Author Topic: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni  (Read 170823 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC20

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.927
  • Karma: +1434/-57
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #300 on: February 06, 2015, 10:31:00 PM »
Ofertele pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu Mureș-Ditrău":

   33.267.173,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 22.713.614,42 RON fara TVA    Asocierea AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL
2. 22.934.661,00 RON fara TVA    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SA - SPECIALIST CONSULTING SRL
3. 23.135.067,84 RON fara TVA    Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
4. 23.942.539,46 RON fara TVA    Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL


Ofertele pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Ditrău-Târgu Neamț":

   43.663.427,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 28.652.764,20 RON fara TVA    Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
2. 29.335.109,77 RON fara TVA    Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL
3. 32.280.039,00 RON fara TVA    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SA
4. 36.530.415,63 RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL


Ofertele pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu Neamț (Pașcani)-Iași-Ungheni":

   26.161.111,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 17.400.763,00 RON fara TVA    Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
2. 17.904.605,09 RON fara TVA    Asocierea AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL
3. 19.114.094,88 RON fara TVA    Asocierea SPECIALIST CONSULTING SRL - EGIS ROMANIA SA - SC EGIS INTERNATIONAL SA
4. 19.200.507,49 RON fara TVA    Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL




Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Bacău-Pașcani":

   24.162.820,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 15.510.165,13 RON fara TVA    Asocierea CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL - AECOM  INGENIERIA SRL
2. 17.106.234,26 RON fara TVA    Asocierea 3 TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA - SC SPECIALIST CONSULTING SRL - TERRITORIAL DATA ELABORATION SRL
3. 17.302.987,30 RON fara TVA    Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
4. 18.318.920,52 RON fara TVA    Asocierea ACCIONA INGENIERIA SA - BETA COPS SRL
5. 22.491.640,00 RON fara TVA    Asocierea CONSIS PROIECT SRL - PROINTEC SA - IDOM INGENIERIA Y CONSULTORIA
6. 23.123.797,72 RON fara TVA    Asocierea SC TRACTEBEL ENGINEERING SA - SC EGIS ROMANIA SA - SC EGIS INTERNATIONAL SA
« Last Edit: February 12, 2015, 07:36:33 PM by NGC20 »
National Geographic Channel / Discovery Channel

NGC20

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.927
  • Karma: +1434/-57
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #301 on: February 06, 2015, 11:17:10 PM »
Daca tot ai aflat valoarea ofertelor, nu o poti trece si pe aceasta in sinteza? Sau o pui aici si dai link acolo, daca vrei sa pastrezi mesajul mai aerisit.
^^^ Buna idee ! Numai sa nu faca CNADNR atatea licitatii incat sa ne plictisim de pagini intregi de cifre.  :lol:
Voi incerca sa adaug un link catre valoarea ofertelor pentru licitatiile importante care apar in sinteza, care au loc incepand cu 2015.
« Last Edit: February 07, 2015, 08:26:04 AM by NGC20 »
National Geographic Channel / Discovery Channel

NGC20

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.927
  • Karma: +1434/-57
« Last Edit: April 17, 2016, 05:00:06 PM by NGC20 »
National Geographic Channel / Discovery Channel

iulius

  • Officer
  • ***
  • Posts: 192
  • Karma: +62/-17
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #303 on: March 10, 2015, 03:26:58 PM »
Felicitari @Victor C. pentru articol
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_proiecte-19594554-autostrada-a8-targu-mures-iasi-autostrada-care-urma-lege-moldova-vestul.htm

In cel mai bun caz vom avea in licitatie segmentul de autostrada Tg Neamt-Iasi-Ungheni, undeva prin vara anului 2016
   

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.078
  • Karma: +1963/-611
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #304 on: March 10, 2015, 07:51:44 PM »
Dragi colegi, ce ziceti despre fazarea portiunii montane a A8...

Cand s-a pus aceeasi problema de fazare a PiSi, toata lumea a sarit si a argumentat (in mod corect cred eu...) ca este o prostie pentru ca practic nu economisesti aproape nimic.

Argumentele raman valabile si in cazul A8, nu ?...

ovideatza

  • Senior
  • ****
  • Posts: 233
  • Karma: +111/-39
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #305 on: March 10, 2015, 08:06:57 PM »
Depinde ce intelegi prin fazare:

1 faci half -profile, si atunci e ok, ar fi suficient pt 10-15 ani sa avem 2+1 alternativ rampa/panta, cu separator. Nu insemna ca te costa 50%, ci mai mult, dar nici 80-90% din profil complet.


