News:

Video dronă 12.04 A0 Bâcu-Bragadiru / A1-DN6.
S-a deschis A0 între DN5 și DN4!

Main Menu

Infrastructura velo în România

Started by ciprebbe, April 29, 2013, 12:34:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Time-and-Space

@elcraft tu circuli cu bicicleta? in romania? pe afara ai circulat?

e usor sa comentam dar prioritatile de mobilitate sunt clare la mivel mondial: pietonal, velo, public.

deci masinile sunt oaspeti in oras. nedoriti.

voicul

Mai avem pana acolo. Eu zic ca pentru moment in RO este asa:
Masina, masina numarul 2, masina prietenilor, masina taxi si masina UBER.  :)

De asemenea zic ca s-a ajuns la ordinea de mai sus pentru ca nu mai e loc de masini.

Pe de alta parte daca te uiti la viteza medie din B s-ar putea sa vezi ca in timpul zilei e undeva pe la 30km, exact cam cat ai prinde cu bicicleta sau alte lucruri electrice.

Oricum primaria B a facut cel mai important lucru pentru infrastructura velo: a eliminat cainii comunitari.
Deci nu e ca si cum nu s-a facut nimic.

elcraft

Prioritatile de infrastructura sunt una, bizoneala cu care va laudati pe aici e alta. Nu mai veniti cu scuze si cu ce fac altii. Nu e ok ce faceti. Si eu vreau piste, dar ce te faci ca si pistele care ar trebui sa se implementeze au treceri de pietoni, semafoare, semne, contrasensuri, reguli de prioritate sau de semnalizare.

Time-and-Space

nu vad de ce e bizoneala sa mergi pe trotuar. daca e lat si in trafic e horror, ce e mai bine, sa iei masina sa stai cu ea in trafic? mergi respectuos si gata. nu e ideal. probabil ai treaba pe partea aia a bulevardului etc.

nu mi-ai raspuns la intrebari. evident si pistele vor avea semafoare. incranceneala soferilor fata de biciclisti tradeaza si o izolare in bula universul masinii, nu empatie cu omul care circula si incearca sa isi vada de drum. la treceri de pietoni oricum treci mai repede pe bicicleta, dar da, legal nu ai prioritate.

mai greu sa omori un om cu bicicleta oricum.


perfidus

Quote from: Ionut on September 19, 2017, 07:10:27 AM
Anul trecut, România a exportat 82.000 de biciclete electrice, 10% din totalul exporturilor de bicicletelor de acest fel din UE.
Sper sa nu se considere reclama, nu am treaba cu domeniul ci doar m-am interesat si eu de preturi.
Exista producatorul autohton E-Twow, care produce si trotinete, si mai nou au aparut si cei de la Pegas in bransa.
Preturile insa sunt cam piperate. Unii ar putea spune ca la banii aia (1000 -1500 euro) isi cumpara ceva troaca clasa mini SH.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pasadia

Pegas insa produce totul in China, nu? Asta e cutia unei achizitii recente - aveti numele importatorului, portul de destinatie, etc...

Si in aceeasi categorie mai stiam si de asa zisi alti producatori locali care aduceau toate componentele si aici faceau doar ansamblare. Asta nu inseamna producator autohton dpmdv.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


voicul

Eu stiu de "producatori autohtoni" care aduc totul din China si aici strang 4 suruburi si gata "produs in RO".

Totusi sunt niste avantaje: suni la ei si vorbesti rapid o limba cunoscuta. Nu stai 1 luna sa iti vina produsul si gasesti componente si service pentru produsele vandute.

perfidus

E-Twow are o fabrica in Craiova, in parcul industrial de la Aeroport. Dar si colaboreaza puternic cu China, e adevarat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

elcraft

Quote from: Time-and-Space on September 19, 2017, 11:01:00 PM
nu vad de ce e bizoneala sa mergi pe trotuar. daca e lat si in trafic e horror, ce e mai bine, sa iei masina sa stai cu ea in trafic? mergi respectuos si gata. nu e ideal. probabil ai treaba pe partea aia a bulevardului etc.

