News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

florin74

#1185
Posibil la lot 1. A cam trecut timpul pentru contestatii, azi s-a actualizat site-ul CNSC si inca nu a aparut nimic, ruda asta a mea a discutat cu cei de la Pizarotii pentru utilaje. Banuiesc ca daca italienii au inceput deja discutiile pentru utilaje, au ceva relativ sigur. Probabil moneda de schimb pentru Impregillo va fi Bors-Suplacu de Barcau.
La lot 2 inca e discutabil.

alecu26

si pe lotul 2...a cam expirat perioada de contestatii. Florin...nu poti afla nimic de la Strabag?
Drumurile noastre POATE;

alexV

Quote from: alecu26 on August 04, 2014, 01:29:29 PM
dar asa mic Muresul acolo? si asa linistit?

da, e lat si calm. cu ploile din perioada asta am putut da o tura cu caiacul. altfel, in anii secetosi, apa e putin adanca.

o mica recapitulare de poduri: lotul 3 are doua poduri peste mures. lotul 2 - cel mai lung - are inca doua poduri peste acelasi rau, iar lotul 1 are un pod peste mures, dar deja se varsa si Tarnava, sa nu se planga ca e mai usor :)

rocklee

adiarc  :) imi place tiai intrat iara in paine  :D....multumim de poze ...sati dea dumnezeu sanatate si mmulta benzina  O:-) O:-)

Aiud.dan

#1189
Trebuie poduri peste Mures destul de lungi si la Radesti si la Cumbrud pe lotul doi si la Cambasi si la Decea pe lotu trei,ele traverseaza  zona inundabila a Muresului, deci trebuie cel putin ca cel de la Uroi de 720m,sau poate si mai lungi de 1000m.sunt niste zone foarte joase , sigur si terasamentul trebuie protejat cu strat de beton pe taluze.

ciprebbe

#1190
Nu asta e solutia pt ca nu faci baraj acolo insa cu siguranta s-au gandit cand au desenat traseul pe acolo la ce poate distruge Muresul, care fie vorba intre noi la Deva e mult mai periculos decat aici.
Nu trebuie poduri asa mari, cel mai mare de 656m va fi la Alba in rest aici sunt mai mici.( arunca un ochi pe proiect sa te convingi).
Fiind din zona sper sa ne ti la curent pe toti cu stadiul lucrarilor de acolo si sa faci multe poze, desigur dupa ce se incepe serios treaba.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorel

Credeam ca podurile respective (lot 3) sunt de vreo 1km fiecare. Cel putin asa ceva am vazut intr-un document, cred ca era acordul de mediu. Unde se poate vedea proiectul sau SF ?

shamanu

Abia acum m-am uitat pe gmaps  cum se face legatura cu A3 si mie imi pare dovada incontestabila ca romania nu are o stategie (viziune) pe transport. Imi place ca din felul in care e proiectat e foarte clar (nu o sa fie soferite care sa intre pe contrasens :D), dar nu imi place ca bretelele de acces sunt foarte lungi (probabil limitate la 80km/h) si ca va trebui (din ce deduc eu) sa se faca 2 poduri peste autostrada care probabil vor necesita intreruperea traficului (inainte si dupa nod astfel incat niciun tronson nu o sa fie operational). Era ideal sa foloseasca nodul actual (nu deranjau pe nimeni), dar la cum e construit (lipsa de viziune) nu se poate folosi (eu nu vad o solutie eleganta, care sa nu bage in ceata soferii)
Voi ce parere aveti despre legatura cu A3?

