News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

florin74

http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-putem-pierde-19-miliarde-de-lei-si-o-autostrada-1077210.html


Daca e asa stres mare, ar trebui sa trimita odata CNADNR dosarul achizitiei la CNSC, ca mai mult de 1 zi nu le-ar fi luat.
Nu ma prea bazez pe presa din Romania, dar daca e adevarat s-ar putea sa fie respinse toate contestatiile. Oricum cred ca show-ul cel mare la Curtea de Apel o sa fie la lot 2.

alba1

#601
http://www.ziarulunirea.ro/autostrada-sebes-turda-9-ofertanti-au-contestat-licitatia-cnsc-nu-a-dat-inca-nicio-solutie-238951.html

Lista cu toate contestatiile si stadiul de solutionare. Practic au fost conexate toate.

Edit. Sunt 10 contestatii. Am editat si tilul, Uneori e greu sa numeri  :D

florin74

Dupa cum ma asteptam, lotul 2 e plin de contestatii, si poate de surprize la final. STRABAG stie de ce :D



dorum

#603
interesant...
Sa vedem rezultatele!


LOT 1:
• nr. 11/06.01.2014 (dosar nr. 3) formulatã de ASOCIEREA IMPRESA PIZZAROTTI & C SPA, S.C. SPA POMPONIO CONSTRUCTII SRL împotriva rezultatului atribuirii.



LOT 2:
• nr. 44.274/30.12.2013 (dosar nr. 5.721), formulatã de ASOCIEREA S.C. ACTOR S.A., S.C. EUROCONSTRUCT TRADING 98 S.R.L. împotriva rezultatului atribuirii;

• nr. 17/06.01.2014 (dosar nr 8)  formulatã de ASOCIEREA S.C. STRABAG S.R.L., S.C. STRACO GRUP S.R.L. împotriva rezultatului atribuirii;

• nr. 81/06.01.2014 (dosar nr. 21) formulatã de S.C. TELOXIM CON S.R.L. împotriva rezultatului atribuirii;

• nr. 124/06.01.2014 (dosar nr. 27) formulatã de ASOCIEREA CORSAN CORVIAM CONSTRUCCION S.A., S.C. SELINA S.R.L., LOUIS BERGER SAS, S.C. ROAD CONSULTING & DESIGN SOLUTIONS S.R.L. împotriva rezultatului atribuirii.



LOT 3:
• nr. 44.321/30.12.2013 (dosar nr. 5.734) formulatã de AZVIRIT LLC împotriva rezultatului atribuirii;

• nr. 18/06.01.2014 (dosar nr. 9) formulatã de ASOCIEREA S.C. STRABAG S.R.L., S.C. STRACO GRUP S.R.L. împotriva rezultatului atribuirii;

• nr. 123/06.01.2014 (dosar nr. 26) formulatã de ASOCIEREA CORSAN CORVIAM CONSTRUCCION S.A., S.C. SELINA S.R.L., LOUIS BERGER SAS, S.C. ROAD CONSULTING & DESIGN SOLUTIONS S.R.L.



LOT 4:

• 44.315/30.12.2013 (dosar nr. 5.732) formulatã de S.C. PA&CO INTERNATIONAL S.R.L. împotriva rezultatului atribuirii;

• 13/06.01.2014 (dosar nr. 5) formulatã de S.C. SOCIETATEA DE CONSTRUCTII NAPOCA S.A.


sursa: ZIARULUNIREA.RO
http://www.ziarulunirea.ro/autostrada-sebes-turda-9-ofertanti-au-contestat-licitatia-cnsc-nu-a-dat-inca-nicio-solutie-238951.html

florin74

#604
La lot 1 nu a contestat locul 1 SI loc 2  (CORSAN si PA&CO)  dar a contestat locul 4 (IMPRESSA PIZZAROTI)
S-a castigat de pe locul 3


La lot 2 a contestat locul 2 (CORSAN), 5 (AKTOR), 7 (STRABAG)  si 8 (TELOXIM&LENA)
Locul 3 (impregillo) si  4( PA&CO ) nu. Daca la Impregillo era de asteptat, PA&CO neasteptat de cuminte.
Aici s-a castigat de pe locul 1

La lot 3 a contestat locul 1 (CORSAN) locul 2 (AZVIRT) si locul 5 (STRABAG), locul 4 (PA CO) cuminte si de data asta
S-a castigat de pe locul 3

La lot 4 a contestat locul 1 (PA&CO) si locul 3 (Asocierea de 12 SRL-URI)
S-a castigat de pe locul 2


Si de aici incep calcule, scenarii, perspective, aliante :)


dr4qul4

PA CO incearca sa castige 1 lot si atat. Nu avea rost sa conteste tot pentru ca nu puteau realiza 3 loturi in acelasi timp. Au contestat unde aveau cel mai bun pret asa ca au sanse.

