Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

nicolaem

sa speram totusi ca e doar o forma de presiune pe ei. un fel de negociere. altfel va fi dezastru pe Sebes Alba inca 4 ani

gdo

Sincer nu cred ca e plauzibila informatia de reziliere a contractului pe lotul 1. Sunt cel mult tehnici de negociere. Azi am fost in zona organizarii de santier si se lucra la turnarea de grinzi in continuare, ba mai mult s-a marit platforma de depozitare a grinzilor. Eu cred ca daca ar fi si 1% riscul sa se rezilieze contractul ar fi stopat in secunda 2 turnarea de grinzi...sau cum zicea un coleg "astia is bolnavi cu capul"......asteptam sa treaca zilele si sa primim informatii concrete.... ???

horatiu.cosma

Nici eu nu prea cred ca e plauzibila o astfel de reziliere, dar din perspectiva constructorului. Altfel nu ar lucra deloc, nu ar turna grinzi etc. Din perspectiva CNADNR-ului e plauzibil. Mult mai rau decat acum nu pot sta, si aici vorbesc de absorbtie, relatia cu constructorii, obtinerea si in special dorinta de a obtine avize si autorizatii de constructie, increderea opiniei publice etc.

Sunt vazuti prost din toate punctele de vedere. MT(Ponta) le cere sa tergiverseze cat mai mult aceste proiecte, pentru a rectifica bani si a-i trimite in alte zone unde sunt interese electorale, noi vrem o viteza mai mare de implementare, constructorii ii tin la colt cu diferite santaje, cat timp mai suntem pe POS-T.

O reziliere l-ar multumi pe Ponta, ar castiga respectul/frica constructorilor si ar diminua numarul de santaje, plus ca ar avea o scuza valida pentru a se prezenta in fata opiniei publice. Daca eu as fi Pomponio-Pizzarotti, as veni in cel mai scurt timp cu un proiect conform pentru nodul A1-A10.

panda_no 5

Nici la capatul dinspre intrarea in Bucuresti mie personal nu mi-a placut cum a procedat Pizzaroti.
Si in urma rezilierii contractului cu ei au ramas toate grinzile gata pregatite, asa ca nu ar fi pentru prima data.
Pe ultima bucata din A3 nu am vazut aproape nici un utilaj propriu, erau plin numai de subcontractori.
Pizzaroti au fost doar niste intermediari!

ddfab

au deschis circulatia pe noul drum, la relocarea dn1 de pe dealul de la turda. pe ambele sensuri, la urcare sunt 2 benzi pana aproape de pasajul peste a10, unde se trece la o singura banda pe sens. sper sa nu fie un punct negru pe harta accidentelor, cu soferi care se avanta in depasiri, viteza mare , ca sa se trezeasca brusc ca se termina cele 2 benzi si sa se infiga prin vreun parapete. asta pana ce se da in folosinta autostrada, apoi va fi mai mult decat lejer.
legat de pizzarotti, zilele trecute lucrau pe malul ampoiului, la acea subtraversare, si in continuare, paralel cu raul spre nodul alba sud.

vancouver

Quote from: ddfab on October 25, 2015, 01:01:29 PM
au deschis circulatia pe noul drum, la relocarea dn1 de pe dealul de la turda. pe ambele sensuri, la urcare sunt 2 benzi pana aproape de pasajul peste a10, unde se trece la o singura banda pe sens. sper sa nu fie un punct negru pe harta accidentelor, cu soferi care se avanta in depasiri, viteza mare , ca sa se trezeasca brusc ca se termina cele 2 benzi si sa se infiga prin vreun parapete.

Pare sa fie stadardul pentru DN-urile românesti, cam toate largirile cu +1 banda la urcare se termina brusc, aprox. in varful pantei - adica acolo unde vehiculele grele merg cel mai lent, nu au timp sa-si reia viteza normala si sa se incadreze in trafic. In plus vizibilitatea tinde spre zero in aceste puncte de restrângere si evident ca au loc accidente.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

stangabriel

Singurul avantaj este poate cota de urcare mai mica cu cativa metri. Ma insel?

ddfab

dupa cum spuneam, pizzarotti misca ceva la structura inceputa...



mai au doar capatul la care se lucreaza

ion59

O fi vreun subcontractor care se plictisește!

gdo

Si cateva  imagini cu relocarea DN-ului








ddfab

deschiderea pasajului peste a10, in varful dealului de la turda, dinspre alba spre turda.























ddfab

ultimele 3 le mai pun o data.





sper ca se vad acum

ddfab

trecem pe lotul 2, unde azi s-a lucrat. in spate la albalact, sapatura pentru un podet probabil. decopertarea este sifonata de vaci, dupa ploile din ultimul timp...







ddfab

trecem in zona santimbru-oiejdea.pe dealul de la oiejdea, au inceput sa escaveze, iar pe culme amenajeaza terenul in terase. pregatire pentru viaduct?suntem aici.

vedere spre alba



vedere spre turda



ddfab

imediat dupa coama dealului, spre turda, pe coborare...



tarusi cu cote diferite, unul linga celalalt



terase.







pt. cine se pricepe... poate fi pregatire pentru viitori piloni? am masurat cu pasul, intre centrul unei terase si cea urmatoare par a fi 40 m.