Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alecu26

#1815
exact. Practic in deal va fi culea, asezata deja mult mai sus decat acea baza. Va fi desul de ciudat de construit. Va fi o culee in sapatura cel mai probabil. In spate se intra bine in deal. Acum depinde ce a gandit si TS: eu zic ca a micsorat mult viaductul...si a si coborat autostrada. Asa ca vom culeea cam pe unde e acea masina rosie, dupa aia umpltura si dupa aia o sapatura de vreo 25 de metri. (fata de 5 cat e in SF).

Acolo cred ca va ajunge si foarte aproape de casele din Gambas...daca nu chiar ceva demolari/expropieri in intravilan.

PS: autostrada e trasata in gmaps. Ne putem orienta foarte usor in teren acum. zoom 100 metri.
Drumurile noastre POATE;

mecatron

#1816
salutare,

Sunt nemulţumit! DN1 între Kaufland şi Stejeriş începe să fie plin cu pămînt. Camioanele Porr traverseză drumul către Bădeni şi DN1 e folosit de aceste camioane si mai jos către Dumbrava în 2 locuri . Am încasat o piatră în parbriz deşi eram la o distanţă de circa 30 m de un camion. Recomand prudenţă, pămîntul de pe şosea cu apa de ploaie sau zăpadă poate prezenta pericol! Păcat că drumul a fost recondiţionat de curînd, o să'l facă varză în scurt timp. Problema e că plătim vinietă pe el.

delacroix

Quote from: MNU on November 22, 2014, 03:24:40 PM
Pentru dealuri mult mai mici, la unguri pe M6 s-au facut tuneluri.
Evident gresit. Zonele unde s-au facut (forat!) tuneluri au diferente de nivel >40m.

ccado

Ce binevenita ar fi o randare a lui delacroix, pe zona asta cu Gambas si Pagida, dar cred ca mai trebuie date suplimentare...

rocklee


imaginea aceasta ai facuto de sus ....din pom .... :D :p
MULTUMIM de imagini si pentru efort   ..saraca masina  :(

ccado

#1820
Quote from: rocklee on November 22, 2014, 05:25:09 PM
imaginea aceasta ai facuto de sus ....din pom .... :D :p
MULTUMIM de imagini si pentru efort   ..saraca masina  :(

E de sus, dar nu din pom... am incercat sa fiu pe traseu si era fereastra cea mai mare.

stangabriel


MNU

Quote from: delacroix on November 22, 2014, 04:50:58 PM
Quote from: MNU on November 22, 2014, 03:24:40 PM
Pentru dealuri mult mai mici, la unguri pe M6 s-au facut tuneluri.
Evident gresit. Zonele unde s-au facut (forat!) tuneluri au diferente de nivel >40m.


alecu26

Drumurile noastre POATE;

adiarc

probabil...tunelul are cam 5 m.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

delacroix

De fapt sunt vreo 30 m intre asfalt si coama dealului (166-195 CTN). Tunelul are 5 m in dreptul benzilor albe in consecinta 7-8 m la cheie. Fotograful este la capatul unui viaduct de vreo 18m. E cel mai mic,scurt, tunel din seria celor 4. QED.

MNU

Vazute pe viu, nu par toate sa aiba peste 40m. Asta inseamna cca 12 etaje.

delacroix

Quote from: MNU on November 22, 2014, 09:43:40 PM
Vazute pe viu, nu par toate sa aiba peste 40m. Asta inseamna cca 12 etaje.
Pai nu prea le vezi "pe viu" in totalitate pentru ca in primul rand le vezi de pe sosea, care sosea are 8-10m (15-18 la viaducte) peste vale si in al doilea rand sunt totusi dealuri respectiv nu le vezi coama din apropiere. In al treilea rand perspectiva "fura"ochiul.
Dar, ca sa revenim on topic, in zona Gambas avem un platou si nu o coama de deal in consecinta un tunel ar trece de 1 km, ~45 mil euro. Are sens tunelul?

ccado

#1828
Pai evident ca nu are sens nici un tunel acolo. Ce-ar fi fi fost atunci intre Gilau si Nadasel, daca aici s-ar fi pretat tunel?

Ca o comparatie in zona viaductului existent de la Gilau dinspre comuna Luna de Sus, eu aproximez cam de 2,5 ori mai mare diferenta de nivel (inainte de realizarea viaductului).

MNU

Quote from: delacroix on November 22, 2014, 10:40:01 PM
Pai nu prea le vezi "pe viu" in totalitate pentru ca in primul rand le vezi de pe sosea, care sosea are 8-10m (15-18 la viaducte) peste vale si in al doilea rand sunt totusi dealuri respectiv nu le vezi coama din apropiere. In al treilea rand perspectiva "fura"ochiul.
Dar, ca sa revenim on topic, in zona Gambas avem un platou si nu o coama de deal in consecinta un tunel ar trece de 1 km, ~45 mil euro. Are sens tunelul?

Ai dreptate... scapasem din vedere partea din deal de sub platforma drumului.