Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

dorum

DA...in poza 6 se vede CIC- ul in constructie....acest nod alimenteaza toata partea de nord a lugojului unde sunt multe comune destul de importante...de asemenea va fi nodul de iesire spre lugoj pana la finalizarea primei bucati din A6 pana la centura lugojului...

cutter

A apărut o nouă clarificare: http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_derulare/Clarificarea%20nr.%205%20+%20Anexe.rar

Sub rezerva că nu sunt expert în domeniu (poate nenea_hartia ne poate lămuri), sunt o grămadă de întrebări referitor la proiectul autostrăzii care par foarte bine puse și par să sugereze lipsuri ale studiului de fezabilitate/cerințelor la care CNADNR răspunde sec, standard: "Documentatia prezentata in cadrul proiectului ilustrativ este suficienta pentru elaborarea ofertei tehnice."

Un exemplu de astfel de întrebare:

"In documentaţia pusa la dispoziţie pe SEAP, traseul proiectat nu asigura confortul optic conform PD 162-2002. Adoptarea de elemente geometrice care sa satisfacă confortul optic ar conduce la modificări majore cu implicaţii asupra exproprierilor si a volumelor de lucrări. Va rugam sa precizaţi daca la proiectarea traseului de autostrada se va asigura confortul optic."

sau

"In Studiul de Fazabilitate pus la dispoziţie lungimile benzilor de accelerare/decelerare de la nodurile rutiere si parcări sunt calculate pentru o viteza de proiectare pe autostrada de 100 km/h conform PD162-2002, in condiţiile in care viteza de proiectare adoptata este de 120 km/h. Pentru V = 120 km/h, lungimile benzilor de accelerare/decelerare calculate conform relaţiilor din PD162-2002, s-ar majora semnificativ si ar conduce la cantităţi si exproprieri suplimentare.
Va rugam sa ne precizaţi pentru ce viteza de proiectare pe autostradă vor fi calculate lungimile benzilor de accelerare/decelerare."

Cred că aici avem o posibilă explicație pentru calitatea (proiectelor după care sunt realizate) autostrăzile românești...

cutter

Un alt exemplu (cu același răspuns standard de la CNADNR):

QuoteIn cadrul Studiului de Fezabilitate s-a prezentat un studiu hidraulic amănunţit si s-au prezentat soluţii constructive generale. Va rugam sa completaţi datele cu următoarele:

- Profile transversale complete prin albia râului Mureş in secţiunile de calcul, care sa cuprindă limita rambleului autostrăzii si limita albiei minore a râului Mureş.
- Profile longitudinale care sa conţină nivelul maxim al râului Mureş corespunzător Q2%, calculat in regim natural si amenajat.

Conform planurilor de situaţie prezentate (foarte vechi), exista zone unde piciorul taluzului autostrăzii se apropie foarte mult de albia minora a râului Mureş (in coluri de meandru). Având in vedere ca exista probabilitatea ca toate acestea pot reprezenta zone de eroziuni active, consideram ca in aceste zone sunt necesare lucrări suplimentare de protecţie si consolidare.

Solicitam punctul dumneavoastră de vedere.


tonică

foarte bun punct de vedere @cutter, dau dreptate in legatura cu nivelul scazut al calitatii proiectelor, parca facute pe genunchi de vreun maratonist... :(

Insa mi-ai si tras o pacaleala caci ai gresit topicul. Deja scriam cu ritm cardiac crescut cinspe mii de intrebari despre studiul de fezabilitate a lui a6, unde este, cand a fost facut, eu de ce nu l-am vazut...Cand colo ce ai postat tu trebe mutat pe topicul autostrazii sebes-turda caci despre aceea e vorba. Tz Tz  ;)
In continuare aici avem ca sigura doar denumirea acestei autostrazi, despre sf nici vorba...


dorum

#50
Capat A6 Lugoj...se lucreaza la stabilizarea versantilor debleelor, iar in locul unde va fi contruit sensul giratoriu de acces spre A6 pe centura Lugojului  s-a deviat circulatia pe o bretea provizorie nou construita...












Kidu

Asa diferente mari de nivel sunt la acele dealuri? Nu mi-as fi putut inchipui ca vor avea nevoie de demblee atat de adanci.

Sfantu

poate ca e si din cauza unghiului din care e facuta poza cu zoom
Harta Autostrada A1 A2 A3 A4 A6 inclusiv DN si DJ in judetele adiacente Versiunea medie 50MB  Versiunea mare 200MB

alecu26

sunt diferente oricum. se vede din numarul de trepte de constructie. in principiu acelea au vreo 6 metri. Oricum nici asa nu se compara cu ce face Impregilo.

Poate verifica cineva in proiect cat sunt de mari....in proiectul original de la licitatie.
Drumurile noastre POATE;

dorum

#54
A6 zona Paru-Tipari, astazi orele 14
Aici se vede progress si se lucreaza puternic




phb2

#55
Quote from: dorum on September 09, 2013, 08:36:50 PM
A6 zona Paru-Tipari, astazi orele 14
Aici se vede progress si se lucreaza puternic

Avez - vous également des nouvelles photos des travaux dans la zone de liaison A6 x Centura Lugoj ?
Les options Sanovita et Belint étant désormais exclues pour cause de mise en quarantaine de la A1 après l'interchange A1 x A6, il me semble beaucoup plus logique, plus sûr, et même plus rapide, de rejoindre la DN6 via la A6, à hauteur de la Centura Lugoj, plutôt que de devoir utiliser la DJ609B et traverser les villages de Paru et Costeiu. Le détour que cela représente n'est pas très long.

dorum

#56
SURPRISE!!!!! :)
SURPRISE!!!!! :)
SURPRISE!!!!! :)





O sa revin cu mult mai multe poze...acu sunt pe laptop in masina :)

alecu26

super. In sfarsit poze si de pe drumul de legatura.  Buna ideea ca in acel punct sa treaca pe sub CF. Ia ajutat un pic si terenul si asa au fost mai economic....decat sa ridice autostrada la 7-8 metri peste nivelul sinelor.

Aceasi solutie a mai adoptat-o Astaldi pe Medgidia-Cta.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Big like! Asteptam si restul. Sper ca ai ajuns si pe A1 la Sanovita sa vedem situatia de-acolo... poate ne aduci niste vesti pe care eu unul nu cred ca le vom primi prea curand (acces/descarcare trafic la capatul autostrazii).

phb2

Quote from: dorum on September 19, 2013, 11:50:06 AM
SURPRISE!!!!! :)
SURPRISE!!!!! :)

O sa revin cu mult mai multe poze...acu sunt pe laptop in masina :)

Bonne surprise ! J'attends la suite avec impatience