nu mi-ai raspuns la intrebari. evident si pistele vor avea semafoare. incranceneala soferilor fata de biciclisti tradeaza si o izolare in bula universul masinii, nu empatie cu omul care circula si incearca sa isi vada de drum. la treceri de pietoni oricum treci mai repede pe bicicleta, dar da, legal nu ai prioritate.

mai greu sa omori un om cu bicicleta oricum.
Poate ca incranceneala unora dintre soferi si pietoni fata de biciclisti provine si din indolenta, inconstienta sau lipsa educatiei rutiere a marii majoritati a celor pe 2 roti.
Trotuarul fara pista e pentru pietoni si atat. Horror e sa mergi cu copilul pe trotuar si sa-l feresti de bikeri cand stii ca nu au ce cauta pe acolo. Horror e sa franeze in bot o masina cand zburda ei calare pe zebra sau cand trec pe rosu ori pe interzis. Sa stai cuminte pe B1 e cel mult thriller, dar nu au o vina pentru asta cei pe care ii deranjezi/incurci circuland bizonic.

voicul

#279
Probabil sunt din cele promise de primarie, doar ca eu nu am vazut sa fie prins cadru in ceva - gen suruburi in asfalt. Adevarat ca nu prea poti sa pleci cu un cadru din ala in spate.







Powered by API/PUM imgur uploader

perfidus

#280
A fost o campanie derulata de un ONG (Optar) ca sa demonstreze ceva.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Pegas a investit 20.000 de euro în magazinul de lângă AFI Cotroceni



Pegas a investit 20.000 de euro în cel mai nou mono store din București, deschis lângă AFI Cotroceni. Magazinul are aproximativ 20 metri pătrați, o terasă și un depozit și permite testarea bicicletelor și produselor Pegas în condiții reale.



Profit.ro


voicul

O piaţă care a mers bine: Vânzările s-au dublat în doi ani

Vânzările de biciclete au ajuns anul trecut la 82 de milioane de euro, după un avans de 37% faţă de anul anterior. Mai mult, piaţa aproape s-a dublat faţă de 2014 şi a ajuns să fie de peste patru ori mai mare decât în 2008, ultimul an de boom economic.

Această creştere vine într-o perioadă în care ma­cro­­eco­­­nomic România este cam­pioana Uniunii Euro­pene. Mai mult, con­su­mul este vi­oa­ra întâi a eco­nomiei deja de câţiva ani. Salariul mi­nim a cres­cut de 12 ori în opt ani, astfel că pu­te­rea de cumpărare a crescut şi ea.

Creşterea pieţei de bi­­ciclete vine şi într-o pe­rioa­dă în care tot mai mulţi con­su­matori locali aleg să prac­tice sport constant, după mo­delul deja existent în Occident. Astfel, ei aleg să îşi cum­pere vehicule pe două roţi atât pentru plim­bările prin oraş, cât şi pentru drumeţiile din afara Capitalei.

https://www.money.ro/o-piata-care-a-mers-bine-vanzarile-s-au-dublat-in-doi-ani/

TibiV

Bicicletele sunt OK

Quote from: voicul on November 21, 2017, 11:33:31 AM
Vânzările de biciclete au ajuns anul trecut la 82 de milioane de euro, după un avans de 37% faţă de anul anterior. Mai mult, piaţa aproape s-a dublat faţă de 2014 şi a ajuns să fie de peste patru ori mai mare decât în 2008, ultimul an de boom economic.

Dar asta nu este deloc OK. Este de fapt "germenele" unei mari tristeti. Vorbim peste un an sau doi... :(
Quote from: voicul on November 21, 2017, 11:33:31 AM
Această creştere vine într-o perioadă în care ma­cro­­eco­­­nomic România este cam­pioana Uniunii Euro­pene. Mai mult, con­su­mul este vi­oa­ra întâi a eco­nomiei deja de câţiva ani. Salariul mi­nim a cres­cut de 12 ori în opt ani, astfel că puterea de cumpărare a crescut şi ea.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)