News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nicki4

Hristos a inviat! pentru toti cititorii!
o intrebare, nu stiu daca s/a mai pomenit inainte pe acest topic, de regula urmaresc doar topicurile mai importante. Acum o saptamana am venit de la timisoara la Alba Iulia si pe sectorul A6 A1 am intrat de pe centura Lugojului, ca sa incerc intreg tronsonul deschis circulatiei. Sincer a fost foarte dezamagit de calitatea asfaltului. Conduceam un renault 8+1 si s/a simtit teribil...nu exagerez dar am crezut ca am pana...masina vibra atat de tare incat imi era greu in volan sa tin masina pe traseu. Odata ajuns pe A1 nu s/a mai simtit la fel. acolo calitatea este mult mai buna. Pacat!
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

udar

si eu pot confirma ca este o diferenta intre A1 si A6( are cateva trambuline), dar pana a vibra masina si a nu se putea controla e departe...................

udar

ne poate spune cineva  cam pe unde ar fi traseul A6 Lugoj-Drobeta in special Orsova-Drobeta ?

dorum

#213
^

Exagerezi...pe tronsonul de 10 km din A6 intr-adevar sunt 2 (doua) zone cu trambuline, care sunt convins ca vor fi remediate in garantie...in rest, iti spun cu mana pe inima ca, conducand un 4x4 cu suspensii foarte rigide (Nissan NP300 Pickup) nu se simt vibratii.... iar calitatea lucrarii e mult mai mult decat decenta...

nicki4

nu am spus ca nu puteam sa controlez masina; am spus foarte clar ca imi era greu sa fac acest lucru. Sper ca alti cititori au treacut recent pe acolo sa ne impartaseasca din experienta lor. daca erau doar cele doua zone cu trambuline cu siguranta nu simpteam in volan ca si cand ai fi avut pana la unul din cauciucuri...masina a vibrat pe majoritatea portinunii dintre centura Lugojului si A1. Odata intrat pe A1 nu s-au mai simtit vibratiile. Cu siguranta nu a fost nimic cu masina...crede-ma ca si eu realizes cand sunt trambuline cum de asemenea apreciez calitatea pe celelelalte sectoare. Comentariul anterior era doar o redare din proaspata mea experienta. Nu am mai condus pe acel sector pana saptamana trecuta; maine o sa trec din nou prin zona, dar din directie opusa si cu o alta masina (VW passat). o sa revin cu descrierea experientei
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

radutm

cont inchis

user201

Poze cu lucrări de refacere a stratului de asfalt pe A6, în zona unui pod, făcute ieri 01.09.2014:





istvan78

O intrebare: pt. continuarea A6 catre sud exista SF valabil?
Ar fi sanse sa se lanseze la anul ceva licitatii aici?

dr4qul4

nu exista nimic. Nici SF (nici macar expirat), nici pre-SF, nici planuri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Titlu cretin. Ce pereti de sustinere? E un biet debleu.


Merci de stire.
:cheers:

stangabriel

Imi pare ca lucreaza curat,sa nu strice asfaltul. faptul ca Dn 68A in zona e inchis pentru peste 7,5 tone,a facut autostrada foarte utila.

alecu26

tot nu are trafic A6. E intradevar un debleu acolo, probabil destabilizat de infiltratii. reporterul e vazut foart aproape de acel punct zidurile de sprijin din pamant armat si de aceea s-a ambalat asa tare.

se instaleaza momentan o "patura"de piatra bruta foarte mare care sa forteze drenajul catre santurile autostrazii.
Drumurile noastre POATE;

stangabriel

Traficul o sa vina odata cu terminarea lotului 2 Timisoara Lugoj. Tare mandri vor fi cei din zona.

alecu26

inclusiv cei 6 km vor ajuta.

Trebuie sa recunosc ca acea ""ocolire"" pe la Lugoj-Timisoara a fost o idee excelenta, colectand traficul si de pe DN 6 in una din cele mai aglomerate portiuni ale sale.
Drumurile noastre POATE;