News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Libera circulatie a romanilor in Europa si in lume

Started by Ionut, September 16, 2011, 06:28:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

Exista niște reguli clare pe baza cărora se acorda acest statut si nimeni nu trebuie sa-si permită sa le interpreteze dupa bunul plac , indiferent ca te numești Olanda sau Germania
Legea si regulile de aderare la Schengen nu sunt negociabile si nici aplicarea lor...orice alta motivație ( in principal electorală ) , este nula.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Time-and-Space

Quote from: vancouver on March 15, 2015, 01:26:43 PM
Personal nu sunt adeptul aderarii României la Schengen, pentru ca, si invers, inseamna posibilitatea ca toti teroristii, contrabandistii etc.. din intreg spatiul UE de a intra neingradit in România. De asemenea inseamna ca România va deveni mai atractiva pentru tranzitul imigrantilor ilegali. Adica odata ce imigrantii ilegali ajung in România prin Moldova, Ucraina sau pe mare, acestia vor avea cale libera spre vest. Acum, acest fenomen este limitat tocmai de piedica suplimentara de la granita României cu Ungaria.

Cat despre tranzitul marfii si al peroanelor cinstite: hai sa fim seriosi, controlul actual nu este nici deranjant si nici nu reprezinta o piedica.

Parerea mea: interesul României este PASTRAREA CONTROLULUI VAMAL terestru si naval. Deschiderea Schengen o vad oportuna doar pe aerian. Acolo oricum exista un control nominal al persoanelor, prin intermediul companiilor aeriene - acestea sunt obligate sa pastreze o perioada listele cu numele.

pfuai de mine ce interpretare. pai cine zice ca nu poti pastra controale post schengen. acestea se muta in zona granitei in loc de la PCTF si se co-ordoneaza tot in comun.

nu migrantii ne-cetateni sunt problema pentru romania. cetatenii romani mai degraba si interesele electorale apusene/nordice.

adiarc

Lăsând la o parte conținutul politicianist si șantajul lipsit de logica al conducătorilor greci , as vrea sa subliniez ca Grecia este călcâiul lui Ahile al spațiului Schengen si sta mult mai prost ca România , fiind principala poarta de intrare a migrației ilegale in Europa

http://www.incont.ro/international/grecia-ar-putea-fi-primul-stat-care-va-fi-exclus-din-spatiul-schengen-declaratiile-de-la-atena-care-au.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

doryan93

Ministrul bulgar de externe: Exista o intentie ca Bulgaria si Romania sa primeasca un orizont de timp pentru accesul in Schengen.
Sursa

vancouver

#124
Quote from: Time-and-Space on March 17, 2015, 02:33:00 AM
nu migrantii ne-cetateni sunt problema pentru romania. cetatenii romani mai degraba si interesele electorale apusene/nordice.

da, deocamdata nu sunt. Dar odata cu deschiderea Schengen vor deveni. Iar pe masura ce nivelul de trai din RO se va apropia de media UE, multi vor ramâne, iar copii lor vor fi viitorii atacatori de la "Charlie Hebdo" sau de la "Academia Catavencu":

Reportaj Euronews: În aşteptarea aderării la Schengen – România, o nouă poartă către raiul şi iadul migranţilor
sursa: http://adevarul.ro/news/eveniment/reportaj-euronews-In-asteptarea-aderarii-schengen-romania-noua-poarta-raiul-iadul-migrantilor-1_5527fe63448e03c0fd73816e/index.html

QuoteRomânia se confruntă cu un nou fenomen: ambarcaţiuni de dimensiuni mici pline cu refugiaţi vin din Turcia şi se îndreaptă către Europa de vest, arată Euronews într-un reportaj special realizat în România. Pentru moment, numărul acestor imigranţi făra acte este încă scăzut, mult mai mic decât în apele Mediteranei. Dar, se află în creştere. Pentru aceşti refugiaţi de la Marea Neagră, România a devenit o poartă către Europa, şi către visul unei vieţi departe de războaiele şi de sărăcia care le mutilează ţările de origine. Mulţi îşi riscă viaţa pentru a ajunge pe continent, spun jurnaliştii Euronews.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

doryan93

Henri Malosse, Presedintele Comitetului Economic si Social European: Excluderea Romaniei si Bulgariei din Spatiul Schengen - o discriminare inacceptabila.
Oficialul european a explicat vineri, la Bucuresti, ca in opinia sa nu exista niciun motiv pentru a exclude Romania si Bulgaria din Spatiul Schengen. Acest mecanism este pus la indoiala de cetatenii europeni din cauza disfunctionalitatilor sale interne, care au iesit in evidenta cu ocazia atentatelor de la Paris, unde teroristii erau cetateni din interior.
Sursa

MNU

Daca a facut afirmatia la Bucuresti.. e clar.

