Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

iulius

in schimb de contestatiile de la primul lot, nu se mai aude nimic? legat de "experienta si profesionalismul" lui Impregilo?

florin74

CNADNR trebuie sa reanalizeze oferta Impregilo - doar documentele referitoare la experienta privind proiectarea- sa emita un nou raport al procedurii si sa trimita noi comunicari. Paradoxul este ca trebuie sa-si reanalizeze niste documente emise tot de ei. O sa vedem la CNSC peste vreo 2 saptamani rezultatul

DUDDY

Salutari tuturor! Desi este prima mea postare, eu va urmaresc de ceva vreme. Nu am poza dar vin cu o veste imbucuratoare si anume ca pe lotul 4 in zona platoului de la Turda era inceputa delimitarea traseului prin tarusi.

alin_simeriaveche

^^hmmmmm, super tare. baietii din zona rog sa ne confirme

trifuhoria

Quote from: DUDDY on April 26, 2014, 09:54:24 PM
Salutari tuturor! Desi este prima mea postare, eu va urmaresc de ceva vreme. Nu am poza dar vin cu o veste imbucuratoare si anume ca pe lotul 4 in zona platoului de la Turda era inceputa delimitarea traseului prin tarusi.

Super veste!!! miercuri merg spre cluj si dumiica ma intorc in sebes. Saca e ceva in zona o sa fac si fotografii.

adiarc

bine ai venit AICI Horia !!!!!
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

elion

#921
În zona de început a lotului 3, respectiv comunicaţia Aiud-Ciumbrud (DJ-107E) nicio mişcare, în schimb la aproximativ 1,2 km spre Nord cineva şi-a ingrădit proprietatea taman acum, aceasta fiind exact pe culoarul autostrăzii prezentat pe Google Maps, sau poate o fi amenajarea de şantier, însă eu am aflat că acel ,,cineva" ar vrea să-şi facă o balastieră şi de să fie despăgubit cum se cuvine, cu toate  că acel loc a fost neîntrebuinţat de când îl ştiu pentru că era inundat de câte ori creştea Mureşul puţin mai tare. Mă întreb, retoric bineânţeles, cum de a obţinut aprobările doar acum ?

montaniardul

#922
Abea s-au semnat contractele pentru cele doua tronsoane. Inceperea efectiva a constructiei autostrazii va fi, cred eu, undeva prin iulie sau august. Mai intai soseaua rapida trebuie proiectata.

dorel

#923
Pe Lotul 3 din totalul de 12.5km vreo 5 km sunt poduri pasaje si viaducte asa ca au foarte mult de proiectat. In rest vor avea doar vreo 7.5 km de decopertat pentru terasamente si capetele de pod / pasaj. Vor avea umpic de lucru cu terasamentele innalte din zona Aiud si la cele doua noduri dar volumul mare de munca va fi la lucrarile de arta.

elion

Privitor la proiectare, pot să apară modificări faţă de ce ştim până acum ?  De exemplu nodul din zona Aiud după părerea mea ar fi mai util în zona DJ-107E, unde se termină lotul 2 şi începe lotul 3, s-ar ajunge mult mai uşor în zona industrială a oraşului şi toate comunele din stânga Mureşului ar avea acces la autostradă. Şi pe Orăştie-Sibiu au fost modificări, nodul de la Miercurea Sibiului nu s-a mai făcut (era prea aproape de cel de la Cunţa), în schimb s-a făcut alt nod la Apoldul de Jos şi nodul din capătul centurii Sibiului dinspre Sebeş a fost reproiectat.

florin74

Pizzarotti ataca din nou in instanta. Solicita suspendare executare act administrativ  (decizia CNSC). Oare CNADNR inclina sa dea din nou castigator Salini-Impregilo pe lot 1? Primul termen pe 06.05.2014
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000312118&id_inst=2

dr4qul4

pe cand o taxa de contestare de 1% din valoarea contractului... Platesti inainte si recuperezi daca ai castig de cauza.
Exista vreun impediment legal pentru o asemenea taxa?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

montaniardul

#927
Fiecare are dreptul la contestatie, dar (dupa cum am mai spus) aceasta sa fie bine intemeiata, nu doar de dragul a tergiversa proiectul. E drept ca nici documentatiile sau procedurile premergatoare licitatiilor nu sunt in regula de multe ori. Aceste lucruri trebuiesc remediate urgent pentru ca pe viitor sa nu pierdem fondurile europene.

bogdymol

@Florin84: poti te rog frumos sa faci un scurt rezumat despre fiecare lot? Unde e semnat contractul, unde sunt contestatii si de catre cine etc. Mersi!
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

florin74

Lot 1 : S-a dat o hotarare a CAB care solicita CNADNR sa reanalizeze experienta Impregilo-Salini in proiectare autostrazi. Mentine restul hotararii CNSC.
Pizzarotii pare nemultumita (asta ar insemna ca CNADNR ar putea sa dea din nou (sau deja sa fi dat) castigator Salini), astfel incat solicita suspendarea executarii intregii deciziei CNSC.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000312118&id_inst=2
Este posibil sa apara o nou decizie CNSC, urmat de o noua actiune in instanta, asa ca cel mai devreme septembrie ar fi contract atribuit. Oricum de macaronari nu scapam pe tronsonul asta :)
Lot 2
S-au conectat toate contestatiile, urmeaza pe 15.05.2014 primul termen
Dosarul de urmarit
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000312150&id_inst=2

Lot 3 si 4 sunt deja semnate, file closed. :)
PS Multumesc ca m-ai facut mai tanar cu 10 ani. Ce vremuri :D