Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

florin74

#840
Quote from: iulius on April 07, 2014, 06:18:58 PM
pentru lotul 3 a mai fost o contestatie, Asocierea dintre STRABAG+STRACO, cu ei ce s-a intamplat, au renuntat la "plangere"?

Din cate am verificat eu, doar AZVIRT si CORSAN au depus, ambele respinse. STRABAG a depus pe lot 2.
Se poate trece la semnatura  :)

Ionut

Bun, deci avem sanse cu doi constructori seriosi (Tirrena Scavi si Porr) pe loturile 3 si 4, Aiud-Turda. Si este perfect ca lotul 3 la Aiud INCLUDE nodul, deci NU depinde segmentul Aiud-Turda de lotul 3. :) La fel si lotul 1, nodul Alba Iulia nord este inclus in lotul 1. Deci lotul 2 nu va genera probleme ca la Sanovita, de exemplu.

vancouver

^^ "deci NU depinde segmentul Aiud-Turda de lotul 3."  - ai vrut sa spui ca nu depinde de lotul 2, presupun.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

florin74

Sper sa se semneze cat mai rapid, alecu spunea ca saptamana asta PORR semneaza, poate si TS imediat dupa Pasti, si din iunie iulie sa se lucreze pe trepta "turbo", oricum fiind presiunea pierderii banilor, o sa urgenteze procedurile birocratice.
Ar fi bine ca pe lot 2 sa fie desemnata STRABAG, oricum cred ca anul asta mare lucru nu o sa se faca mare branza pe lot 2, chiar in conditiile in care e ales consortiul, o sa se certe aia ca chiorii care cine ce sa faca. Macar STRABAG-STRACO au capacitate mult mai mare de mobilizare si pot lucra la anul 24/24.


alecu26

aici vor mai trebui facute si investigatii geo serioase, si topo. Ce s-a facut la SF, chiar s-a facut in graba si de fapt multe chestii au fost importate de la studiul initial de drum expres....care de multe ori era pe alt traseu.

Singura chestie care ma ingrijoreaza la acest proiect acum e expropierea, ca proiectul a mers super accelerat....si nu stiu ce s-a apucat sa se faca in acest sens.

Mai e un mare risc.....si in faptul ca daca nu sunt constienti ca fiecare saptamana conteaza, din cauza studiillor de teren si proiectarii si obtinereii autorizatiilor sa nu se apuce sa se lucreze mare lucru si sa fie deja intrati in iarna.

Cam aceasi situatie a fost si pe Orastie Sibiu daca nu ma insel.....contracte semnate cam in perioada asta, ordin de incepere dat in Iunie, si pana in februarie-martie nu s-a miscat mare lucru (in afara de UMB.....si chiar si Alpine).
Drumurile noastre POATE;

florin74

Proiectarea este de 4 luni, nu de 6 luni ca la SIbiu Orastie. Plus presiunea lui 31.12.2015
Mai problematic e la PORR, cu alunecarile de teren din zona Turda- Moldovenesti. Cu exproprierile sigur merg mai repede cu noua lege, nu cred ca o sa aiba mari dureri de cap.  O sa verific daca nu cumva a fost facuta vreo licitatie pentru servicii de asistenta juridica in vederea exproprierilor, si o sa intreb ceva cunoscuti din zona Alba Iulia Sebes daca au auzit ca s-ar fi facut deja ceva in acest sens.

dr4qul4

Nu uitati ca loturile sunt relativ scurte, asa cele 18 luni pt excutie sunt realiste.
In plus, pot termina doar autostrada, si sa lase spatiile de servicii la sfarsit! In felul asta UE va avea ce sa deconteze.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

delacroix

Quote from: florin74 on April 07, 2014, 07:25:52 PM
...
Mai problematic e la PORR, cu alunecarile de teren din zona Turda- Moldovenesti. Cu exproprierile sigur merg mai repede cu noua lege, nu cred ca o sa aiba mari dureri de cap. ...
N-au nici o dificultate majora pe lot4. Dealurile "curgatoare" sunt in dreapta DN1. Cat despre Moldovenesti, ce sa caute autostrada acolo?

Ionut

S-a discutat de o mie de ori. UE va acorda o amanare, este imposibil sa fie gata loturile la final de 2015. S-au dat amanari in trecut pentru Deva-Orastie, de exemplu, fonduri ex-ISPA amanate la decontare pentru doi ani, daca nu ma insel. So chill. Vor termina cand vor termina.

florin74

#849
Quote from: delacroix on April 07, 2014, 11:48:22 PM
N-au nici o dificultate majora pe lot4. Dealurile "curgatoare" sunt in dreapta DN1. Cat despre Moldovenesti, ce sa caute autostrada acolo?

Pai din cate am vazut, autostrada traverseaza DN1 imediat dupa ce incepe urcusul de dupa depozitul Kaufland, si sta in partea dreapta a drumului pana dupa Unirea (cum mergi spre Alba). Zona aceea a fost afectata de alunecari de teren de multi ani,  inclusiv DN1.  Referitor la Moldovenesti, am spus pentru ca sunt indicatoare pe zona respectiva spre Moldovenesti. Stejaris/Dumbrava e mai bine?

rocklee

florin 74 ....ce sti sa dat verdictul pe lotul 1 A10 :(


florin74

Rabdare si tutun  :D, azi ar trebui sa publice. Sunt sanse mari ca Ionut sa modifice iar semnatura.

Pellady

#853
Cred ca loturile1,3,4 ar putea fi terminate pana in decembrie 2015. Un lucru de luat in seama este faptul ca aceste trei loturi sunt relativ scurte, adica de 12,16, respectiv 17 km. Sunt eu mai optimist.

rocklee

rabdare da ...tutun...nuuuu >:(....vreuuuuu :jumpy:.....sa aud un raspuns bun sisa ...ma ''inbat de fericire''  :cheers: :cheers: :cheers: