Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

alexV

Urmeaza lotul 3 TS. Aici pozele nu mai au cursivitate. Am venit pe DN dinspre Turda, iar in Aiud am intors 180 de grade si am mers spre Gambas pe DJ.

Decea





alexV

Aiud, unde breteaua A10 se intersecteaza cu DN:








alexV

Aiud, zona unde breteaua de acces se desprinde din A10












alexV

In plan indepartat e Muresul, cu unul din cele doua viitoare poduri acestui lot





Continuam din Gambas inspre nord


Pe numarate, TS au facut intre 15 - 20 de podete. Sunte zone cu trei podete in 500 de metri.





alexV



Nici o structura de-asta nu a fost pozata de 2 ori :) am zis ca-s multe


Zona cu celalalt pod peste Mures de pe acest lot



Aceasta trecatoare nu e pentru autostrada. Poate un drum secindar de acces


Podul pt autostrada va fi in dreapta.


Activitate intensa in weekend pe ambele loturi, desi la podurile peste Mures nu se lucra de facto.

Fin

horatiu.cosma

Nu prea inteleg de ce nu lucreaza mai serios la poduri, pana la urma de ele depinde finalizarea lotului. Podetele alea nu ma incalzesc foarte tare, se fac relativ repede.

florin74

Poate nu au inca aprobat PT pentru poduri. Saptamana viitoare aflu mai multe detalii.

TibiV

#2242
Oricum trebuie să recunoaştem că structurile arată f.bine, mai ales pe lotul 4.
După seceta de poze din iarnă, credeam că vom vedea doar decopertări si doar început de structuri...
Mă bucur că m-am înşelat !...

Felicitări, alexV !
Bun reportaj si categoric muncit !....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Atila60

Multe multumiri si FELICITARI  alex V.

alecu26

podetele sunt unde in SF erau poduri. e zona inundabila a muresului acolo, si nu poti sa faci baraj in calea apei din 2 motive:

1. presiunea apei poate crea probleme de stabilitate, asa ca mai bine lasi apa sa treaca si in partea cealalta.

2. daca zona respectiva e prinsa ca zona inundabila, trebuie sa ramana asa, ca altfel când vine Muresul ca in 77, baga Alba Iulia si Deva si multe alte localitati sub apa, ca apa nu are unde sa debuseze. Cum se fac inundatiile controlate când vine Dunarea mare.

In fapt pe acest lot aici a si fost cheia licitatiei. Cat de multe(cat de dese) si cat de mari se fac.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

#2245
alecu26 , vrei să spui ca poza asta arată un podeţ pentru apa de la  inundații, nu pentru căruţe ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

delacroix

Alecule , lucrezi prea mult si esti surmenat. Podetele sunt acolo unde trebuie. In '77 a venit cutremurul si nu Muresul. Chiar daca vine ca in '75 nu se intampla nimic major pe Mures. Pericol va fi pe afluenti. Situatia ar fi usor agravata daca s-ar umfla Muresul ca-n '70. Chiar si atunci podetele n-ar incurca prea mult. Problema ar fi doar la Podul de la Gambas. "Smecherii" l-au cam scurtat respectiv nu se mai face viaduct ci doar podul propriu-zis. Acolo intradevar poate aparea o gatuire.
PS. Nu fura toti la fel.

Aiud.dan

#2247
Nu cred ca se face dor podul,sigur o sa fie destul de lung,poate nu o sa fie de 800-900 m ca in SF,dar tot citeva  sute de metrii o sa aiba, se vede de unde au inceput sa foreze pilotii,au inceput de la baza dealului si pina la malul Muresului sint cel putin 250 m ,iar daca si dincolo foreaza tot pe aceeasi lungime o sa aiba cel putin 500 metri,din ce se vede in teren nu risca sa faca doar stric podul peste Mures.

delacroix

Ala e viaductul de urcare spre Gambas. Intre viaduct si pod va fi rambleu.

Aiud.dan

#2249
Scuze ca te contrazic, dar in poze se vede ca sunt platforme amenajate pentru foreza la aceeasi distanta pe toata lungimea de la baza dealului pina la malul Muresului,deci o sa vina viaduct pe toata lungimea,asta e parerea mea din cite se vede in acele poze.te rog uitate atent la poze si sper sa-mi dai dreptte.se vad zonele pentru foreze cu balast compactat si locurile pentru piloti fara balast.