E la fel cum face Ponta sau Rus cand merge la Iasi si promite autostrada Tg.Mures - Iasi iar a doua zi la Craiova promite Autostrada sudului s.a.m.d.

Astept si declaratia domnului Henry Malosse la Sofia... :)

JohannDB

#127
Într-un fel sunt legat de transporturi....... şi prezenţa la frontiere m-a făcut să văd cu alţi ochi problema "SCHENGEN" privitoare la includerea României în acest acord.
    Cum s-a mai spus şi se spune, pe bună dreptate, din punct de vedere tehnic (al acordului în sine) România a îndeplinit cindiţiile de intrare, control şi coordonare  !!
    "Refuzul" vine din sfera politicii unor state vestice, care prin aplicarea unor criterii complet paralele (şi aici există şi-o mare vină a "capilor" români, care neavând o coloană vertebrală şi demnitatea necesare, nu s-au impus), amestecând "regulile jocului" (valabile la unii şi la alţii mai puţin valabile), după interese partinice ......toane şi altele....
     Problema imigraţiei este şi va rămâne un cartof fierbinte chiar şi pentru "casele mai mari" ale Europei şi se vede cât de "bine" ştiu şi aceste "case" să o gestioneze !!
     Pe plan NAVAL, AERIAN şi FEROVIAR nu este nicio problemă.....Problema este numai pe rutier (acest acord prevede libera circulaţie a mărfurilor şi persoanelor în spaţiul comunitar, fără controlul actual de la frontiere, de la punctul de plecare la sosire, repet, în spaţiul comunitar), unde este necesar "să dispară" actualele puncte de control din PTF-uri......
    PTF-urile existente pe graniţa cu Ungaria, vor dispare, traficul desfăşurându-se prin simpla trecere a frontierei, aşa cum se face între Ungaria şi Austria sau Austria şi Germania......
    Ca şi construcţii, aceste PTF-uri vor rămâne şi vor găzdui echipe de intervenţie de poliţie de frontieră sau eschipe ale ISCTR-ului de control "în trafic" al transportului de marfă / persoane. Aceste controale se vor face "la pont/informaţii" oriunde în frontieră sau pe teritoriul ţării, prin tragerea pe dreapta a mijloacelor de tramsport şi inspectarea lor........
    Vor fi şi la noi, pentru transportul de marfă, două-trei cântare (pe Braşov - Borş, spre exemplu) cu deviere de trafic greu, unde tir-urile vor intra "ca la moară" şi vor fi cântărite ( ca în Austria între Viena şi Suben). Echipele ISCTR, pot verifica oricând, pe drum, şoferii de pe camioane/autocare (tot cei peste 3,5 tone), la legalitatea transportului, provenienţa mărfii, timpii de lucru, stare tenhnică, etc...etc.....
    Practic "Schengen"-ul va fi fără aceste controale de la frontieră de azi, la persoane şi marfă....; controalele vor fi oriunde pe drum, eliminându-se timpii de blocaj actuali la graniţă..... Tot ce va rămâne pe frontiera va fi un birou unde să poţi scoate un AST sau o "dovadă" sau mai ştiu eu ce......

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

#129
Lucrurile sunt extrem de grave in Germania. Discutam de 1% din populatie aport anual de imigranti noi (azilanti, in fine), aproape toti musulmani.

La mine in Frankfurt au devenit sufocanti, o data la 5 minute vezi pe strada un grup cu femei la care doar ochii se vad (barbatii in schimb imbracati normal), iar unul din 5 locuitori este turc sau arab.

Cei mai multi evident mult mai saraci decat media germanilor (care au acumulat avere de secole prin munca multor generatii), cu ajutorul social se traieste, dar nimeni nu se imbogateste astfel. In plus nu cunosc asa bine limba, chiar si la a doua generatie, pentru ca nu-si trimit copii la gradinita, acasa vorbesc doar limba materna si au magazine si restaurante in limba lor. Rezulta ca intre ei se vor dezvolta persoane frustrate, care niciodata nu vor avea sansa de a ajunge la fel ca germanii (bogati in sens rau din punctul lor de vedere), deci viitori teroristi. Niciodata in urmatoarea 100 de ani acesti imigranti nu vor fi frati cu germanii nativi sau nici macar cu imigrantii est-europeni. VOR APAREA TENSIUNI, numarul lor va creste enorm (acum sunt 5% din populatie), fac multi copii, nemtii putini. Estimez in scenariu pesimist ca in 50 de ani musulmanii vor depasi 30% din populatie, daca nu se iau masuri imediate.


