Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

IlisescuV

Loturile 3 si 4 au toate sansele sa fie terminate in 2016.
Loturile 1 si 2 insa doar in 2017.
Inca o treaba "romaneasca" si o sa mai avem un ciot de autostrada de la Turda pana in ... camp.

ciprebbe

#2686
min 5.06 granita intre III si IV
min 8.51 intre II si III
min 13.40 e granita dintre I si II
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

VictorC


elion


pasadia

Chiar, cred ca ar fi util daca anumite detalii ar fi introduse sub forma de text in filmare. Nu ca pop-up-uri, ci ca text intercalat intre cadrele filmarii.

SILVIUFG

Quote from: IlisescuV on May 14, 2015, 12:00:04 PM
Loturile 3 si 4 au toate sansele sa fie terminate in 2016.
Loturile 1 si 2 insa doar in 2017.
Inca o treaba "romaneasca" si o sa mai avem un ciot de autostrada de la Turda pana in ... camp.

Sper sa fi retinut bine... Intre loturile 2 si 3 e un nod rutier cu DN1 care face parte din lotul 3. Se termina in camp dar macar va putea fi folosita.

Multumim pentru filmare!!

yetiman

Quote from: isotech_ro on May 14, 2015, 10:28:58 AM
cu "desfasurarea" actuala de forte ... acesta autostrada va fi terminata in cel mai fericit caz la finele lui 2018, dar cu siguranta un termen realist ar fi 2020

Cred ca glumesti... Chiar este o desfasurare serioasa si pe L4 (Porr) si pe L3 (TS). Doar urmareste comparativ filmarea de acum si cea anterioara.
Porr are toate lucrarile de arta atacate, si multe din ele au deja grinzi pe ele (unele chiar 100%). Si la terasament se lucreaza pe toata lungimea.
TS e mai in urma cu lucrarile mari de arta (inca podurile peste CF si peste Mures sunt slab reprezentate) dar terasamentul este bine in lucru (exceptie chiar in zona Decea, unde au fost intarziati de descarcarea arheologica).

In plus, repet, termenul contractual de finalizare pentru L3 si L4 este MARTIE 2016. Chiar crezi ca si-ar permite sa intarzie 30 de luni la un contract cu 18 luni executie?

Iar loturile 1 si 2 au avut pana acum perioada de proiectare, deci abia acum e termenul de incepere a lucrarilor efective (posibil sa fie cu cateva zile, hai cateva saptamani in urma fata de plan), asa ca nu vad de ce am face asemenea scenarii.... teremnul contractual este OCTOMBRIE 2016.

Si sa nu uitam, sezonul de lucru 2015 e abia la inceput (se poate lucra din plin de prin aprilie).

Inteleg ca unii sunt pesimisti (poate eu sunt prea optimist), dar nici chiar asa.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alin_simeriaveche

cred ca colegul nostru se refera la tronsonul intreg . este evident ca loturile 3 si 4 vor fi deschis mai devreme

yetiman

#2693
Quote from: SILVIUFG on May 14, 2015, 12:25:06 PM
Quote from: IlisescuV on May 14, 2015, 12:00:04 PM
Loturile 3 si 4 au toate sansele sa fie terminate in 2016.
Loturile 1 si 2 insa doar in 2017.
Inca o treaba "romaneasca" si o sa mai avem un ciot de autostrada de la Turda pana in ... camp.

Sper sa fi retinut bine... Intre loturile 2 si 3 e un nod rutier cu DN1 care face parte din lotul 3. Se termina in camp dar macar va putea fi folosita.

Multumim pentru filmare!!

Hartile le gasesti in primul post.
Lotul 1 (Sebes - Alba Iulia) are noduri la ambele capete.
Lotul 2 (Alba Iulia - Aiud) are un nod la Teius - cam pe la mijloc
Lotul 3 (Aiud - Unirea) are noduri la ambele capete
Lotul 4 (Unirea - Turda) are nodul de la Turda

Poti trage concluzia simplu cum pot fi folosite si cum nu (tinand cont si ca L3 si L4 au pornit primele, deodata, iar L1 si L2 tot deodata, dar 6 luni mai tarziu). Restul sunt, deocamdata, speculatii.

