News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Cristian 74

Eu zic că după ce se ridică și ultimele grinzi, Pizza o să ia o binemeritată pauză, că au obosit de la cât au lucrat (Deme). Oricum, nu sunt obișnuiți cu așa schimbări masive pe lotul lor. Se vor uita zilele următoare și vor zice: "noi am făcut asta? Normal că ne simțim obosiți, uite cât am făcut!". Băieți, doar ironia ne rămâne,că frustrările le adunăm...

paulmare

#20416
^ straco pe a3 a fost doar contractor, aveau camioane, compactoare si finisoare pregatite pentru fabrica de glucoza, pana au lucrat la utilitati etc - au avut de lucru pentru ele
acolo la a3 criminal zic eu ca a fost pandele (si cei cu terenuri in zona) - care au vrut "bulevard urban", au blocat PUZ etc si le-au oferit si motive de claim lui pizzaroti care au parasit santierul si au luat o caruta de bani prin instante, ca nu au putut construi vezi doamne proiectul care le-a fost aprobat 
si asta cu "restabilirea", nu poti sa restabilesti ceva ce nu a existat, putea foarte bine sa ii zica extindere Strada Cumpenei pana undeva la Popasului

Multumim de poze si de filmari - foarte interesante pozele cu banchetele, acuma vedem de ce sunt atatea grinzi
La Aktor - ce fac cu stabilizatul ala care s-a copt de 2 ani de zile ? Il reamesteca cu ciment cu reciclator in situ si recompacteaza ? il scot de tot ?
Horror ce de prostii au putut sa faca, bine ca au 3 statii de asfalt acuma

Nu inteleg la Pizzarotti de ce nu au pus predalele pe tot tablierul la sol si sa ridice toate segmentele incarcate cum sunt cele de deasupra liniei - nu le-ar fi iesit sageata si rosturile pentru sudura ?
Acuma sa puna predalele, trebuie sa scoata linia CF de sub tensiune sa umble cu macaraua pe acolo, era mult mai simplu sa le fi montat la sol si deme le-ar fi ridicat - nici un segment nu cred ca ar fi fost mai greu decat cele de peste linie

ciprebbe

Nu e nevoie sa scoata linia de sub tensiune pentru a pune restul predalelor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vasile.silion

Rog o explicație: de ce se betonează pe rampa de urcare a DN dinspre Alba spre Aiud la supratraversarea de la Alba Iulia Nord? Platformele alea de beton nu vor fi îngropate în terasamentul rampei? Rampa va fi integral din beton? N-are cum!
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

TudorM

@vasile.silion

Raspunsul pe pagina precedenta.

horatiu.cosma

#20420
Zidul de sprijin dinspre case va fi un L, un I ar fi împins de terasament spre lateral (în lipsa unor coloane forate de adâncime care să îl susțină, dar care probabil erau prea scumpe pentru ce e nevoie acolo). Tot ceva de genul acesta (zid de sprijin fundat direct în formă de L) a folosit UMB la Brănișca unde s-au răsturnat coloanele forate.


nicolaem

Pai Ionita si Cecan (directorul de la Cluj) inca din starea de urgenta intr-o videoconferinta cu Constructorii pe A10 spuneau ca sunt sanse mici de finalizare.
Daca va amintiti Cecan chiar facea misto de ei cu o repplica de genul :"noiembrie, in ce an, terminati" adresata lor.

Ce vreau sa zic e ca CNAIR stie de mult. Bode are alegeri si prefera sa minta.

calino

Imi amintesc si eu de Cecan in primavara cum le zicea ca vrea sa-i vada lucrand in mai multe schimburi ca altfel nu-i crede!

Ionut

Era, evident, vorba despre schimburi de chiloți.

rocklee


AlinC


AlinC

ST1, lucrari la gabioane zona Oarda:


AlinC

ST1, pod Mures, Alba Iulia Sud:


danpandrea

Am impresia că AlinC are cei mai mulți kilometri zburați cu drona în țara asta  :D

Mulțumim că ne ții la curent!