Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: cutter on August 11, 2017, 11:21:27 PM
Mă uitam acum NGC pe caietele de sarcini din 2014 de la faimoasele licitații pentru SF-uri ale lui Șova (15 din 18 anulate).

Și ce e frapant este că deși procedura este intitulată Revizuire SF Tg. Mureș-Ditrău, în documentația de licitație nu este inclus SF-ul anterior (cel realizat în 2009-2011)!

Se menționează că va fi pus la dispoziția ofertantului cîștigător, dar că e în întregime opțional și depinde de ofertant dacă vrea să folosească ceva de acolo.

Cum sa nu fie? Tin minte ca erau si am verificat acum si sunt tot acolo in SEAP, dar ca si o gramada mare de fisiere.

De orice eventualitate va zic de unde puteti lua cele 3 SF.

Este vreun coleg cu viteza mare la net si care poate stoca ceva vreme arhivele mari?

NGC

SF Targu Mures - Ditrau: 2,9 GB
SF Ditrau - Targu Neamt: 2,2 GB
SF Targu Neamt - Iasi - Ungheni: 2,3 GB

cutter

Quote from: NGC on August 12, 2017, 12:10:23 AM
Cum sa nu fie? Tin minte ca erau si am verificat acum si sunt tot acolo in SEAP, dar ca si o gramada mare de fisiere.

De orice eventualitate va zic de unde puteti lua cele 3 SF.

Ah, ok, mă uitasem la dosarul licitației de pe sitevechi.cnadnr.ro. Nu am mai intrat pe SEAP.

Deci până la urmă, vechile SF-uri erau parte din documentație?

Dar tot complet opționale au fost puse prin condițiile din caietul de sarcini.

NGC

Erau acolo de la inceput.
Cine stie din ce alte caiete de sarcini au facut copy/paste. :lol:
Doar era Dottore la butoane, nu? :lol:

horatiu.cosma

#664
Pe langa ce s-a spus, CNAIR mai intentioneaza sa faca un lucru: pe langa licitarea PT + constructie pe baza SF-urilor initiale, vor sa includa in aceasta licitatie si revizuirea SF-ului.
Adica ei zic ofertantilor: "dragi ofertanti, vrem sa ne faceti o autostrada pe baza unui SF, dar noi suntem incompetenti, nu va putem pune la dispozitie un SF cat de cat, asa ca faceti voi o oferta pentru constructia autostrazii pe baza SF ului nostru, apoi revizuiti si SF-ul si construiti de fapt pe baza SF-ului vostru". Prostia si incompetenta a ajuns la rang de lege in CNAIR.

iulius

Si ce spunea domnu Cuc, "se va lansa licitatia si pentru Autostrada Montana (A 8)" , Da cine-l mai crede...
http://www.economica.net/mobile/cuc--600-de-kilometri-de-autostrada-vor-fi-licitati-pana-la-sfarsitul-anului_140029.html

Acum imi dau si eu cu parerea, pentru revizuirea SF in colaborare Cu Search+Milvus cat timp ar fi necesar?
Pentru a pleca din start "cu dreptu", daca nu Adio AM

Ionut

Pun informatii de acum 2 zile care trebuiau prezentate de Search. Calitatea nu este deloc fantastica pentru ca sunt exporturi din prezentari Powerpoint. In fine, sunt suficient de OK cat sa ne facem o idee despre SF 2010-2011 si despre modificarile "la zi" gandite de Search.




Mai intai indicatorii tehnico-economici.


Ionut

AUTOSTRADA A8 - SEGMENTUL TARGU MURES-DITRAU
Studiu de fezabilitate 2010-2011 - PLANURI DE ANSAMBLU



imagine la dimensiune completa
























Ionut

NOD A3 DE MARE VITEZA






NOD DN13 ACATARI






NOD DN13A SOVATA-PRAID






NOD DN13B BUCIN-BORZONT


Ionut

Fata de studiul din 2010-2011 Search a gandit unele modificari. Structurile majore sunt mai jos.
Unele sunt identice, altele au modificari...

Calitatea este slaba (export/screen capture din prezentare Powerpoint).
























Ionut

Gata. Puteti comenta.
:cheers:

PS: ma straduiesc sa fac rost, asa cum am promis, si de datele celor de la Milvus pentru a vedea puzderia de ursi.

Bulwyn

Felicitari @Ionut si API. Din pacate cu cn***** orice comentariu e de prisos. Pacat de Moldova si oamenii care locuiesc acolo :(

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Neufunk

Totusi, cred ca ar trebui sa judecam drept.

Cum este mai rapid? Sa asteptam dupa un nou studiu si sa mearga lucrarile usor sau sa facem dupa studiul vechi, cu riscul sa apara situatii neprevazute? Care este cea mai rapida varianta pentru a da autostrada in functiune.

Sincer sa fiu, nu-mi pasa de ursi, pentru ca dupa cum se vede in toata tara, avem deja prea multi. Autostrada ar trebui sa ii sperie si sa ii faca sa se retraga mai adanc in munti.

adiarc

#673
Problema principala este legata de soluția tehnica......Ea nu poate fii bine stabilita fără un SF de calitate, care practic ne spune tot ce avem în teren...tipuri de sol,râuri, utilități, locuințe, etc,etc.......Toate detaliile din teren ( nu de pe o harta studiata din birou )

În mod evident orice om își da seama ca fără aceste detalii proiectul se va bloca ... Însă unora le pasa doar de ei...și li se permite acest lucru,care afectează pe zeci de ani România

Unde sunt acum toți parlamentarii de Moldova....?E ca în reclama aceea la o faimoasa țeapă. ..dormi liniștit ,când veghem noi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

neaghi

#674
Sunt "prea multi ursi" pentru ca sunt tot mai putine paduri.Dar vinatorii n-au nici o problema cu defrisarile, ei vad doar ce-i intereseaza.
Altfel, nu cred ca e de dorit sa rulezi cu 130km, si sa-ti iasa ursul in fata..pentru ca n-a avut incotro, n-a avut pe unde traversa si a fost obligat sa intre pe autostrada...