News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Ceva sudura au facut cand inca era agatata in macara.... Probabil nu la final dar cat sa stea pe tablele de sprijin.
Apropo, pentru asta era / este generatorul pe care l-a vazut colegu' mai zilele trecute...

Europiu

Și voi ziceți că sudurile astea, complete și făcute cum trebuie, țin, da? Nu reprezintă puncte slabe în toată șandramaua...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

danutzu_1069

Categoric! Ce intrebare este asta???
Sunt sanse sa se rupa langa sudura... dar nu sudura...

Europiu

Exact. Nu la sudura în sine mă refeream.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

danutzu_1069

^
Nu o da la intors.... La suduri te-ai referit:"Și voi ziceți că sudurile astea, complete și făcute cum trebuie, țin, da? Nu reprezintă puncte slabe în toată șandramaua..."

JohannDB

    În orice "șandrama" o sudură poate reprezenta un punct slab.... Dar înainte de sudură, încă din proiectare se fac probe cu bucăți de material și electrozii necesari; aceste probe sunt "sucite" pe toate fețele în laboratorul de încercări, începând cu forțe de tracțiune, răsucire.... Analiza metalografică este minuțioasă și probele sunt intens scanate ultrasonic sau Rx pentru a descoperi fisuri ce pot duce la dezastru.... Apoi mai sunt și încercările termice (frig și căldură)
   Dacă întrega structură este supusă la suprasolicitări cu mult peste maximul calculat, atunci apar probleme; de aceea și sunt reglementări și dispoziții de traversare a unui pod cu diferite încărcături și-n diferite condiții meteo, diferite ritmuri și cadențe.... Nu sunt nici astea jucării chiar comparându-le cu cel mai înalt pod al Germaniei " Kochertal", 185m înălțime, în cel mai jos punct, 1.128 m lungime totală, de pe A6 la vest de Nuerenberg, în 1979 anul definitivării lui, după trei ani de construcție (e adevărat că aici e vorba de Spannbeton, variantă superioară a betonului armat)....
  Ca exemplu de grinzi sudate, privește la viaductul Aciliu de la noi, lung de 1000m și înalt la cea mai joasă cotă din vale de 84m....



Powered by API/PUM imgur uploader

AlinC


Stefan01

#20002
Multumesc AlinC pentru filmarea proaspata ! +1  :cheers:

Pare ca Pizzanocchio se pregateste sa monteze primele grinzi de beton de la nodul Sebes. Si cand ma gandesc ca au trecut aproape 4 ani de la aprobarea proiectului pe aceasta sectiune !  :gaah:


AlinC


pest1969

Cred ca vor termina aceste gabioane pe 29 nov 2020...

udar

cred ca vor sa transporte grinzi si catre bretele Deva vad ca au amenajat un drum peste conducta apa si mai departe se vad ca largesc si pun material

AlinC

ST1, Oarda, pod Mures, Alba Iulia Sud:


Stefan01

Reiau o intrebare mai veche. Ce probleme au la nodul Sebes de nu se apuca sa construiasca ultima pila lipsa (cea de langa DN1) ?

archaeus


horatiu.cosma

Incredibil cum lasă lacul ăla din mijlocul nodului Alba Sud să se evapore singur, nu au fost în stare de atâta timp să ia o pompă de apă, să dea afară apa de acolo și să construiască acel bazin de retenție spre care să direcționeze apa din nod. Pizzerii sunt umăr la umăr cu Aktor pentru șantierul rușinii în România și nu numai.