News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Foarte frumoasa si de calitate filmarea lui AlinC ! Multumesc ! :cheers:

Ca tot si-au incordat muschii cei de la Pizzanocchio sa arate cat sunt de harnici, curiozitatea ma face sa intreb : pe restul lotului au aratat aceeasi harnicie ? Lucreaza in 2 schimburi ?  ;)

AlinC


alexV

au pus balast stabilizat cu lianti acolo de unde au ridicat tablierul azi. probabil pentru ca maine/poimaine macaraua sa marseze drept, cu celalalt tablier mare ramas.

georgec

Au facut devierea DN ca sa faca rampa podului dar nu lucreaza nimic acolo. Mi se pare ca sunt single task si mai bine spus very slow single task.  Foarte proasta planificarea. Ma bucura ca apar grinzile sus dar e prea putin.

AkaManah

Cred că se pregătește o noua ridicare al Alba Nord. Chingile macaralei erau tensionate.

miahi

^+^^^Chiar asa nu putem aprecia efortul lui Cristi care ne-a dat toate detaliile ridicarilor ?
Quote from: Cristi Deme on August 03, 2020, 06:23:28 PM
Salut
...
Maine monteaza 300 to pe latura N , poimaine 600 pe S , si dupa , se lucreaza in paralel
...

florinalba

Caretta , despre montarea tablierului metalic al pasajului A10, peste calea ferată, în zona nodului rutier Alba Nord.
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/284940689459667/

voicul

^Devierea DN1 va dura ceva, niste luni bune, aici incluzand terminarea ambelor rampe.
Sa speram ca totusi mai putin ca devierea de la Lancram.

Deme e in santier 3 - 12 august, deci o sa tot fie ridicari.

Daniel_I

#19853
In filmarea CNAIR de mai sus, consilierul directorului general spune clar si raspicat ca antreprenorul general Pizzaroti "nu mai are probleme care sa nu fie rezolvate" iar Careta da afirmativ din cap. Cum ramane cu pila lipsa care face parte din breteaua de viteza A1 A10 din nodul Sebes, la care nu s-a inceput fundarea directa. Urmaresc zilnic forumul, am ratat eu ceva ?
On The Road

rocklee

Daniel_I ...cred ca au ratat ei ...startul... :o

TibiV

O pila cu o forma mai neobisnuita. Este singura de tipul asta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan01

#19856
Cateva comentarii despre cele declarate aici.

"... tablierul metalic, plus sistemul de predale, plus sistemul de ridicare atinge greutatea complexiva de 345 de tone." Orice inginer ar trebui sa stie ca cele 345 de tone despre care s-a vorbit reprezinta masa, nu greutatea. Greutatea este o forta si se masoara in newtoni. ;)

Despre "toate problemele rezolvate" cu care se lauda compania ... mai au de rezolvat destule. Plecand de la Alba Iulia Nord inspre Sebes (sper sa nu-mi scape ceva) avem :

1. Construirea devierii DN1 are unda verde avand in vedere ca la o distanta mica fata de acea casa se va ridica un zid inalt pentru sustinerea terasamentului ? Mie nu-mi e clar motivul pentru care constructorul nu lucreaza acolo, desi traficul a fost deviat de mai bine de o saptamana.
2. Gunoaiele sunt tot in zona bretelei nodului Alba Iulia Sud. Ele au fost doar mutate la stanga, respectiv la dreapta pentru a facilita construirea bretelei.
3. Vor face exproprieri suplimentare pentru breteaua de la podul Calea Vacii ? Vezi discutia de aici.
4. Au fost rezolvate toate problemele ca cei de la Pizzarotti sa poata construi pila lipsa din breteaua ce leaga A10 de A1 pe directia Alba Iulia Sibiu ?

Ma bucura declaratia domnului Cernestean "Mai avem o problema care trebuie sa o rezolvam in viitor. Noi trebuie sa gasim acei antreprenori si sa gasim modalitatea prin care marile lucrari de infrastructura ale Romaniei sa nu mai treneze, sa nu mai stea ca sa se puna praful pe ele. Ele trebuie sa fie rezolvate intr-un timp real ...". Ca o mica gluma, numele lui (Cernestean) are legatura cu cele spuse, adica sa cearna constructorii. Da ! Are mare dreptate si sper ca acest lucru nu va ramane doar la nivel de declaratie. Dar ca asta sa se intample mai este nevoie de o cernere pe cirterii de profesionalism in ograda "partenerului serios". ;) Asta daca ne dorim cu adevarat sa construim autostrazi pentru a dezvolta Romania.

archaeus

Caretta vorbeste o romana perfecta, la cat timp a petrecut pe meleagurile noastre!

AlinC


ANDREY92

Cum poate sa spuna domnul ministru ca stadiul este de 85-87% pe lotul 2, cand conform CNAIR procentul e de 71%   :lol:

Min 19:55 sau (-16:22)

https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/videos/1155827581470788/UzpfSTE0NTcxNjI5NTU1MjkzOToyMTA3ODc4MzQyNjcwMDQ4/