Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

Este in giratoriu o iesire pe DN.
Nu stiu cat e de batuta in cuie configuratia acestui nod (avem exemplul de la Sibiu Vest). S-ar putea ca la proiectare sa survina modificari.( Mai e acolo groapa plina cu HCH ("In zona Turda se afla sapte depozite de HCH, deseuri de la fosta Uzina Chimica Turda. Este una dintre zonele cu cel mai mare risc din Uniunea Europeana") + spatiul de servicii de pe A3 unde iesirea din el se suprapune cu breteaua de intrare pe A10).
Eu zic ca se va retusa putin nodul, pastrand ideea de acum din proiect.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Wadan

Giratoriul de sub A10 cel mai probabil va fi mutat si se va reconfigura traseul drumului local care intersecteaza DN-ul in acel punct.

delacroix



Pe "render" pare mai simplu decat pe schita.
PS. Lotul este inutil fara lot 3 pentru ca nu exista nod la capatul sudic. E prevzut doar un nod de "viitor" la Decea.

alin_simeriaveche

oare primim vesti bune azi de pe lotul 2 si 3? 

florin74

#784
Mare lucru azi nu o sa fie.
Un nou termen privind conexarea, la lot 2, si probabil si la lot 3.
Luni este interesant, poate se rezolva lot 1.

Update : nu cred ca se rezolva luni, inca nu a inceput pe fond si s-au solicitat documente CNADNR
Citat din incheierea din 17.03.2014
"După deliberare, va încuviinţa parţial depusă de petentă în şedinţă publică privind înfăţişarea unor înscrisuri, în sensul că va dispune emiterea unei adrese către intimata CNADNR cu menţiunea de a preciza dacă există documentele menţionate la pct. 1a) şi pct. 1b) din cererea depusă de petentă şi de a depune aceste înscrisuri la dosarul cauzei, urmând a se pronunţa cu privire la admisibilitatea şi utilitatea acestei probe după depunerea de către intimata CNADNR a înscrisurilor solicitate. În ceea ce priveşte pct. 2 al cererii privind obligarea intimatei CNADR de a preciza dacă certificatul privind experien?a similară şi documentele de avizare mai sunt de actualitate, Curtea reţine că acesta este un aspect ce ţine de fondul cauzei, urmând a fi avut în vedere la soluţionarea pe fond a cauzei."


montaniardul

Bine cunoscutele,deja contestatii la orice licitatie pentru constructia autostrazilor imi da fiori. Nu stiu sa fi fost vreun caz in care constructorul sa castige fara sa conteste cineva procedura prin care obtinut  contractul. Trebuie schimbata legislatia intr-un fel. Asa nu se mai poate pentru ca se intarzie foarte mult orice proiect de infrastructura. Sa contesti ceva trebuie sa ai motive foarte bine intemeiate, dar daca se dovedeste ca acel contestatar a pierdut pe buna dreptate, si daca se va intarzia derularea contractului ar trebui sa plateasca despagubiri. Iar pentru cei care nu-si pot onora angajamentele contractuale ar trebui exclusi de la orice licitatie viitoare plus despagubiri.

teocharis

statul de drept consuma timp :prima instanta, apel, recurs, casatie, etc.

amatorii de celeritate cu orice pret pot, bineinteles, alege rusia sau china.

daniel_avram

#787
Quote from: teocharis on March 28, 2014, 09:31:21 AM
statul de drept consuma timp :prima instanta, apel, recurs, casatie, etc.

amatorii de celeritate cu orice pret pot, bineinteles, alege rusia sau china.

Corect, nu e inregula sa nu ne convina ca o decizie poate fi contestata sa ne punem in locul oricarui petent impotriva caruia instanta decinde ceva ce nu ii convine, evident trebuie sa existe cel putin o cale de atac altfel...

Sa spunem mersi ca totusi se dau termene de maxim o luna si nu mai mult de 2 termene, sunt procese care treneaza de 10-15 ani.

Problema cred ca e in alta parte si anume la autoritatile care fac astfel de licitatii care nu de putine ori sunt trantite in instanta si din pacate aceste autoritati nu invata nimic din aceste greseli.

florin74

S-au publicat concluziile la termenele de judecata de ieri.

Vestea buna este ca AZVIRT sunt amatori, sau avocatii pe care i-au angajat. Pe lot 3 ramane doar plangerea CORSAN asa ca poate se misca mai repede, ca se pierdea ceva timp cu conexarea celor 2 plangeri.
La lot 2 se deruleaza procedura de conexare a tuturor plangerilor, si de asemenea aspecte procedurale, de informare si de solicitare documente. Cam toata luna aprilie va fi ocupata cu aceste chestiuni, plus o eventuala judecare a exceptiilor. Din luna mai sper sa inceapa judecata pe fond.

Sunt sanse mari ca in iunie sa avem 3 loturi semnate si poate in toamna sa inceapa sa miste ceva si pe teren, inainte de venirea iernii.

Ionut

^ Lotul 1 ramane pe luni? :D Uh, ce bine am incepe saptamana cu un contract atribuit...

florin74

Quote from: Ionut on March 28, 2014, 12:17:33 PM
^ Lotul 1 ramane pe luni? :D Uh, ce bine am incepe saptamana cu un contract atribuit...

La lot 1 nu sunt prea sigur ca se rezolva luni, s-ar putea ca inainte de Pasti sa avem ce sarbatori :D, alaturi de un miel.

montaniardul

#791
^ Eu cred ca ar trebui ca cei care constriesc/vor construi autostrazile sa ia exemplu de la firmele care si-au facut treaba bine in proiectele deja terminate (la termen sau inaite) si ca vor avea numai de castigat datorita respectarii angajamentelor.


montaniardul

#793
Deci, ar cam trebui sa aflam sentintele zilele astea pentru cele 3 loturi, nu?

alin_simeriaveche

Quote from: montaniardul on March 31, 2014, 11:27:11 PM
Deci, ar cam trebui sa aflam sentinta zilele astea pentru cele 3 loturi, nu?
plus ca nici cele din 27.03 nu s-au afisat