Timp de sute de ani, europenii, incl. românii, s-au luptat pentru a tine la distanta pe turci si alte popoare. Acum acestia au sansa sa ne cotropeasca pasnic. Va fi poate sfarsitul Europei de Vest civilizate, asa cum Roma antica a sfarsit sub presiunea migratiei popoarelor. Daca vrem sa participam la acest sfarsit si noi, atunci sa-i lasam sa vina si la noi, sa deschidem granitele. Daca tinem la identitatea noastra, atunci ar fi mai bine sa facem ca ungurii, garduri, SI MAI ALES SA NU INTRAM IN SCHENGEN. AVEM NEVOIE DE CONTROL LA FRONTIERA CU UNGARIA SI BULGARIA, ca sa nu trezim cu te miri cine pe meleaguri. Cu moschee mare in Bucuresti, etc...

Stiu ca sunt poate alarmist si poate exagerez, dar nu e de gluma.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Quote from: vancouver on August 23, 2015, 01:37:03 AM
Timp de sute de ani, europenii, incl. românii, s-au luptat pentru a tine la distanta pe turci si alte popoare. Acum acestia au sansa sa ne cotropeasca pasnic. Va fi poate sfarsitul Europei de Vest civilizate, asa cum Roma antica a sfarsit sub presiunea migratiei popoarelor.

Perfect adevarat, din pacate...
Iar guvernele europene nu fac nimic pentru a opri aceasta invazie... De cate sute de atentate si de cate zeci mii de morti au nevoie ca sa renunte la actuala abordare pretins "politically corect", dar care in realitate este preambulul unei catastrofe pentru generatiile viitoare ?
Slovacia a avut o abordare foarte corecta: refugiati da, musulmani nu!
"Norocul" Romaniei: este prea saraca pentru a fi o destinatie... Deocamdata prea saraca...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


TibiV

Un fotoreportaj care arata amploarea problemei...
http://stirileprotv.ro/stiri/international/scenele-haotice-care-sfasie-sufletul-ue-dupa-germania-si-italia-vorbeste-despre-o-rupere-a-spatiului-schengen.html

QuoteAgravarea crizei imigratiei ameninta sa sfasie sufletul Uniunii Europene, este de parere ministrul italian de externe, Paolo Gentiloni, alarmat in legatura cu o posibila punere in chestiune a acordurilor Schengen, relateaza duminica AFP.

Intr-un interviu publicat in cotidianul Il Messagerro, Gentiloni a afirmat ca scene haotice precum cele de vineri si sambata de la frontiera dintre Grecia si Macedonia reprezinta o reala amenintare pentru libera circulatie a persoanelor in blocul comunitar.

La frontiera greco-macedoneana s-a inregistrat un aflux de mii de persoane, care in cele din urma au reusit sa patrunda in Macedonia, iar pe Marea Mediterana circa 4.000 de persoane au fost salvate in cadrul unei vaste operatiuni.

Timp de mai multe saptamani, Macedonia a tolerat intrarea masiva pe teritoriul sau a imigrantilor veniti din Grecia, dar guvernul de la Skopje a decretat joi stare de urgenta si a trimis in zona forte de politie si armata pentru a stavili afluxul de straini.

Europa risca sa arate ce este ''cel mai rau in ea insasi'' in materie de imigratie, a avertizat Gentiloni: ''egoism, luari hazardate de decizii si dispute intre statele membre'', relateaza Agerpres.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

http://www.mediafax.ro/externe/controale-mai-stricte-impuse-de-austria-dupa-cazul-camionului-cu-refugiati-morti-coada-de-20-kilometri-formata-pe-o-autostrada-din-ungaria-14694373
Quote
O coadă de autovehicule de 20 de kilometri s-a format luni pe autostrada M1 din Ungaria, care duce spre frontiera austriacă, din cauza controalelor impuse de Austria pentru a combate traficul de persoane, relatează Sky News.
Autorităţile austriece au impus controale mai stricte după ce 71 de cadavre ale unor refugiaţi au fost descoperite, joi, într-un camion frigorific abandonat pe o autostradă din Austria.

Autostrada M1 şi un drum principal din apropiere sunt blocate din cauza controalelor care vizează autovehiculele ce ar putea transporta imigranţi clandestini, a informat autoritatea ungară pentru drumuri Magyar Kozut, citată de agenţia MTI.

