News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rebel

@cutter sau @florin74 ceva noutati despre lotul 1, se fac in curand 3 luni si nimic, lotul 2 daca va dura la fel ca lotul 1 anul acesta 100% nu vor semna cu castigatorul..

ty

florin74

#1051
Ar cam trebui sa apara ceva informatii, poate ii tine in joc de glezne pe Impregillo si Pizzaroti, sa-si urgenteze lucrarile deja in derulare sau sa mai  reduca din pretentii.

alecu26

oricum mare pas ca s-a platit avansul. Fara expropieri....nu e mare problema, sunt obligatii sa lucreze fiecare unde poate si sa ajusteze programul de lucrari.

In plus...constructorii oricum fac tot ce e posibil sa lucreze cate ceva, chiar sa inchirieze ei teren....termenele sunt CRIMINALE...si din cauza termenului de absorbire a banilor...CNADNR va insista enorm sa se tina lumea de termene.

Fara consultanta...nu a fost niciodata o problema. Cred ca maximul a fost pe Cernavoda-Cta.

Pentr confirmarea de la UE...ea deja exista (s-a scris si aici) si nu cred ca fa fi o problema.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

din pacate avem 2 loturi blocate. desi parea ca doar unul va fi cu probleme (lotul 2).
Sper sa se termine licitatiile, si sa inceapa cat mai repede lucrarile pe toate loturile. NU stiu cum se va descurca Salini cu 2 loturi in acelasi timp (asta daca le ranabe asta)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee

florin74@... pe cind sunt urmatoarele trmene la cab ...pentru sebes turda??????

florin74

Termene nu mai sunt, la CNADNR sunt procedurile in derulare, trebuie stabiliti noii (sau vechii) castigatori conform deciziilor CAB, urmeaza a se comunica catre ofertanti rezultatul, dupa care contestatii la CNSC si o decizie finala la CAB. Adica septembrie -  octombrie 2014 semnare contracte, poate chiar noiembrie.

nicolaem

e absurd, cel putin pe lotul 1 de cateva luni CNADNR tot "Delibereaza" chiar imi pun sperante ca Sova va pleca azi. e incredibil ca blocajul sa fie in minister in conditiile in care CAB s-a miscat binisor. asta se numeste autogol!

adiarc

am fost astazi pana la Turda si am fost f atent , intre Aiud si Decea, dar si Decea - Turda
din pacate nu am observat nimic din DN , tarusi , gropi arheologice , organizari de santier , decopertari , prospectiuni...zero...
sper sa finalizeze odata proiectarea , sau sa se apuce si partial , pe portiunile unde ea este deja finalizata
de asemenea , trebuie spus ca am mers numai in coloana , de la iesirea din AB , pana in Tudra
pozele de mai jos sunt la intrarea in Teius dinspre Aiud



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Tarusi am vazut, inca de acum o luna, intre Unirea si Turda. Inclusiv cativa in jurul A3. Cred ca de la 1 iulie s-ar putea sa inceapa sa se mobilizeze, daca li s-a platiti si avansul.

adiarc

sper si eu....ar fii pacat sa iroseasca aceasta vara...nu isi permit acest lucru..si sper ca vor si ei ( constructorii ) , sa emita cat mai repede facturi catre CNADNR
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

north

Quote from: adiarc on June 24, 2014, 04:56:13 PM
de asemenea , trebuie spus ca am mers numai in coloana , de la iesirea din AB , pana in Tudra

Indraznesc sa postulez urmatorul fapt: la deschidere, autostrada Turda - Sebes va fi mai aglomerata decat orice alta autostrada interurbana din Romania, cu exceptia autostrazii Bucuresti - Pitesti (si, cred, la egalitate cu autostrada Sebes - Sibiu). Argumente:

1. Conform ultimului recensamant din 2010, dupa divergenta DN 1/DN 7 de la Sebes, DN 1 Sebes - Aiud era mai aglomerat decat DN 7 Sebes - Orastie - int. DN 66 (la momentul respectiv nefiind nicio autostrada in zona).

2. Odata cu deschiderea autostrazii Turda - Sebes, traficul dintre principalele doua orase din Transilvania - Banat (care de asemenea sunt orasele pe locul 2 si 3 ca populatie in toata tara, dupa Bucuresti): Cluj si Timisoara (si chiar traficul Cluj - Arad), va fi rerutat din via Oradea spre via Sebes.