2 faci DX cu gandul la upgrade la autostrada, si atunci nu economisesti mai nimic...

Eu unul as face half-profile si mai multe treceri de aceeasi bani. Nu toti au autostrada full in munti si nu le e rusine...

MNU

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 744
  • Karma: +269/-71
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #306 on: March 10, 2015, 08:07:49 PM »
Daca "fazarea" inseamna drum expres 2+2, sunt de acord ca este o tampenie. Daca se face semi-profil in faza I, atunci nu mai e asa de mica diferenta. La semi-profil se invoca intotdeauna "deranjul" din timpul constructiei delui de-al doilea sens, lucru amplificat artificial, in opinia mea. E intr-adevar mai greu de construit la munte... dar nu chiar asa de greu.

dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 4.609
  • Karma: +2096/-1111
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #307 on: March 10, 2015, 08:08:41 PM »
nu raman, pentru ca A8 va ramane DX in zona montana.
Nu va avea destul trafic pentru a justifica o autostrada.
Asta daca se va face vreodata
My plan:  Prioritate 0: DNCB. 1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. A7-8 Ploiesti - Iasi 5. A12 7. CoBra

ovideatza

  • Senior
  • ****
  • Posts: 233
  • Karma: +111/-39
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #308 on: March 10, 2015, 08:11:45 PM »
Ideea e ca ce faci DX, atunci il faci sa ramana Dx, spre ex cum zici zona montana, fara a ingropa bani in "DX upgradabil".

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.078
  • Karma: +1963/-611
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #309 on: March 10, 2015, 08:22:48 PM »
Nu va avea destul trafic pentru a justifica o autostrada.
Asta daca se va face vreodata

Cu prima afirmatie nu sunt de acord... Cred ca A8 isi va genera singura traficul in primii cativa ani de existenta... Cred ca multi investitori vor merge in Moldova, la forta de munca ieftina si numeroasa, daca vor avea o conexiune rapida cu vestul.

Cu a doua afirmatie sunt de acord.... Si daca nu se face, nu se va intampla nici ce am spus eu mai sus... :)

igorashu

  • Hero
  • *
  • Posts: 530
  • Karma: +97/-43
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #310 on: March 10, 2015, 08:25:08 PM »
Nu s-a pus deja întrebarea asta către CNADNR - ce reprezintă "fazarea" în cazul A8?

Danny550394

  • Knight
  • Executive
  • *
  • Posts: 309
  • Karma: +271/-18
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #311 on: March 10, 2015, 09:19:25 PM »
Nu s-a pus deja întrebarea asta către CNADNR - ce reprezintă "fazarea" în cazul A8?

Ba da iar CNADNR recunoaste ca nu exista ca standard autostrada fazata, doar Rus sustine ca autostrada fazata este un drum expres ulterior extins la standard de autostrada :o

http://www.cdep.ro/interpel/2014/r1718B.pdf


MNU

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 744
  • Karma: +269/-71
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #312 on: March 10, 2015, 09:43:00 PM »
In multe tari, un semi-profil cu raze si rampe ca pentru autostrada, cu toate intersectiile denivelate, cu intrari/iesiri cu zona de accelerare/franare si cu acces controlat poate fi clasificat ca drum expres.

Din pacate noi ne raportam la un STAS imbecil, inapoiat gestinat de un CNADNR condus de niste fosile ancorate in preistorie si cu viteza de reactie a unei testoase in reluare. Puteau sa modifice STAS-ul de cand a aparut ideea fazarii.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.326
  • Karma: +2049/-1708
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #313 on: March 10, 2015, 10:16:55 PM »
Autostrada fazata e o ineptie. S-a discutat.
Daca e sa se faca in faze, ar trebui half profile si apoi si restul de half profile. Nu expres si apoi autostrada. Inventii inepte. Reinventam noi apa calda.
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 747,95 km | contractati 206,33 km (fara Centura Bacau) | in licitatie 16,30 km!
Evenimente: nimic la orizont

M-Power

  • Junior
  • **
  • Posts: 60
  • Karma: +31/-10
Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Reply #314 on: March 10, 2015, 11:19:40 PM »
Tin minte ca pe vremea cand era ministru, Berceanu considera suficient un half-profile pe traseul Tg.Mures-Iasi ... deci e foarte probabil ca in ideea asta sa fie inteleasa de fapt "fazarea" (probabil considerand cei din minister ca astfel suna mai bine politic).