Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Danny550394

Poze de ieri cu alunecarile din debleu.



alecu26

pare serioasa. Si nici o miscare. Probabil e nevoie de un mic proiectel.
Drumurile noastre POATE;

Cozak

#272
Comisia Europeana impune o noua autostrada in Banat

http://www.tion.ro/comisia-europeana-impune-o-noua-autostrada-in-banat/1518691

stefanudrea

Se pare ca de acolo de la ei se vede mai bine importanta rutei lugoj drobeta calafat decat de la bucuresti! Chiar asa chiori sunt ai nostri?

Ionut

S-au folosit alte criterii pentru prioritatile MP trimis de minister, de-asta A6 a iesit prost. De fapt, daca retin bine, nici nu se mai doreste autostrada Lugoj-Craiova-Calafat. Oricum, deocamdata MP nu are nicio valoare concreta.

udar

bine ca sunt altii care gândesc si pentru tara noastra,
cum vrei sa legi zona moldova de Europa daca tu nu legi prima data tara de Europa  :o

MHN

#276
Imaginea cu traseul respectiv al PP7, publicata in sectiunea programului TEN-T 2007 - 2013 a portalului INEA (si preluata in articolul de pe tion.ro) este mai veche, chiar de prin 2013.

cezar-mario2012

Eu nu cred ce scrie in acel site.  Este adevarat ca A6 face parte din coridorul IV, chiar ramura principala.  Motivele mele sunt următoarele: Bulgaria a primit bani de la UE 2014-2020 pentru secțiunile lipsă din A3 (Blagoevgrad-Sandarsky), o parte din A1 (Yablanitsa-Veliko Tarnovo), nu au primit bani inca pentru DX Botevgrag-Vidin. Momentan se lucreaza la centura orașului Montana la nivel de DX. Doi, săptămână aceasta a avut loc reuniune a țărilor din Balcani nemembre UE, iar UE si-a arătat intentia de a ajuta financiar Serbia, Muntenegru,  Macedonia si Kosovo cu suma de 1 miliard de euro în infrastructura rutiera și feroviara. Pana pe 25 Mai statele participante sunt invitate sa vina cu proiectele ce se dorește a fi finanțate.  Este logic ca UE va finanta proiecte ce includ și interesul UE. Deci culuare Budapesta-Belgrad-Skopie-Atena si o legatura Belgrad-Prishtina, Belgrad-Podgoritsa. Astăzi a mai apărut o informație cum ca Muntenegru este curtata pentru intrarea in NATO. In domeniul feroviar Turcia doreste o linie de mare viteză pe ruta Istanbul-Sofia-Belgrad-Budapesta-Viena si se pare că există un interes si din partea UE.

stefanudrea

Daca se face ceva pe Serbia A6 devine inutila! Daca observati, Budapesta Beograd Nis e deja facuta, nu e greu de asigurat Nis-Sofia, si asa iesim din schema pt a lega Turcia si Grecia de restul UE

cezar-mario2012

Se lucrează deja pe secțiunea Nis-Kalotina la anul va fi gata, mai ramane  Sofia-Kalotina,  dar bulgarii au alte priorități.

M-Power

Quote from: cezar-mario2012 on March 27, 2015, 05:22:26 PM
..., săptămână aceasta a avut loc reuniune a țărilor din Balcani nemembre UE, iar UE si-a arătat intentia de a ajuta financiar Serbia, Muntenegru,  Macedonia si Kosovo cu suma de 1 miliard de euro în infrastructura rutiera și feroviara. Pana pe 25 Mai statele participante sunt invitate sa vina cu proiectele ce se dorește a fi finanțate...
Probabil se compenseaza cu miliardul din alocarea 2007-2013 pe care nu va reusi Romania sa-l absoarba pana la finele anului...  :(

vancouver

Traficul actual nu impune inca o autostrada intre Craiova si Timisoara, dar acest lucru se va schimba in urmatorii 25 de ani, pe masura cresterii gradului de motorizare AL LOCALNICILOR de pe traseul DN6. Acestia vor face ca drumul sa devina insuportabil PENTRU CEI AFLATI IN TRANZIT la anumite ore in jurul oraselor mai mari (Craiova, DTS, Orsova, Caransebes).

Deja de acum acest lucru se remarca intre Caransebes si Lugoj. Pararea mea este ca intr-o prima etapa A6 trebuie prelungit de la capatul actual pana dupa Caransebes, asta ar ajuta atat traficul local, dar ar reduce si stresul la drum lung.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

MNU

Am mai spus-o... azi, nu se impune dar, ar merita un semi-profil de la Lugoj la Drobeta Turnu-Severin. Urmatorul pas ar putea fi upgrade la profil full si prelungirea pana la Calafat peste ani, cand traficul o va cere.

stefanudrea

Atat Lugoj Caransebes cat si Timisoara Lugoj simt sufocarea traficului. Si ce e ciudat este faptul ca relieful permite direct autostrada pe aceste tronsoane, dar... Bine ca macar Lugoj Timisoara e pe sfarsite cu rezolvarea starii de normalitate. Orsova Severin este o zona speciala care necesita SF de SF (studiu de fezabilitate science fiction) pentru a se realiza chiar si DX in avans fata de autostrada. Mi se pare interesanta o varianta gen autostrada complet suspendata pe piloni bine fixati in Dunare pe intreaga distanta paralel cu calea ferata. Asa nu mai deranjam prea mult peisajul.

vancouver

Autostrada A6 nu va trece pe la Orsova. Adica nu va ajunge langa defileul Dunarii, ci va scurta pe o linie imaginara intre centura DTS si Baile Herculane. Sau macar intre centura DTS si Bârza (la jumatatea distantei Orsova - Baile Herculane), deci cum ar fi prin spatele dealurilor care asigura frontul spre defileu.



Traseul este reprezentat f. grosolan, poate sa fie cu totul altfel, am vrut doar sa evidentiez ideea ca sigur NU pe malul Dunarii.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.