News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Multumim mult de acest reportaj "micut"  :lol:. Cred ca se lucreaza/lucra asa de bine pe aceste loturi si datorita faptului ca suntem pe capul constructorilor aproape zilnic :). S-a inaintat foarte bine la primul pod, cam intr-o luna deja pot sa inceapa sa aduca grinzile, daca o tin tot asa. La al doilea pod nu sunt asa avansati, dar nici nu e asa de mult de lucru ca si in zona primului, unde e ditamai viaductul. Pacat ca nu incep la supratraversarea caii ferate, fiindca sunt in grafic cu restul traseului. Poate ar trebui intrebat la CNADNR, sau chiar pe teren.

ddfab

acum doar cateva fotografii de pe lotul 1. in zona DJ 107, continua cu decopertarea si sapatura pe culoarul autostrazii.

dupa cum am mai spus, lucreaza ingrijit. aici stropesc, sa nu inhaleze praf...

muntii de pamant cresc pe zi ce trece...




au decopertat usor si peste drum, spre Sebes, vreo cateva sute de metri...

probabil ca u sa-i vedem si aici in zilele urmatoare.
concluzie:
estimez ca lucreaza pe 1.5-2 km. nu e zona intinsa, dar aici lucreaza sustinut, cu progrese vizibile.
cam atat pentru azi, va tin la current cu alte miscari.
acum ma duc sa ud gazonul, ca-i jale. :lol:

horatiu.cosma

Vine furtuna, nu te mai obosi, multumim mult :).

papibabone

ddfab,
felicitari pt munca depusa si spor la treaba in continuare ,aduci asa o liniste sufleteasca in sufletele celor departe de casa care sint intersati de A10

florin74

^ Cred ca mai degraba la CFR. Sunt incredibili. Pentru orice lucrare/interventie in apropierea CF iti trebuie aviz de la ei, care se elibereaza numai de la Bucuresti, Am vorbit cu cineva de la o primarie care vroia sa asfalteze un drum comunal care mergea paralel cu calea ferata, la 5 m distanta. 3 luni i-a trebuit proiectantului sa obtina avizul. :bash:

Apropo de furtuna. Pe aici pe la Cluj a fost grindina de toata frumusetea. Trebuie sa refac stocul de flori. :D

horatiu.cosma

Uai, da, acuma vad ca mi-o facut praf papucii de mers pe santiere  >:(. Ca sa nu fiu total off-topic, nu pot sa nu observ ca TS a ajuns la un ritm foarte bun, asemanator cu ce se intampla pe Timisoara-Lugoj lot 2. Poate primesc ceva "intariri" de dincolo pe finalul anului, si la anul pe vremea asta o sa avem lotul gata(daca se catadicseste CFR-ul sa dea aprobarile necesare).

TibiV

ddfab, felicitari !
Un reportaj in care nu trebuie sa incerci sa ghicesti ce vezi si din ce directie...
Daca ar exista un Oscar al pozelor de infrastructura, sigur ai fi nominalizat !
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ddfab

merci fratilor! fac si eu ce pot! abia astept sa inceapa mai cu talent pe lotul 1 si pe 2, unde deocamdata nu este nici o miscare majora.

stangabriel

#2978
Dupa cum ai spus-o si toti vedeti, lucreaza curat, nimic la intamplare,delimitat . Comparativ cu Lugoj Deva, lot 2 si 3,pe santierul Sebes Turda e farmacie. Bravo lor ca lucreaza asa si bravo tie si  celorlalti din zona ca ne prezentati realitatea de pe teren.

Cozak

Impresionant update multumim mult. Imi place TS cum lucreaza sustinut si se vade imediat pe teren si cum creste autostrada sub ochii nostri.Mie mi-au placut pe A6 in ce ritm lucrau, incredibil de repede au taiat dealul si la fel si aici.Bravo lor.

gdo

Ne bucuram sa vedem ca incepe sa se miste ceva si pe Lotul 1...mai asteptam vesti bune si de pe lotul 2...unde de 2 luni lucreaza la o organizare de santier.. :((

delacroix


ddfab

super delacroix! :gj:
baieti! pe lotul Porr ce se mai vede? au inceput subcontractorii sa miste din nou?

TibiV

delacroix chiar nu ne mai delectase cu nimic de multă vreme....
Mulţumim !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

filippasteur

#2984

^ Am mers ieri de la Sibiu la Cluj si pe lotul 4 din A10: miscare 0 intre capatul dinspre lotul 3 si viaductul mare (cel putin asta am observat eu);  ceva miscari (dar in opinia mea anemice) in zona unde DN1 va fi relocat.