Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
2. 29.335.109,77 RON fara TVA    Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL
3. 32.280.039,00 RON fara TVA    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SA
4. 36.530.415,63 RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL


Ofertele pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu Neamț (Pașcani)-Iași-Ungheni":

   26.161.111,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 17.400.763,00 RON fara TVA    Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
2. 17.904.605,09 RON fara TVA    Asocierea AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL
3. 19.114.094,88 RON fara TVA    Asocierea SPECIALIST CONSULTING SRL - EGIS ROMANIA SA - SC EGIS INTERNATIONAL SA
4. 19.200.507,49 RON fara TVA    Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL




Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Bacău-Pașcani":

   24.162.820,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 15.510.165,13 RON fara TVA    Asocierea CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL - AECOM  INGENIERIA SRL
2. 17.106.234,26 RON fara TVA    Asocierea 3 TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA - SC SPECIALIST CONSULTING SRL - TERRITORIAL DATA ELABORATION SRL
3. 17.302.987,30 RON fara TVA    Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
4. 18.318.920,52 RON fara TVA    Asocierea ACCIONA INGENIERIA SA - BETA COPS SRL
5. 22.491.640,00 RON fara TVA    Asocierea CONSIS PROIECT SRL - PROINTEC SA - IDOM INGENIERIA Y CONSULTORIA
6. 23.123.797,72 RON fara TVA    Asocierea SC TRACTEBEL ENGINEERING SA - SC EGIS ROMANIA SA - SC EGIS INTERNATIONAL SA

NGC

#301
Quote from: pasadia on February 06, 2015, 10:29:27 PM
Daca tot ai aflat valoarea ofertelor, nu o poti trece si pe aceasta in sinteza? Sau o pui aici si dai link acolo, daca vrei sa pastrezi mesajul mai aerisit.
^^^ Buna idee ! Numai sa nu faca CNADNR atatea licitatii incat sa ne plictisim de pagini intregi de cifre.  :lol:
Voi incerca sa adaug un link catre valoarea ofertelor pentru licitatiile importante care apar in sinteza, care au loc incepand cu 2015.

NGC


iulius

Felicitari @Victor C. pentru articol
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_proiecte-19594554-autostrada-a8-targu-mures-iasi-autostrada-care-urma-lege-moldova-vestul.htm

In cel mai bun caz vom avea in licitatie segmentul de autostrada Tg Neamt-Iasi-Ungheni, undeva prin vara anului 2016
   

TibiV

Dragi colegi, ce ziceti despre fazarea portiunii montane a A8...

Cand s-a pus aceeasi problema de fazare a PiSi, toata lumea a sarit si a argumentat (in mod corect cred eu...) ca este o prostie pentru ca practic nu economisesti aproape nimic.

Argumentele raman valabile si in cazul A8, nu ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovideatza

Depinde ce intelegi prin fazare:

1 faci half -profile, si atunci e ok, ar fi suficient pt 10-15 ani sa avem 2+1 alternativ rampa/panta, cu separator. Nu insemna ca te costa 50%, ci mai mult, dar nici 80-90% din profil complet.


2 faci DX cu gandul la upgrade la autostrada, si atunci nu economisesti mai nimic...

Eu unul as face half-profile si mai multe treceri de aceeasi bani. Nu toti au autostrada full in munti si nu le e rusine...

MNU

Daca "fazarea" inseamna drum expres 2+2, sunt de acord ca este o tampenie. Daca se face semi-profil in faza I, atunci nu mai e asa de mica diferenta. La semi-profil se invoca intotdeauna "deranjul" din timpul constructiei delui de-al doilea sens, lucru amplificat artificial, in opinia mea. E intr-adevar mai greu de construit la munte... dar nu chiar asa de greu.

dr4qul4

nu raman, pentru ca A8 va ramane DX in zona montana.
Nu va avea destul trafic pentru a justifica o autostrada.
Asta daca se va face vreodata
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ovideatza

Ideea e ca ce faci DX, atunci il faci sa ramana Dx, spre ex cum zici zona montana, fara a ingropa bani in "DX upgradabil".

TibiV

Quote from: dr4qul4 on March 10, 2015, 08:08:41 PM
Nu va avea destul trafic pentru a justifica o autostrada.
Asta daca se va face vreodata

Cu prima afirmatie nu sunt de acord... Cred ca A8 isi va genera singura traficul in primii cativa ani de existenta... Cred ca multi investitori vor merge in Moldova, la forta de munca ieftina si numeroasa, daca vor avea o conexiune rapida cu vestul.

Cu a doua afirmatie sunt de acord.... Si daca nu se face, nu se va intampla nici ce am spus eu mai sus... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

igorashu

Nu s-a pus deja întrebarea asta către CNADNR - ce reprezintă "fazarea" în cazul A8?

Danny550394

Quote from: igorashu on March 10, 2015, 08:25:08 PM
Nu s-a pus deja întrebarea asta către CNADNR - ce reprezintă "fazarea" în cazul A8?

Ba da iar CNADNR recunoaste ca nu exista ca standard autostrada fazata, doar Rus sustine ca autostrada fazata este un drum expres ulterior extins la standard de autostrada :o

Quote from: NGC20 on March 03, 2015, 09:16:42 AM
http://www.cdep.ro/interpel/2014/r1718B.pdf


MNU

In multe tari, un semi-profil cu raze si rampe ca pentru autostrada, cu toate intersectiile denivelate, cu intrari/iesiri cu zona de accelerare/franare si cu acces controlat poate fi clasificat ca drum expres.

Din pacate noi ne raportam la un STAS imbecil, inapoiat gestinat de un CNADNR condus de niste fosile ancorate in preistorie si cu viteza de reactie a unei testoase in reluare. Puteau sa modifice STAS-ul de cand a aparut ideea fazarii.

Ionut

Autostrada fazata e o ineptie. S-a discutat.
Daca e sa se faca in faze, ar trebui half profile si apoi si restul de half profile. Nu expres si apoi autostrada. Inventii inepte. Reinventam noi apa calda.

M-Power

Tin minte ca pe vremea cand era ministru, Berceanu considera suficient un half-profile pe traseul Tg.Mures-Iasi ... deci e foarte probabil ca in ideea asta sa fie inteleasa de fapt "fazarea" (probabil considerand cei din minister ca astfel suna mai bine politic).