Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.


Danny550394

Poze de astazi.
Lotul 4
Dimineata. Din nefericire pozele nu sunt foarte clare din cauza cetii.
Intre Stejeris si dealul de la Turda.
Terasament inierbat.




Podul.


Spre lucru cu cupa'n cupa.


Spre deal.


Pe partea cealalta a dealului (dinspre Turda).


In spatele centrului logistic Kaufland.





Danny550394

Dupa-amaza.

Pasaj spre localitatea Dumbrava.


Trecere peste Dj103G inceputul lotului 4.

dorum

Baga-mi-as... ce frumoase drenaje fac unii...altii, stim noi cine, nu cred ca au auzit de rigole, inierbare, etc...
Frumos lucrat, frumos pozat, ceata nu conteaza...
Multumim!

yetiman

Cateva poze promise de azi dimineata:
Zona spatiilor de servicii:

Semidebleul din zona manastirii:



Imagini de pe L2, in zona unde va fi nodul Teius.



,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Nelu63

#3980
Multumim de poze Danny si Yetiman ! :gj:

Redox

Mulțumim de poze !

Aseară pe la ora 19 se vedea agitație la nodul Turda A3/A10. Se vedeau lumini în zonă iar prin spatele parcului logistic Kaufland, circulau autobasculante dinspre și înspre nod. Nu am putut să văd mai mult căci era întuneric.

laszlo.robert

#3982
Ma tot intreb este oare posibil ca sa termine toata autostrada pina la sfirsit de 2016.Ar trebuii sa apara autorizatiile de constructie pe toate loturile,ma refer la recuperarea diferentei dintre loturile 1,2 si 3,4 😖.

Danny550394

Quote from: laszlo.robert on November 19, 2015, 09:44:45 AM
Ma tot intreb este oare posibil ca sa termine toata autostrada pina la sfirsit de 2016.Ar trebuii sa apara autorizatiile de constructie pe toate loturile,ma refer la recuperarea diferentei dintre loturile 1,2 si 3,4 😖.

Nu as fi asa de optimist.
Pot sa ma hazardez sa zic ca loturile 3 si 4 pot fi finalizate anul viitor. Restul ...mai vedem.

laszlo.robert

Ma gindeam ca odata obtinute AC urile ,constructorii pot sa emita facturi si contractantul sa plateasca se vor evita blocajele din acest an.poate vreau prea mult dar cu o mobilizare ca cel de pe lot 4 la inceput se pot face multe vazind ca si lot 1,2 sunt undeva la 10-15%.

Daniel_I

Lotul 1 e imposibil de finalizat anul viitor. Am fost pe el, am pus poze și pe forum. Sunt kilometrii întregi unde nu sa început nici o lucrare. Pe lângă asta trebuie construite și capetele, unde sunt structuri suspendate. Mai sunt de construit podul peste Mureș, peste CF, viaducte.
Cel puțin putem spera ca la sfârșitul anului viitor sa fie intr-un stadiu cat mai avansat de construcție.
On The Road

ddfab

nici poveste sa recupereze cei de pe loturile 1 si 2 decalajul fata de 3 si 4! pe loturile 1 si 2 s-au facut angajari de personal cu contracte pe 3 ani >:(, deci din start stiu ca nu vor termina la sfarsitul perioadei contractuale! :headbash:

dragos76

Lotul 1 chiar ar fi fost extrem de util cât de repede. Dacă de bine de rău pe celelalte porțiuni din Sebeș-Turda mai mergi cu o medie de 60, de la Alba la Sebeș e jale.

vancouver

Lotul 4 este singurul pe care putem avea sperante reale de finalizare in 2016. Intre timp au AC pe tot lotul (sau gresesc?) si toate semnele sunt de remobilizare. La primavara vor intra probabil din nou cu forta cu care au lucrat la inceput, in vara vom vedea asfalt peste tot lotul 4 si in toamna va fi gata. TS ar putea si ei sa finalizeze nodul Unirea / Decea fara probleme, astfel ca lotul 4 sa fie utilizabil.

Lotul 3 depinde de AC. Daca iese suficient de repede si au timp de mobilizare, atunci pot reusi si ei in extremis sa termine in 2016.

Si totul mai depinde de plati. Aici este o cheie importanta. Pentru noul guvern ar trebui sa fie o prioritate reglarea disciplinei financiare a statului, astfel incat patronii sa nu mai aibe de ce sa calce pragurile primariilor, ministerelor sa se roage sa li se faca platile. Daca platile vor curge ceas (elvetian) atunci constructorii capabili (cum sunt TS si Porr) vor face tot posibilul sa termine cat mai repede. In plus conctructorii incapabili nu vor mai avea scuze puerile cu lipsa platilor si vor fi triati mult mai usor.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.