News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

yanny

Buna ,

   va urmaresc de vre-o 6 luni nu am postat pana acum dar cred ca e util.

   La inceputul lotului 4 in zona nodului de la Decea au inceput lucrarile, se fac prospectiuni geologice.

elion


trifuhoria

Salutare, azi merg la cluj (din Sebes)....daca e ceva pe traseu o sa fac eu ceva poze;)

cutter

#1023
Pe lotul 2:

Quote
05.06.2014
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 6 recurs NCPC
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Respinge excepţiile ca neîntemeiate. Respinge plângerile ca nefondate. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 05.06.2014.

Asta înseamnă că se menține decizia CNSC care din ce țin minte era că trebuie reevaluată oferta acelui consorțiu din 10 firme pentru preț prea mic.

@florin74, așa e?

Ionut


alecu26

#1025
^^

in nici un caz asta.

Cei 10 exact asta au contestat...ca nu doresc reevaluarea dictata....intrucat ei erau declarati castigatori de CNADNR.
Drumurile noastre POATE;

cutter

#1026
^

Of, decizia CAB este că se resping toate plîngerile. Deci lucrurile rămîn așa cum au fost stabilite de CNSC.
Care CNSC a acceptat vreo trei chestii din cele solicitate de contestatari (există un sumar făcut de @florin74 undeva) dintre care una este reevaluarea ofertei consorțiului pentru preț nejustificat de mic.

florin74

#1027
S-ar putea sa fie nu pentru cine a fost desemnat, nici pentru cine a tras sforile, ci pentru AKTOR. Din cate imi aduc aminte s-a acceptat de CNSC contestatia privind pretul nejustificat de mic al consortiului (mentionate in contestatiile STRABAG, TELEOXIM), s-a acceptat contestatia AKTOR privind descalificarea ei.
O sa verific decizia CNSC in seara asta, dar parca astea au fost contestatiile admise.
Se joaca la rupere se pare. Oricum STRABAG a pierdut si centura Tg Mures azi, nu a fost o zi prea buna pentru ei.

Hai ca am gasit postarea mai veche
"Ce accepta CNSC :
- pretul nejustificat de mic al consortiului castigator. Explicatiile date de consortiu nu sunt fundamentate (de exemplu a spus mc beton = 7 lei, dar fara o analiza de pret in spate, cum a facut TIRRENA pe lot 3)
- explicatiile AKTOR
- din contestatia TELEXOMI doar partea cu pretul nejustificat de mic al consortiului desemnat castigator"

alecu26

deci ramane intre Aktor-Strabag.

CNADNR trebuie sa reevalueze respingerea lui Aktor.
Drumurile noastre POATE;

florin74

#1029
Si eu cred ca asa va fi, tinand cont si de problemele patronului de la NAPOCA, cred ca nu-i arde in prezent de licitatii.

In alta ordine de idei, azi prin nodul rutier de la Turda, 2-3 flacai au masurat toata ziua prin zona.  :)

trifuhoria

Va scriu de pe telefon, comfirm ca de la decea la unirea exista 2 echipe care foreaza solul, imediat dupa unirea pe stanga, mergand spre cluj a 3-a echipa, si ce m-a surprins si mai tare, a 4 echipa de forare, imediat pe drapta, la nici 50 m de coborarra spre kaufland turda. Din cate stiu eu si din ce harti am vazut, traseul e la vreu km mai in est, spre luna/campia tzi decat dn, si nicidecum in imediata apropiere. Am cateva poze dar nu am acces de pe laprop sa le pot pune...poate imi explica careva cum le pun de pe tel

MHN

In urma deciziei CAB pe lotul 2, stie cineva care mai este termenul in care CNADNR ar trebui sa reevalueze si sa refaca raportul?
Banuiesc ca exista un termen...

cutter

#1032
^
Nu există, din păcate.

vancouver

A existat un termen de 20 de zile, dar noroc ca avem "cel mai cinstit guvern" care ne conduce, care:



Numai asa a fost posibil ca, pentru ofertele deschise pe 31.08.2012 pentru A1 Deva-Lugoj, rezultatul evaluarii sa se publice abia in mai 2013.

De ce vorbesc sarcastic despre "cel mai cinstit guvern"? Pentru ca evident, eliminarea acestui termen era esentiala pentru toti cei care doresc sa ia spaga din contracte publice. Le da ragazul primarilor / sefilor de consilii judetene / directorilor de la alte autoritati publice sa negocieze spaga cu fiecare ofertant si numai dupa ce se ajunge la o intelegere se merge mai departe cu licitatia. Altfel se blocheaza la infinit. La CNADNR e mai dificil, aici contractele sunt prea mari si sub lupa presei si a UE.

Scuze daca am fost putin off-topic, dar cred ca trebuie explicate astfel de lucruri, care pot afecta bunul mers al proiectelor de infrastructura.

Concluzia: in acest moment nu exista nici un termen pentru evaluari / reevaluari.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.