3. Odata cu finalizarea integrala a autostrazii Nadlac - Targu Mures [nu este ironic faptul ca de la Nadlac "Autostrada spre Germania"  :troll: va ajunge intai la punctul sau estic nu la Pitesti, si nici macar la Brasov, ci la Targu Mures?!], traficul dintre Targu Mures (si tot ce converge acolo de la est) si Budapesta (si tot ce diverge de acolo la vest) se va muta (contraintuitiv poate) pe ruta TGM - Turda - Sebes - Nadlac - Budapesta. Cum asa? La ora actuala TGM - BUD via Oradea este cca. 520 km (560 via M35/M3 pe la Görbeháza), iar via Turda - Nadlac este de 610 km. Este greu de crezut ca cineva va prefera prima varianta in absenta autostrazii SdB - Nadasel si in scenariul (foarte probabil) al nefinalizarii pana atunci a M4 in Ungaria.

4. Odata cu finalizarea autostrazii Turda - Sebes, se va observa un puternic shift al traficului Cluj (si deci Satu Mare, Halmeu, UA/SK etc.) - Bucuresti (actualmente impartit relativ egal intre rutele via Brasov si via Sibiu) inspre ruta via Sibiu. [Traficul dintre Cluj si Brasov va ramane, cred eu, in continuare pe la Sighisoara, in ciuda finalizarii autostrazii intre Turda si Sibiu, si luand desigur in considerare finalizarea autostrazii C. Turzii - Ungheni... in acest scenariu, presupunand doua persoane plecand simultan din Cluj inspre Brasov, calculez ca la momentul in care prima va fi la Sighisoara a doua va fi pe la Avrig... ramane de stabilit ce traseu ar fi de preferat pe DN: Sighisoara - BV via DN 13 sau Avrig - BV via DN 1. Iar cum traficul pe DN 13 va scadea datorita argumentului expus in prima parte a acestui paragraf...]
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

vancouver

#1061
Am fost sunat la firma la care lucrez de un colaborator de la o alta firma si m-a intrebat daca avem interesul sa luam anumite lucrari de specialitate (mai ales la poduri) in subantrepriza pe lotul Porr. Il voi pune pe directorul din România in legatura cu cei de la Porr România, sa vedem ce iese.

Important pentru noi, pe forum, este ca Porr cauta subantreprenori, deci urmeaza sa inceapa treaba.

PS. Oricum, nu va imaginati ca alegerea subantreprenorilor se face de pe azi pe mâine. Porr, Astaldi, Strabag, etc... sunt firme pe actiuni si raspund indirect actionarilor pentru orice cheltuiala aiurea. Exista mecanisme interne severe de control, care obliga decidentii la organizarea unor adevarate liicitatii si la selectarea celui mai ieftin subantreprenor, care cat de cat pare a fi capabil sa faca treaba. Practic este o procedura aproape la fel de complexa ca si cea de la CNADNR, de desemnare a castigatorului unei licitatii, cu diferenta ca nu mai exista CNSC si CAB. Realist: 2-4 luni de negocieri cu subantreprenorii.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Archi

#1062
@ north

Argumentele 2 si 3 pe langa o crestere a traficului pe Sebes-Turda, aduc o crestere si pe A1 respectiv Sebes-Nadlac, iar argumentul 4 pe Sebes-Bucuresti. Deci cresterea traficului pe Sebes-Turda este sustinuta numai de argumentul 1, de aceea nu cred ca va fi semnificativa.

Ce este cert e ca vom avea 2 autostrazi foarte aglomerate.

Trebuie insa precizat ca tot ce ai scris tu este valabil numai in cazul finalizarii A1 integral! :)

Al Hagwalah

#1063
Quote from: vancouver on June 24, 2014, 11:45:10 PM
Important pentru noi, pe forum, este ca Porr cauta subantreprenori, deci urmeaza sa inceapa treaba.

Salut,

Porr nu va efectua nici o lucrare la aceasta autostrada in afara de managementul general. Vor subcontracta tot de la terasamente pana la MAS si marcaje. Momentan au adus ceva utilaje sa arate ca au inceput dar in rest .... Din pacate asa a facut si Alpine la inceput de 2013, sa speram ca nu are aceeasi soarta ...

nenea_hartia

^ Așa au făcut Porr și la Arad și totuși au terminat. Ba chiar au terminat cu totul (noduri+ITS funcțional). ;)