@alin_simeriaveche - deocamdata eu nu vad nici un motiv care sa ne faca sa credem in intarzieri masive pe L1 si L2.
Repet - abia s-a incheiat perioada de proiectare de 4 luni si urmeaza perioada de executie de 18 luni. Nici nu o sa vedem lucrari masive in urmatoarele zile.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

SILVIUFG

Da. Uitandu-ma pe filmare si in paralel pe o harta vad ca lotul 3 se termina la Aiud pe DJ 107E Aiud-Ciumbrud. Dar e nod la nord de Aiud asa ca ramane o portiune destul de scurta nefolosita pana vin cei de lotul 2 din urma.

yetiman

#2695
Evident ca nodul nu e neaparat chiar la limita lotului. Dar distanta de la nodul Aiud (nord) pana la sfarsitul lotului nu e mare. Intr-adevar pentru situatia actuala, ar fi fost buna pozitionarea nodului in sud de Aiud (daca L3 si L4 se vor da in folosinta, tot nu vom putea profita de A10 sa scapam de traversarea Aiudului), dar asta e temporara si de conjunctura. [asa a iesit "jocul" contestatiilor - bine ca macar cate 2 loturi alaturate sunt deodata  :D]

Pe moment, problema pe care o vad eu - L4 este in avans fata de L3, dar nu va putea fi folosit decat daca TS va fi dispusa sa finalizeze nodul de la Decea (Unirea) inainte de restul lotului. Sau cine stie, poate recupereaza intarzierile. Inca este timp destul.

La fel, lotul 2 nu poate fi folosit singur.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

isotech_ro

#2696
fin pacate, nu prea glumesc deloc ... lotul 3 -4 cu greu le poti da un stadiu fizic al lucrarilor de 30%, de lot 1 -2 stadiul fizic este 0% ... hai sa nu ne imbatam cu apa rece si sa visam cai verzi pe pereti, pentru ca pe loturile pe care se lucreaza chiar nu este o desfasurare deosebita de utilaje ... parearea mea

LE iar cele 2 poduri de peste Murez - zona Aiud - chiar ca termenul 30.03.2016 nu poate fi atins

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

vancouver

#2698
Quote from: IlisescuV on May 14, 2015, 12:00:04 PM
Inca o treaba "romaneasca" si o sa mai avem un ciot de autostrada de la Turda pana in ... camp.

Nu e nici o treaba româneasca. Autostrazile din toata lumea au avut faze de constructie, unele portiuni au fost gata inaintea altora si la un moment dat se terminau in camp.

Iti pot da ca exemplu autostrada A66 Frankfurt - Fulda din Germania, care a inceput in anii 70, iar ultima sectiune a fost data in exploatare in 2014: http://www.hr-online.de/website/rubriken/nachrichten/indexhessen34938.jsp?rubrik=36094&key=standard_document_52918393. Sa mai remarcam, ca decizia de a incepe sectiunea lipsa din A66 de langa Fulda a fost luata in 2005 (conform articolului), s-au inaugurat diverse parti ale acestui segment, iar ultima parte cuprinzand si un tunel abia in 2014, deci 9 ani dupa demararea proiectului. In tot acest timp s-a circulat pe drumul federal 40, care trecea si prin localitati.

Mai mult decat atat, A66 nu este gata in intregime nici acum, lipsind un ultim tronson la intrarea in Frankfurt, pana la intersectia cu A661 (se lucreaza acum la aceasta intersectie). Iar traversarea subterana a Frankfurtului de catre A66, asa cum era planificat initial, probabil nu se va realiza niciodata.




VA ROG MULT, DACA SUNTETI AFONI INTR-UN DOMENIU, HABAR N-AVETI CUM SE FAC AUTOSTRAZILE LA ALTII SI NICI N-AVETI VREO TANGENTA CU INGINERIA: LASATI-O BALTA CU COMENTARIILE IN DOMENIU.

PS. Mirati-va un pic si de costurile sectoarelor A66. Atentie, discutam de autostrada 2x2 normala, pe sectorul cel mai scump este un tunel:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

Oricine poate intreba sau comenta (e totusi forum) atat timp cat nu se da expert fara sa fie. Cei care stiti, e bine sa educati, nu sa va enervati. Ma enervez eu suficient cand reluam discutii avute de n ori. Dar na, riscurile meseriei.

In rest, bucurati-va si voi de filmare, ce v-a apucat? E o zi vesela, avem organizatie, avem filmari, facem treaba faina. Tineti minte ca TOTI cei care sunt acum implicati in API si in acest forum fac asta doar din pasiune.

Noroc si A10 gata la timp! :cheers: