Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

pentru ca CNADNR este o companie nationala iar proiectele de infrastructura sunt de importanta nationala.
In plus, un lot poate trece prin mai multe judete.

iar deciziile instantelor judetene pot fi atacate, in timp ce decizia CAB este difinitiva.


iar pe langa toate astea, chiar ti-ai dori ca un judecator local sa hotarasca soarta unei autostrazi, care poate il incurca deoarece trece chiar printre casuta lui si locul sau preferat de pescuit/vanatoare?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

In plus judecatorii de la CAB au devenit intre timp cunoscatori ai acestui tip de proiecte / licitatii si dau deciziile mai repede. Pe plan local poate dura mult mai mult pana se edifica judecatorii.

Si nu in ultimul rand, logistic, ar trebui toate documentele duse de la Bucuresti, de la CNADNR, la curtile de apel locale.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

florin74

Pentru ca Autoritatea Contractanta (in acest caz CNADNR) are sediul in Bucuresti. Jurisdictia se stabileste in functie de sediul Autoritatii Contractante.


alecu26

offtopic: si asa cred ca se invart multe la nivel local cu baronii locali si alti. Cum era tipul din Mehedinti. Baron adevarat.

Macar aici mai avem o mica speranta ca nu se pot influenta lucrurile chair asa usor.

Apropo: a mai auzit cineva ceva de Selina?
Drumurile noastre POATE;

bond

^^
makes sense. mersi pentru explicatii




Pellady

Pentru lotul 1 urmeaza sa se pronunte. Dupa cum vad eu pana la sfarsitul saptamanii avem decizii definitive pe toate loturile.

ciprebbe

#834
Cred ca sunt invers deciziile pt loturi  :D
@Pellady schimba 2 cu 3.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

am citit intai pt lotul 2 si m-am bucurat...degeaba..
dupa am vazut decizia pentru lotul 3, si este evident ca sunt inversate  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

Quote from: dr4qul4 on April 07, 2014, 04:50:02 PM
am citit intai pt lotul 2 si m-am bucurat...degeaba..
dupa am vazut decizia pentru lotul 3, si este evident ca sunt inversate  :lol:

Da, avem castigator la lot 3 Tirrena Scavi.


Ionut

Final? Trec "atribuit" la lotul 3, da? Adica decizie finala, nu se mai poate ataca.

alecu26

nu stiu. Oare a fost singura contestatie de pe lotul 3? Ok...a mai fost si Azvirt...care au zburat. Dar parca mai era si alta contestatie.
Drumurile noastre POATE;

iulius

pentru lotul 3 a mai fost o contestatie, Asocierea dintre STRABAG+STRACO, cu ei ce s-a intamplat, au renuntat la "plangere"?