News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

florin74

#465
^

Mai usor cu scenariile, ofertele se deschid si documentele se verifica de fata cu ceilalti participanti, pagina cu pagina, sunt vreo 12 membrii in comisie plus observatori UCVAP, si crede-ma, in conditiile actuale e o frica de DNA.... Din punctul asta de vedere nu imi fac probleme, frica pazeste bostanaria!

sebba

teoretic e cum spui tu si nu-mi doresc decat sa fie asa si practic
e adevarat ca au trecut cativa ani de cand nu am mai fost implicat in caiete desarcini si licitatii pe SEAP si poate s-au mai schimbat lucrurile, poate frica de DNA (a lu' cui e asta?) e mai mare... dar si sumele sunt foarte mari si direct proportional si "tentatia"
nimic nu e imposibil, daca se vrea :D
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

pana si dosarul cu actele de identificare este foarte greu de realizat fara "ajutor" .

Tocmai de aceea, vazand atatea firme noi ca au depus oferte pt Sebes-Turda, consider ca sunt multi care vor fi descalificati. Cei vechi, probabil au "consultat" un specialist in domeniu care i-a ajutat sa realizeze o oferta acceptabila.
Spun acceptabila, pentru ca , si in cazul in care specialistul este chiar unul din membrii comisiei, mai sunt multi alti membrii care pot considera ca documentatia nu este conforma.

Acum cateva pagini, scria despre nu stiu ce firma care era increzatoare ca va castiga desi s-au clasat mai pe la sfarsit la toate loturile.

Poate ei au fost avertizati de o "capcana" din SF.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Archi

Putini constructori isi realizeaza singuri ofertele. Exista firme specializate care elaboraza ofertele si participa in numele constructorilor la licitatii.

dr4qul4

dar cand esti "mic si prost" mai pui botu' la vrajelile balcanice si pe urma te trezesti ca doar ti-au luat banii si nu au facut nimic.

Mai avem 2 zile si sa nu ne miram ca 3/4  dintre oferte vor fi descalificate, si vom avea castigatori de pe locurile 6-7
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Archi

Pentru mine de pe ce loc se castiga mai putin conteaza. Important este sa fie constructori experimentati, care nici nu au dat nici pret de dumping nici 120% cat a licitat Impregilo pe un lot (a trecut mult timp sunt sanse mari sa gresesc).

P.S: Asta nu inseamna ca consider Impregilo o firma serioasa.

vancouver

Dupa parerea mea POSIBILITATEA DE A CONTESTA rezultatul la CNSC si apoi CAB este de departe cel mai bun garant ca nu se fac "mânarii". Practic firmele NICI NU SE MAI GANDESC SA FACA ASTA. Pentru ca este aproape imposibil sa mituiasca si comisia de licitatie, si CNSC si CAB, si nici firmele concurente sa nu faca scandal si nici UE sa nu observe atunci cand - ulterior - verifica dosarul si nici Curtea de Conturi cand verifica peste câtiva ani modul de cheltuire a banului public.

Practic celelalte firme participante la licitatie si care cunosc perfect problema, sunt GARANTUL ca licitatie este corecta. Si anume prin posibilitatea pe care o au, de a contesta.

Cu atât mai GRAV este ceea ce se face pe Comarnic-Brasov, unde NU SE FACE LICITATIE. Sau ceea ce s-a facut la Bechtel in 2003, prin acea atribuire directa. Sau tentativa de a da contractele de deszapezire FARA LICITATIE (prin innasprirea criteriilor nu s-a inscris nimeni si acum e situatie majora ca vine iarna si se da drumul la robinetul atribuirilor directe).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

florin74

Se pare ca sunt bun de cinste, in 2-3 zile avem rezultatul:
http://www.mediafax.ro/economic/cnad...-2014-11797122
Mare minune, cred ca o sa inceapa recitalul la CNSC si Curtea de Apel.

Cred ca le-au declarat pe toate conforme si sa vedeti castigatori unu si unul, ori au muncit zi si noapte. Chiar nu imi imaginez cum au putut sa evaluaze 43 de oferte in 50 de zile.

Ionut

Cred ca e un record absolut de vesti bune in materie de autostrazi/infrastructura. A3, Sebes-Turda si inaugurarile de pe A1 plus re-deschiderea centurii Caransebes. Toate in aceeasi zi. WTF?!

dr4qul4

pb de aceea au si amanat atat deschiderile. unele loturi puteau fi deschise de minim 1 saptamana. Dar da bine acum exact inainte de sarbatori.

Sebes-Turda si Comarnic-Brasov atribuite + 4 loturi inaugurate intr-o singura luna? + atribuirea Nadlac-Pecica + MasterPlan (chiar daca nu prea bun, tot mai bine decat deloc).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Sebes- Turda  au castigat firmele de pe primele locuri.

E declaratia lui Sova de azi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum


florin74

#477
Quote from: dorum on December 20, 2013, 01:07:42 PM
Nasol rau

Exact la ce ma asteptam. Au declarat toate ofertele conforme (in special cele de primele locuri), ca sa nu aiba probleme cu contestatiile in faza asta.

