Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Al Hagwalah

Din pacate Porr se uita la banii. Straco am inteles ca au luat laboratorul, ramane de vazut daca ei iau si asfaltul dat fiind ca sunt favoriti cu Strabag si pe Campia - Ogra. Cred ca ar aduce statia de asfalt cu care au facut Orastie - Sibiu.


alecu26

Quote from: Al Hagwalah on September 10, 2014, 10:37:05 AM
Din pacate Porr se uita la banii. Straco am inteles ca au luat laboratorul, ramane de vazut daca ei iau si asfaltul dat fiind ca sunt favoriti cu Strabag si pe Campia - Ogra. Cred ca ar aduce statia de asfalt cu care au facut Orastie - Sibiu.

din pacate pe FIDIC nu e chiar asa usor sa folosesti resursele si organizarile de la un contract la altul. Sare in sus AM-POST ca avansurile si organizarile sunt platite separat oricum.

Si la asfalt, si doar cativa km in plus de transport inseamna pierderi enorme....Sa montezi/demontezi o statie de asfalt nu costa mai mult de 100.000-200.000 Euro. Pe cand cativa km in plus la transport se traduc foarte rapid in milioane de euro.
Drumurile noastre POATE;

tonică

Descoperirea acelor situri este de bun augur. Nimic rau in asta ci doar de bine. Mai problematica e stiinta matematicilor pentru cel care a scris articolul si care crede ca daca ai 8 situri la care lucreaza cate 3,4 arheologi iti rezulta cum ca " 12 arheologi de la Muzeul Național de Istorie a României lucrează pe șantiere deschise pe Lotul 4:lol:

carutasul

si-au luat cate doua job-uri, fac ore suplimentare :)

Al Hagwalah

Quote from: alecu26 on September 10, 2014, 02:28:41 PM
Quote from: Al Hagwalah on September 10, 2014, 10:37:05 AM
Din pacate Porr se uita la banii. Straco am inteles ca au luat laboratorul, ramane de vazut daca ei iau si asfaltul dat fiind ca sunt favoriti cu Strabag si pe Campia - Ogra. Cred ca ar aduce statia de asfalt cu care au facut Orastie - Sibiu.

din pacate pe FIDIC nu e chiar asa usor sa folosesti resursele si organizarile de la un contract la altul. Sare in sus AM-POST ca avansurile si organizarile sunt platite separat oricum.

Si la asfalt, si doar cativa km in plus de transport inseamna pierderi enorme....Sa montezi/demontezi o statie de asfalt nu costa mai mult de 100.000-200.000 Euro. Pe cand cativa km in plus la transport se traduc foarte rapid in milioane de euro.

Da si nu. Eu cred ca ei o sa faca pana la urma asfaltul, asta daca nu se implica TelDrum. Statia lor poate fi mutata cu undeva la 70.000 de eur+tva de catre reprezentanta. In maxim 1 luna si jumatate este montata si cu testele facute deci poate produce.
Transportul il ai la 0.26 lei t/km pentru 5 axe la un contract de nivelul asta. Deci clar iti scoti transportul statiei.
Cu privire la descarcari cred ca au dat o petrecere cand au auzit de ele. Abia mai intarzie un pic. :)

adiarc

asa cum s-a precizat , lucrurile se misca f lent pe Sebes-Turda...si asta pt ca autoritatile locale + centrale se misca incet si f.incet cu toate demersurile necesare..nu inteleg de ce nu s-au facut presiuni sa inceapa lucrarile in forta unde se poate...de ex la viaductele peste Mures
singurele modificari sunt cateva decopertari in plus...si in curand vremea va spune STOP
nu se vede nici cat negru sub unghie ca vor sa termine la 31.12.2015...jenant















la Mures nu s-a mai miscat NIMIC









concluziile le poate trage fiecare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

delacroix

Quote from: adiarc on September 10, 2014, 07:14:16 PM
... autoritatile locale + centrale se misca incet si f.incet cu toate demersurile necesare..nu inteleg de ce nu s-au facut presiuni sa inceapa lucrarile in forta unde se poate...de ex la viaductele peste Mures
....
concluziile le poate trage fiecare
Se unde ai informatia asta?

adiarc

vezi vreun avant patriotic pe santier ?
s-au predat toate terenurile ?
avem toate autorizatiile ?
am ajuns ca un proiect de interes national sa se impiedice de niste culturi de porumb sau puieti de pomi fructiferi ?
ar trebuii sa fie jar pe acolo , tinand cont ca vb de pierderea a cateva sute de mil de euro....daca ti ti se pare normala aceasta lentoare...atunci sigur nu este
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

lotul 4 este adjudecat catre Porr
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

este vb de lotul 2 - unde a participat Aktor+Euroconstruct
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vladb

Quote from: adiarc on September 10, 2014, 10:02:46 PM
este vb de lotul 2 - unde a participat Aktor+Euroconstruct

Mi-am sters posturile precedente. Sper sa se semneze odata ca tot confund directia de numerotare a loturilor.

dan_c

Buna colegi,

Deocamdata doar lot 1, cum fac rost si pt lot 2, il voi posta

Supervizare autostrada Sebes - Turda lot 1   
      
Nr. Crt   Company   Price    Percentage

1   Spea + Spa Societa Progetti   2589098.00 lei   - 22.50%
2   ISPCF + Pegaso + Sistema ingegneria   4280882.00 lei   - 37.20%
3   Konsent + Safege   4916737.00 lei   - 42.80%
4   Egis Romania   5156196.00 lei   - 44.90%
5   Ativa Engineering + Studio corona   5414535.23 lei   - 47.10%
6   Kappa + Safo   5719331.21 lei   - 49.80%
7   3TI + Metropolitana Milanese   6321910.00 lei   - 55.00%
8   Hill + Proiect consulting   6412705.36 lei   - 55.80%
9   Search + Consitrans   6620765.96 lei   - 57.60%
10   Consis proiect   6867136.00 lei   - 59.70%
11   Louis Berger   7240446.20 lei   - 63.00%
12   Cinnamon + Gentisa   9936888.40 lei   - 86.40%
         
   Buget   11495980.00 lei   

alecu26

Distractia va fi si mai mare ca dupa iarna vine imediat primavara si pana prin mai-iunie Muresul este cam la cote maxime. Mai mic de acuma cu greu il prindeau.
Drumurile noastre POATE;

Cetatean

Quote from: Al Hagwalah on September 10, 2014, 10:37:05 AM
Din pacate Porr se uita la banii. Straco am inteles ca au luat laboratorul, ramane de vazut daca ei iau si asfaltul dat fiind ca sunt favoriti cu Strabag si pe Campia - Ogra. Cred ca ar aduce statia de asfalt cu care au facut Orastie - Sibiu.

Da, laboratorul de la Sebes s-a mutat la Porr.
Statia de la Sebes a aterizat undeva spre Oradea, iar namila de la Turdas la Campulung Muscel.