Selina a contestat TOT. Adica exact cum ma asteptam. Ei nu au depus oferte ci vor doar sa blcheze licitatia. Daca li se admite 1 contestatie atunci tb admise ambele, altfel avem contestatii exceptionale.
Si in nici un caz nu-si doresc 2 loturi, nu au cum sa le faca, mai ales la pretul oferit. Nu au contestat pe lotul 1 pt ca si-au dat seama ca pretul oferit a fost foarte mic.

Lotuil 2 e complicat. Sper sa se mentina castigatorul altfel se judeca 3 ani.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4



1. LOT1 - Impregilo
Va fiprimul semnat. Nu cred ca ajungem la CAB. Impregillo nu poate pierde pe criteriul documentatiei si mai sunt si 2 firme italiene

2. LOT2 - ALTII
Singuul neconstruit

3. LOT3 - TS & Condott
Primul finalizat.

4.LOT4 - POR
Pa-Co vor intoarce decizia tocmai pt ca au fost cuminti.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

O problema mare ar fi cu CORSAN, sa nu se ajunga cumva ca in situatia de la Lugoj Deva cu UMB, admis pe 1 lot respins pe celelalte 2.
Vad cele  mai mari probleme la lot 2, la celelalte loturi daca s-ar mentine decizia comisiei de atribuire pana la urma nu e dracul chiar asa de negru. Sincer as prefera o intarziere a semnarii contractului prin actiuni in justitie, dar macar sa fie ales in final un constructor OK, as prefera STRABAG.


iuli

Mi se pare mie sau se încercă să se rezolve cât mai repede cu rezolvarea contestațiilor și începerea lucrărilor? Parcă s-a mai schimbat ceva față de anii precedenți. Nu o mai lălăie atât prin săli de judecată.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

FRS

Legat de lot 1, trebuie tinut cont si de faptul ca Impregilo lucreaza cu foarte multi subantreprenori. Probabil ca printre acestia vor fi si cei care au contestat

Ionut

Quote from: iuli on January 16, 2014, 11:26:24 AM
Mi se pare mie sau se încercă să se rezolve cât mai repede cu rezolvarea contestațiilor și începerea lucrărilor? Parcă s-a mai schimbat ceva față de anii precedenți. Nu o mai lălăie atât prin săli de judecată.

Mda, conexarea e foarte utila. Sper sa dea si deciziile repede... si instantele sa dea deciziile repede pentru ca la CNSC mereu a mers treaba bine/repede.
Cat despre viteza, doua cuvinte: an electoral. Poate ca ar trebui sa avem alegeri in fiecare an. :|

florin74

Legea micii reforme din justitie a accelerat destul de mult derularea proceselor, cred ca in maxim 4-5 luni o sa se inchida toate contestatiile, probleme ar fi daca s-ar hotara anularea procedurii, dar nu cred ca este posibil acest caz.

alin_simeriaveche

legat de lotul 2, oricine ar castiga (inafar de Teloxim sau Selina) ar fi bine numai sa nu ramana acea asociere. Dorința mea este Strabag dar la ce pret si pe ce loc se situează, nu cred ca au sanse. Aktor ar fi cel cu mai mari sanse daca o sa cada ,,Napoca si cei 12 pitici"

iuli

Pe lângă rezolvarea în justiție a multor probleme care țineau de ani de zile văd că au dat drumul și la o grămadă de loturi de autostradă, inclusiv zone montane de care alții fugeau ca dracul de tămâie. Și asta începând de anul trecut când nu era an electoral.

Încă nu îmi pierd optimismul legat de schimbarea clasei politice. Deși e încet și am pierdut mulți ani în balcanismul nostru. Dar destul cu offtopic-ul.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

al_x

La lotul 2 nu cred ca sunt sanse ca asocierea cea mare sa piarda. Motivul pentru care a fost implicat un numar asa mare de firme mici este exact cel de castigare a licitatiei. Trebuiau sa indeplineasca criteriul tehnic, financiar, experienta similara etc. pe care probabil le-au indeplinit. Pe lotul 1 contestatia pare sa fie doar formala, Pomponio fiind unul din asociatii importanti ai Impregilo in mai multe proiecte. Problema mare va fi la lotul 3, unde au contestat firmele de pe primele doua locuri. 

De obicei firmele care contesta de pe un loc inferior au sanse mult mai mici de reusita si la CNSC si in justitie.