Vai de steaua noastra, cand consortiu lui peste format din 12 firme si 6 subcontractanti se apuca de lucru. Chiar ma rog mai bine sa se intarzie un 1 an prin tribunale dar sa se aleaga niste constructori capabilii.

Sper totusi ca Sova cand a zis primele locuri sa se fi referit la unii din primele 3 locuri macar, nu la cei de pe prima pozitie.

LOT1:

1:Corsan Corviam - Selina - Louis Berger - 457.310.773,00
2:Pa-Co international - Carena               - 523.007.256.33
3:Impregilo - Salini -                   - 539.488.704,94
4:Impresa Pizzarotti - Pomponio             - 541.739.137,27
5:ALTII                                - 552.890.671,47
6:Strabag - Straco                          - 594.625.718,42
7:Tirena Scavi - Condotte       - 604.717.699,66
8:OHL - Tancrad             - 618.213.904,00
9:Max Boegl - Astaldi          - 657.739.258,70


LOT2:

1:ALTII                - 460.019.270,35
2:Corsan Corviam - Selina - Louis Berger - 471.432.845,00
3:Impregilo - Salini          - 499.569.581,40
4:Pa-Co international - Carena       - 525.194.105,73
5:Aktor - Euroconstruct          - 549.332.493,63
6:OHL - Tancrad             - 549.633.496,49
7:Strabag - Straco          - 618.950.315,87
8:Lena - Teloxim          - 640.333.284,13
9:Tirena Scavi - Condotte       - 665.996.518,64
10:Max Boegl - Astaldi          - 719.013.892,29

LOT3:

1:Corsan Corviam - Selina - Louis Berger - 380.448.603,00
2:Azvirt LLC              - 398.340.053,54
3:Tirena Scavi - Condotte       - 420.511.921,43
4:Pa-Co international - Carena       - 447.915.351,87
5:Strabag - Straco          - 472.493.656,24
6:Hidroconstructia - Secol       - 474.363.106,77
7:Impresa Pizzarotti - Pomponio     - 474.946.430,82
8:Max Boegl - Astaldi          - 480.469.378,36
9:ALTII                - 485.497.115,46
10:Aktor - Euroconstruct       - 500.241.416,88
11:Porr                - 520.619.478,06
12:OHL - Tancrad          - 546.393.798,52
13:FCC - Lena             - 677.176.042,00


LOT4:

1:Pa-Co international - Carena       - 449.029.116,61
2:PORR                - 470.004.894,83
3:ALTII                - 471.086.745,54
4:Tirena Scavi - Condotte       - 502.530.589,49
5:OHL - Tancrad             - 515.351.933,84
6:Lena - FCC             - 519.260.656,39
7:Astaldi - Max Boegl          - 524.894.168,62
8:Strabag - Straco          - 525.406.150,94
9:Teloxim - Via Design          - 532.733.436,55
10:Aktor - Euroconstruct       - 545.320.286,74
11:Impregilo - Salini          - 603.641.221,79

ALTII = Asocierea Societatea de Constructii Napoca SA - SC Imob Lux Construct Srl - SC T Dancor RomConstruct Srl - SC Tel Drum SA - Impresa Ferrara S.N.C DI Angela & Rossella Ferrara- RCM Costruzioni SRL - Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna S.C.P.A. – Schiavo & C.SpA - Eurocerad International SRL

Ionut

#478
Sa vezi contestatii... Pana la urma a rostit CLAR numele celor desemnati sau doar a zis asa..... "cei de pe primele locuri". "Primele locuri"... si locul 3 e tot printre primele locuri. :lol: Bai frate, daca ar zice omul asta ceva clar. Mai bine tace.

florin74

Quote from: Ionut on December 20, 2013, 02:20:13 PM
Sa vezi contestatii... Pana la urma a rostit CLAR numele celor desemnati sau doar a zis asa..... "cei de pe primele locuri". "Primele locuri"... si locul 3 e tot printre primele locuri. :lol: Bai frate, daca ar zice omul asta ceva clar. Mai bine tace.

Declaratiile lui SOva

Update 10.46
Ce nu se recepţionează până la 31 decembrie 2015 nu se facturează bani europeni. Trebuie terminat Coridorul IV Sebeş-Turda

UPDATE 11.14 La tronsonul Sebeş-Turda s-au făcut economii considerabile. Studiile indicau o valoare de 900 de milioane de euro, noi am scos-o la licitaţie cu 500 de milioane de milioane de euro şi am atribuit-o cu 300 de milioane. Din economii se va face tronsonul Câmpia Turzii-Târgu Mureş.


Dupa ultimele cunostiinte in domeniul matematicii, suma celor mai bune oferte pe cele 4 loturi imi da in jur de 395 mil EURO. De unde dracul sunt 300 mil euro? SI daca e vorba de cofinantarea UE (85), tot imi iese 335 mil euro.

Si sa termine astia pana la sfarsitul lui 2015. Ha, ha,ha ce gluma buna!!!

Cum o face SELINA 2 tronsoane complicate, greu de inteles.