Aiud.dan

#1193
Sa sti ca sunt curios cit de mari o sa fie podurile,o sa va ti la curent cind o sa inceapa lucrul si cu poze.

adiarc

probabil una din solutii va fii un terasament f inalt ( de ex la centura Sb , in anumite zone mlastinoase acesta are si 6-7 inaltime!! )
si e posibil sa faca si zid de sprijin.Tot la centura Sb , este o portiune unde e f aproape de raul Cibin si acolo , pe cateva sute de m , este zid de sprijin inalt de 4-5 m
vom vedea....speram ca la anul , pe vremea asta , vor ajunge chiar la nivel de asfalt , de ce nu ? :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

north

Quote from: shamanu on August 05, 2014, 11:07:33 AM
Abia acum m-am uitat pe gmaps  cum se face legatura cu A3 si mie imi pare dovada incontestabila ca romania nu are o stategie (viziune) pe transport. Imi place ca din felul in care e proiectat e foarte clar (nu o sa fie soferite care sa intre pe contrasens :D), dar nu imi place ca bretelele de acces sunt foarte lungi (probabil limitate la 80km/h) si ca va trebui (din ce deduc eu) sa se faca 2 poduri peste autostrada care probabil vor necesita intreruperea traficului (inainte si dupa nod astfel incat niciun tronson nu o sa fie operational). Era ideal sa foloseasca nodul actual (nu deranjau pe nimeni), dar la cum e construit (lipsa de viziune) nu se poate folosi (eu nu vad o solutie eleganta, care sa nu bage in ceata soferii)
Voi ce parere aveti despre legatura cu A3?

Atunci cand se poate, este de preferat ca nodurile inter-autostrazi sa fie separate de cele cu drumurile conventionale.
Cred ca nodul A3/A10 este foarte bun, cu o singura observatie: eu as fi ales ca directie prioritara Sebes - Cluj in detrimentul Sebes - Mures. Pariez pe orice ca traficul pe prima relatie va fi mult mai intens (in special dupa finalizarea autostrazii pana la Bors si a altor proiecte, gen racordul Tureni).
Exact acelasi comentariu il am si privind nodul A1/A10 de la Sebes: Bucuresti / Oltenia / Sibiu - Cluj / nordvestul tarii este trafic mai tare decat Cluj / Alba - Deva / Timisoara.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

delacroix

#1196
Poduri  (viaducte) cuprinse in SF "Search Corp."
LOT1
Rau SEBES (Lancram)             336m         se respecta
Sat Oarda                                375m         se respecta
MURES1 (Oarda)                     765m         se respecta, posibil modificare structura
Rau AMPOI (Alba-Iulia)             416m         se respecta
CF+DN1 (Alba-Iulia)                  792m        posibila lungire cu fragmentare
LOT2
CFcariera+Parau+DC               336m        probabila modificare:CF nu mai exista
DN1 (Transavia)                       353m        se respecta
CFindustr.(Imcop-Teius)           235m       ?
CF+Parau Geoagiu(Teius)        465m       se respecta
MURES2(Radesti)                   301m      se respecta
MURES3 (Ciumbrud)               828m       se respecta, greu de modificat (curba)
LOT3
Vale Seaca(MetalurgicaAiud)   303m       posibila modificare
MURES4 (Gambau)                910m       posibila modificare
MURES5+CF+DN1(Miraslau)  2332m     orice e posibil
LOT4
Lac Stejeris                          418m        Urata solutie
viaduct vale                           235m       Posibil redus la 1-2 deschideri, 30-70m
Viaduct vale (LacBadeni)*        924m       Panta 4% ? imposibil de evitat, posibil scurtat 400m.
Viduct         (Turda sud)  *       612m       Panta 5% posibil modificare
*amandoua viaductele pot fi reduse zero cu un tunel de 1000m

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

lotul 4 va fi distractie. Conform acelei declaratii a omului de pe santier de la Porr....podul peste lacul Stejeris a disparut, si viaductele care urca pe dealul dinainte de Campia Turzii...si ele transformate in terasament.

Podurile peste mures pot fi scurtate la sange, atat vreme cat prin terasament se vor prevedea cateva podete, astfel incat la revarsare apa sa se poata plimba dintr-o parte in alta si sa echilibreze presiunea pe terasamente. Evident protejat cu piatra bruta sau beton terasamentul...dar oricum mult mai ieftin ca un pod.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

La Stejeris acolo era o mare tampenie cu podul. cineva a speculat la maxim acolo.  nu cred ca au deviat autostrada (desi loc era) si s-au inteles cu proprietarul lacului.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024