[TM] Pasajul Solventul

Started by Chagall, June 30, 2013, 07:11:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chagall

Supratraversare peste Bega in zona Solventu (parte din inel IV)

QuoteNicolae Robu: "Pentru ca am vorbit de subtraversarea de la Solventul si multi dintre dumneavoastra au intrebat de celalalt obiectiv important din zona - supratraversarea peste Bega, iata cum ar urma sa fie acesta realizat. Impreuna, cele 2 elemente aduc un plus important fluentei de trafic in Timisoara."

Situatia existenta



Propunere finala



Vedere 3D



The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Chagall

Pasaj subteran sub calea ferata

Situatia existenta





Proiectul propus







The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Ionut

Arata foarte bine. Cele doua proiecte sunt luate impreuna? (Acelasi constructor & stuff? Sau sunt proiecte diferite?)

Chagall

#3
Deocamdata sunt doar promisiuni ale actualului primar. N-au demarat inca procedurile nici pentru studiul de fezabilitate.
Pentru ca legatura sa fie functionala, ambele proiecte ar trebui demarate simultan "la pachet".
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Ionut

Ah, am inteles, deci si-al vostru deseneaza inele pe harta. Sper ca la voi sa se faca, proiectul pare foarte util.

taifun7993

Salutare forumistilor

Vin cu o propunere

Constructia Pasaj Solventul are duce numai avantaje prin parcurgea de la nord la sud prin evitarea centrului  si traficul nu ar fi blocat cum se va intampla la Popa Sapca si Jiu

Mers ecologic cu tramvaiul si bicicleta si doua benzi pe sens.


Acolo avantajul este ca poti aduce toate materialele pe Bega

Va astept parerea si puteti aduce sugestii

chr

Pasajul Solventul este printre cele mai utile, daca nu cel mai util proiect pentru fluidizarea traficului in Timisoara. Dar Robu l-a ignorat sistematic. Si s-a trezit acum. Mi-e greata.

TibiV

Cred ca maine este ziua perfecta sa iti demonstrezi greata... Daca ai alternative. ;)
Eu nu sunt timisorean, si din nefericire... nu am alternative. :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

taifun7993

#8
Este un proiect strategic pentru a dezvolta si o alta zona a orasului, dar se pare ca nu este important pentru actualul primar

Pelbartus

Am scris si pe celalalt topic. S-a finalizat studiul de fezabilitate si se pregateste cererea de finantare pe ciclul 2014-2020. Ar putea incepe la final de 2017 sau inceput de 2018.

mircea

Quote from: Ciobby on June 19, 2016, 03:20:13 PM
E mai lung decât Michelangelo și mult mai greu. Cum Michelangelo a fost estimat la 15, 25 pentru Solventul mi se pare chiar foarte puțin.

Răspund aici, că e mai potrivit locul.

E imposibil să coste un pod peste Bega, cu 4 benzi și 2 trotuare, 15 mil. de €! Darămite 25 de mil. €! Oricâte SF-uri ai face pentru el, n-ai cum să ajungi la cifra aia! Nu poate fi mai lung, mai complicat și evident, mai scump decât cel de pe A1 de la Simeria peste Mureș, de exemplu. Vorbim de Bega aici, peste care, dacă-ți iei elan, poți să sari și fără prăjină...
Sumele astea de zeci de milioane de euro pentru un pod de 30-35 de metri lungime sunt băgate la înaintare ca să mascheze incompetența în a atrage fonduri de dezvoltare pentru restul drumului ce trebuie construit ca podul să fie și funcțional.

iuli

Pasajul de la Solventul e in proiect sa treaca si peste calea ferata si peste strada Garii si peste actualul Solventul si peste Bega. Trebuie sa inceapa de pe strada Dunarea pana in bulevardul Dambovita.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Pelbartus

#12
Va fi un pod peste Bega apoi drum normal prin fosta Platforma Solventul si in final un pasaj pe sub grupul de linii CF, cred ca vreo 10 la numar.

iuli

Asta e o noua varianta se pare. Mai usor e de construit un pasaj peste triaj decat un pasaj pe sub.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

elphax

mai recent se vehiculeaza si prelungirea liniei de tramvai.
oare pt tramvai trebuie sa fie pasajul mai adanc ?