News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Material rulant: discutii diverse si proiecte

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 10:23:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Pai il vedem si la noi sau e doar pentru export? Ca nu se precizeaza clar...

sebba

mi-a placut aia cu vopsirea in multe culori ca sa scape de grafitti
o sa vina baietii acum si o sa-l faca la loc, in vechile culori CFR

sau au fost deja si l-au si vopsit si d-aia nu-l recunoastem! ca si pe Trabantul vopsit negru... :lol:

lasand gluma la o parte, pare frumos insa ar fi putut sa faca si ei o "carcera" ptr fumatori pe undeva pe acolo :D
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut


adi

e buna ideea cu trecerea pe curent ... Dar la minutul 1.48 din film, imi pare mie sau se vede inauntru prin partea laterala a usii... nu are cheder?
Oricum, la numarul redus de calatori pe unele rute, capacitatea de 180 de persoane este ok!

Avem detalii despre confortul scaunelor? caci la sageata albastra te cam ramoleai pana la Constanta.Pana la urma se vrea un tren urban? sau de distante scurte?

davyl

#19
Inca un articol despre trenul facut de firma Softronic din Craiova:

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/primul-tren-electric-din-romania-a-obtinut-finantare-vezi-povestea-constructorului-de-la-craiova.html

Observati in articol ca avem detalii despre 2 variante constructive (una care va circula cu maxim 160 km/h si alta cu maxim 200 km/h) si mai ales data intrarii in uz comercial pe caile ferate din Romania: februarie 2014.   :welcome: Deci in curand o sa il vedem mergand. Bravo!  :gj:

Harry

QuoteO bucată de istorie stă aproape uitată în curtea unei societăți petroliere din Constanța. O locomotivă cu aburi, cea mai veche din județul Constanța, intrată în serviciu la începutul anilor 1900, a fost trasă pe un capăt de linie unde a ruginit, iar bălăriile au înconjurat-o. În toată țara sunt doar două astfel de modele, cealaltă fiind în muzeu la Sibiu.



SURSA

doryan93

GarantiBank a aprobat o finantare de 4,3 milioane de euro pentru productia fabricii de locomotive Softronic Craiova. Banii sunt utilizati pentru dezvoltarea Hyperion, prima rama electrica din Romania.
Investitia totala pentru productia Hyperion a fost de peste 5 milioane euro. In prezent, trenul a fost finalizat si efectueaza teste de viteza. Hyperion va fi lansat pentru uz comercial in februarie 2014.
Sursa aici.

doryan93

Quote from: Ionut on December 10, 2013, 03:51:04 PM
Pai il vedem si la noi sau e doar pentru export? Ca nu se precizeaza clar...
Dintr-un articol in Adevarul reiese ca Cfr nu este interesata sa cumpere, deoarece au si ei trenuri care ating viteze de 16okm/h, insa este cumparat de operatori privati, si o sa ruleze in Romania, sper sa nu gresesc, pe ruta Craiova-Bucuresti.

Ionut

Trenul Hyperion, fabricat în Craiova, a plecat în prima cursă către Bucureşti

Poate circula cu 160 de kilometri pe oră, dar a făcut peste trei ore până la Bucureşti, din cauza infrastructurii feroviare. Vorbim despre primul drum în Capitală al trenului Hyperion, fabricat în Craiova. Oamenii care l-au văzut pe parcurs şi în Gara de Nord au fost impresionaţi de design şi spun că abia aşteaptă să călătorească cu el.

Hyperion a ajuns în Gara de Nord, după ce a fost nevoit să circule pe numeroase porţiuni şi cu 20-30 de km pe oră, iar într-o haltă a staţionat 30 de minute, din cauza lucrărilor pe linie.

Trenul Hyperion va intra în luna februarie în exploatare pe ruta Motru-Craiova-Bucureşti şi retur.

http://www.youtube.com/v/BWbISLzP3W8

sursa: Digi24 via Softronic


iuli

Fabrica Softronic din Craiova va construi cel de-al doilea tren electric

QuoteCompania Softronic din Craiova, care produce locomotive, se pregăteşte de construcţia celui de-al doilea tren electric, ce poate ajunge la 160 de kilometri pe oră. Compania a finalizat în ianuarie prototipul Hyperion care a costat 5 milioane de euro.

,,Suntem în discuţii avansate cu banca Intesa Sanpaolo (filiala locală a italienilor de la Intesa - n.red.) pentru finanţarea celui de-al doilea tren. Tot cei de la Intesa ne-au finanţat şi ultima locomotivă produsă", a spus pentru Ziarul Financiar Ionel Ghiţă, preşedintele Softronic şi unul dintre acţionarii companiei, singura care produce rame şi locomotive electrice în Europa de Est.

Primul tren electric care va circula din martie pe ruta feroviară interoperabilă Motru - Strehaia - Craiova - Bucureşti a fost finanţat cu 4,3 milioane de euro de GarantiBank. Construcţia prototipului a durat doi ani şi jumătate, însă compania va realiza noua ramă electrică în doar şase luni, investiţia urmând să fie mai mică, de 2,5-3 milioane de euro, fără manoperă

sursa: Digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alinuttt

In loc sa puna rama pe M800-M300(Brasov-Constanta)ca tren de rank IR,unde poate prinde 140 km/h ei il pun pe magistrale secundare unde mai mult de 100 km/h sigur nu prind.. 

doryan93

Electroputere Craiova a construit prima locomotivă Diesel 1250 CP după o stagnare de 24 de ani.




Sursa


AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

RaduC

^^^Mi-ar place sa ma dau cu ea pe Buc-Cta  :vroomvroom:

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell