News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Super ! Multumesc, Cip. Cu siguranta AlinC e pe receptie. :)
Retter si Deme sunt firme serioase.

yetiman

#20041
Oameni buni, de unde atata optimism cu deschideri partiale?
Chiar credeti ca se poate intampla o minune?
Nu ati vazut raspunsul CNAIR legat de deschidere partiala pe centura Bacau?
De ce aici ar fi diferit?
Ca ne dorim noi deschideri partiale? Evident ca da. Dar nu este nimic care sa sugereze asa ceva.
(Pe A3 e putin alta poveste. Acolo riscul e sa ramana muzeu un lot terminat, receptionat si cu garantia curgand.)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AlinC


Dominik

#20043
Hai ca pana la sfarsitul lui August termina cu podul aici  :) +1 Alin  :cheers:
You're in Steelers Country

alexV

incarcare simetrica a tablierului. managenement si executie de calitate.  :zen:




unde am incercuit for fi elemente transversale din beton, antretoaze. Pe dedesubt de tablier.

 


voicul

WoooW!
Asezare de grinda si toaletare de copaci ... totul de la 50 de m distanta?!

Astia estem profesionisti  :D

gdo

Senzationala operatiunea de montare a grinzi peste Mures.  +1000 Alin :D

Dominik

#20048
Daca la o grinda dureaza ridicarea 40 min, chiar si o ora, se pot ridica 4 grinzi pe zi lejer, adica o descidere pe zi.....maxim Sambata ar trebui sa termine  :) Felicitari Alin pt aceste cadre superbe !  :popcorn:
You're in Steelers Country

horatiu.cosma

4 sunt sus, mai urmează două azi. Pe joi sunt gata. Au toaletat copacul buclucaș  :D.

Dominik

^
Wow, bravo DEME, profesionisti desavarsiti !  :gj:
You're in Steelers Country

pbh

De cand am vazut prima data "mustatile" ramase libere am vrut sa intreb cum dumnezeu se pun grinzile. Am asteptat si acum am inteles sistemul. Grinzile se vor suda de "mustati" si ulterior se va betona structura rezultata. Intrebare pentru specialisti - se foloseste acest tip de imbinare pentru ca podul este in curba si se doreste permiterea unor plaje mai mari de "erori" la fabricarea/montarea grinzilor?

alexV


mihaihedes

De 1000 de ori arată mai bine podurile de pe lotul 2 decât cele de pe lotul 1. Păcat că acestea de pe lotul 2 nu vor fi foarte vizibile când circuli pe autostradă.

alexV

@pbh, celelalte doua poduri Retter de pe acest lot sunt perfect drepte, si sunt construite la fel.  ;)
cred ca e doar libertate de design si proiectare. Structurile astea de la SSF sunt mai deosebite decat structurile cu grinzi simplu rezemate ce le vedem peste tot.

Uite inca o curiozitate: din cele 3 randuri de pile de la acest pod doar doua randuri vor fi monolitizare (betonate) impreuna cu tablierul. Al treilea rand de pile e cu "pendul".