"Vom efectua controale pentru o perioadă nedeterminată, la toate punctele importante de trecere a frontierei din regiunea estică, verificând toate vehiculele care ar putea avea ascunzători pentru persoane transportate ilegal", a declarat pentru postul de radio ORF ministrul austriac de Interne, Johanna Mikl-Leitner.

http://www.agerpres.ro/externe/2015/08/31/marine-le-pen-ingrozita-de-moliciunea-guvernantilor-cere-restabilirea-urgenta-a-frontierelor-nationale-11-59-57
QuotePreşedintele Frontului Naţional (extrema dreaptă franceză) Marine Le Pen s-a declarat luni 'îngrozită de moliciunea guvernanţilor' cu privire la problema imigranţilor, cerând restabilirea de "urgenţă a graniţelor naţionale', relatează publicaţia Le Populaire şi EFE.

'Sunt îngrozită de moliciunea guvernanţilor noştri, sunt extrem de îngrijorată pentru că, după ecourile pe care le avem, inclusiv din ţări precum Egipt, există aproape un milion şi jumătate de oameni care doresc să vină în Uniunea Europeană', a declarat ea pentru iTELE.

Odată cu 'Schengen şi dispariţia frontierelor interne ale Uniunii Europene, nu mai există astăzi nicio modalitate fizică, de a ne opune acestor sosiri în masă', a afirmat Marine Le Pen. 'Trebuie să restabilim graniţele noastre naţionale de urgenţă. Aceasta este o condiţie prealabilă şi apoi trebuie pusă în aplicare o politică de descurajare a imigraţiei', a pledat lidera extremei drepte franceze.
Preşedinte Frontului Naţionale a criticat dreptul de azil, care 'este astăzi atât de flexibil încât a devenit o a doua cale de imigraţie ilegală", şi a spus că există 'mii (...) şi chiar zeci de mii' de solicitanţi care îşi văd cererile respinse şi, dintre aceştia, "doar 1%" sunt deportaţi în ţările lor de origine, în timp ce restul rămân în Franţa fără acte, a denunţat Marine Le Pen.

În acest context, ea a criticat declaraţiile premierului francez, Manuel Valls, privind acordarea de adăpost refugiaţilor, afirmând că "majoritatea celor care vin nu sunt refugiaţi politici". 'Marea majoritate a acestor oameni care vin nu sunt refugiaţi politici, trebuie să ne oprim în a spune poveşti francezilor", a spus ea, adăugând că refugiaţii sunt persoane care caută o viaţă mai bună.

"O ţară suverană trebuie să-şi controleze frontierele", a declarat Le Pen, când a fost întrebată despre gardul construit de Ungaria la graniţa cu Serbia pentru a încerca să împiedice intrarea ilegală a străinilor. "Nu am nimic împotriva acestor imigranţi, ci împotriva celor care îi aduc", a spus preşedinta Frontului Naţional, care în sondaje este plasată pe prima poziţie în primul tur de scrutin dacă alegerile prezidenţiale ar avea loc acum în Franţa.

Problema imigraţiei şi a refugiaţilor vor fi abordate luni în timpul unei vizite la Calais a premierului francez, Manuel Valls, a ministrului său de interne, Bernard Cazeneuve, a vicepreşedintelui Comisiei Europene, Frans Timmermans, şi a Comisarul pentru imigraţie, Dimitris Avramopoulos.

Pe lângă vizita la instalaţiile Eurotunel, prin care unii imigranţi încearcă să se strecoare pentru a se îmbarca în trenuri spre Marea Britanie, liderii francezi şi europeni vor merge la un centru de primire a imigranţilor.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Ministerul de Externe avertizeaza....
http://www.mediafax.ro/politic/atentionare-mae-circulatie-rutiera-dificila-la-granita-dintre-ungaria-si-austria-din-cauza-controalelor-14695377

Quote
Atenţionare MAE: Circulaţie rutieră dificilă la graniţa dintre Ungaria şi Austria, din cauza controalelor amănunţite făcute pe autostrada austriacă M1

"Ministerul Afacerilor Externe informează cetăţenii români care se află, tranzitează sau doresc să se deplaseze în Ungaria şi Austria că din cauza controalelor amanunţite instituite de autorităţile austriece, pe autostrada M1, în zona de trecere a frontierei dintre Ungaria şi Austria, la Hegyeshalom, circulaţia rutieră se desfăşoară cu dificultate, formându-se cozi de mai mulţi kilometri, pe sensul de intrare pe teritoriul austriac", potrivit unui comunicat de presă trimis de MAE Agenţiei MEDIAFAX.

MAE atenţionează că timpul de trecere a graniţei ungaro-austriace se poate prelungi în continuare.

Ministerul Afacerilor Externe reaminteşte faptul că cetăţenii români care călătoresc în străinătate au la dispoziţie aplicaţia ,,Călătoreşte în siguranţă" (ce poate fi descărcată gratuit din ,,App Store" şi ,,Google Play"), care oferă informaţii, recomandări de călătorie şi posibilitatea de a fi alertaţi, în cazul în care apar situaţii speciale.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)