Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ghrt

Dacă este un lac artificial, mă întreb de ce nu l-au expropiat integral şi să îl sece, că aşa cu terasament oricum nu prea mai e nimic. Se putea reconstrui în zonă unde ar permite pânza freatică şi solul.
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

Acel lac e particular, si nu vad de ce contructorul nu s-a putut intelege cu proprietarul si, in schimbul terenului sa-i amenajeze lacul.
cateva excavatoare pot mari imediat duprafata lacului, iar autostrada probabil va merge pe niste tuburi de beton care vor permite scurgerea apelor. Poate chiar vor amenaja un stavilar exact la autostrada, pentru a imparti lacul in 2 (iar apa ar putea fi oxigenata la trecerea dintr-o parte in alta).

De expropriat nu stiu daca se paote chiar asa usor. Nu cunosc legea, dar oare e posibil sa expropriezi ceva ce nu se afla pe coridorul de 70 m?
Iar proprietarul lacului ar fi putut da in judecata statul pentru despagubiri. Cine stie ce investitii a facut pe acolo, sau ce fonduri a accesat pentru a popula lacul cu peste!

Orice alt constructor ar fi procedat la fel aici. Ar fi cautat solutia cea mai ieftina, si cat timp traseul ramane identic, nu vad care e problema. Chiar va arata destul de bine
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

Am tot văzut mișcare pe cele 3 loturi din Sebeș-Turda , mai putin lotul 2 -Aktor-Euroconstruct ( Albă Iulia-Aiud ).....mișcarea e slăbuță , iar ce am văzut pe lângă Aiud , cred ca tine de urm lotul al Tirenna Scavi
Oare de ce se mișca așa încet?E un lot mult mai putin vizibil din Dn?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Pana inainte de Transavia (cum vii dinspre Alba Iulia) e vizibil, e pe partea stanga a drumului. In curba pe coborare dinainte de Transavia traverseaza DN-ul si merge prin spatele Transavia si Albalact pana la intrarea in Teius, posibil sa fie mai putin vizibil pe acolo. Si inspre Aiud e la fel de putin vizibil,

ddfab

zilele acestea au aparut pe lotul 2 echipaje pentru foraje geologice. azi sunt in zona santimbru. topografii au marcat traseul in  teren. se observa tarusii de la alba iulia pana la oiejdea din DN si am verificat si capatul opus, spre aiud , unde de asemenea este marcat terenul in zona ciumbrud. inca nici o urma de gropi arheologice sau alte miscari.

elion

La începutul lotului 3 in preajma DJ+107E se lucrează la relocarea conductelor de apă şi gaz şi au apărut gropi de aproximativ 1,5m adâncime pe axul autostrăzii cam din 40 în 40m  între km 41+250 şi km 43+250. Nu ştiu dacă sunt gropi similare după valea Aiudului.

adiarc

lotul 1 - Sebes-Alba Iulia ( Pizzariotti-Pomponio )...am intrat intr-o zona noua , in spatele localitatii Lancram...suntem tot in stadiul de proiectare ,delimitare, descarcare arheologica.Nu mai am rabdare sa vad utilaje la lucru...multe utilaje  :)







in plan indepartat A1 si pasajul peste CF in zona Kronospan





bonus - in zona alunecarilor de la Cunta , astazi actiona un excavator cu brat lung
momentan atat

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Acum imi dau seama. Cand va fi A10 gata, avem Cluj legat de Bucuresti pe autostrada. OK, in afara de Sibiu-Pitesti. Insa tot e ceva! Timisoara se va lega si ea de capitala, tot daca nu punem Sibiu-Pitesti. Avem deja Constanta legata. Nu mai raman prea multe capitale regionale (doar Craiova si Iasi). E bine. Deci hai mai repede cu A10 sa pot ajunge si eu la Cluj in timp util. Ultima data cand am mers cu trenul am facut vreo 10 ore, am crezut ca innebunesc (se lucreaza pe langa Sighisoara parca).

Importanta autostrada asta, e bine. Merci de vesti, Adi!

horatiu.cosma

In momentul in care va fi gata A10, o sa facem de la Gilau la Sibiu 1 ora si 30 de minute(regulamentar), inca 3 ore pana la Bucuresti daca e acceptabil pe VO, si cred ca daca as vrea sa ajung de la Cluj pe VP, as alege aceeasi varianta(Alba-Sibiu-Brasov).

florin74

Ieri PORR lucra la nodul Turda. Cate o instalatie de forat piloti pe cele 2 sensuri, iar pe partea cu Kaufland 2 excatoare si sustinerea aferenta lucrau la decopertare.

boer_escu

Am facut si eu ieri Sibiu-Cluj si retur si am remarcat ca pe lotul Porr se lucra destul de sustinut in mai multe locuri, in ciuda frigului de afara, atat de dimineata cat si dupa-amiaza.

Am facut de pe centura Sibiu pana la intrarea in Cluj (pe Feleac) 2h10min si de abia astept sa fie gata toata Sebes-Turda pentru a lega Sibiul de Cluj in aproximativ 1,5 ore. Un vis frumos!

yetiman

#2096
Se lucreaza la A10.

In zona manastirii:

Cred ca asta e de pe lot 3:

Tot lot 3:

Lot 4, undeva intre Unirea si Stejeris:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

La coborarea de la Turda spre Stejeris:

Si din sens invers:

La dealul de la Unirea, in zona cu nodul de pe DN:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

#2098
Zona Kaufland:

Aiud, la nodul de pe DN:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Cetatean