News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.


paulmare

#19681
Au deja si o freza de asfalt - cred ca se pregateste Aktor sa scoata din ce au pus deja :)
Horor ce organizare haotica
Ce costuri trebuie sa aiba - cu 3 statii de asfalt si utilaje mobilizate, dar fara motorina sau ce motive or fi avand sa "stea"

Si cand la sfarsitul lui Iulie mai ai de facut pile la structuri si ai un constructor care de 2 ani te anunta la sfarsitul primaverii ca termina precis pana la sfarsitul anului, si sa pui botul a 3-a oara si sa te pregatesti cu panglicile inainte de alegeri - asa ceva cred ca doar in romania se poate

Senerslav

Quote from: Ionutcatalin on July 27, 2020, 05:21:53 PM
Le mai trebuie o rafinarie de petrol sa aiba motorina si bitum, apoi se apuca de treaba O:-)
Dureaza tot cateva luni pana o vedem in teren?

AlinC

ST1, nodul rutier Alba Iulia Nord, complet + montare macara 600 t:


voicul

Cu pana la 3 macarale una langa alta, ritmul de lucru este infricosator pe 10 m patrati la AB N.  :yikes:

Totusi sa nu ne hazardam de un ritm nemaivazut pana acum pe lot, ca tot 2021 ramane pentru deschidere.

klax187

Da! De remarcat mai ales ritmul de lucru la supratraversare, acum ca au front de lucru dupa devierea DN-ului.
Se vede cum isi doresc sa scurteze neplacerile soferilor pe acele sicane inguste. Un constructor demn de lauda! :popcorn:

horatiu.cosma

E chestie de bani, cum au sesizat și colegii. Dacă nu sunt gata pilele și apucă Deme să salte tablierul pe pilele disponibile, Pizzarotti va fi între ciocan și nicovală: fie ține macaralele Deme mobilizate în șantier până termină pilele (și nu e ieftin), fie le trimite pe alte șantiere, dar și în cazul ăsta demobilizarea și o nouă mobilizare costă.

neobluenet

Din cate am vazut au cofraje pentru cele 4 pile ramase: pentru cele 3 identice unul este pe pozitie, al doilea este la o pila dinspre DN si al treilea e dezmembrat pe cealalta parte a caii ferate, chiar la inceputul podului si a filmarii, pe drepta. Intrebarea este daca vor fi atat de rapizi incat sa le puna pe pozitie pentru ca betonul are nevoie de ceva timp sa se intareasca, chiar daca e aditivat si cofrajul este inlaturat dupa ce se pun grinzile.

Astazi s-a intrunit comisia care a constatat ca dealul a luat-o la vale? Nu cred ca trebuie sa faca o cercetare extraordinara ca sa isi dea seama ca s-a infiltrat apa pentru ca ei nu au facut scurgeri si pamantul ala vegetal nu a fost compactat indeajuns.

Astia de la Pizzarotti sunt ca si elevul ala care se joaca tot weekend-ul si duminica pe la 6 seara isi aduce aminte ca are de facut 20 de probleme la matematica pana luni la ora 8. Daca ar fi studenti, nu ar fi problema, ca sunt 3 zile pana la deadline (duminica seara, noaptea si dimineata :lol:), dar la ce viteza si management au, zici ca sunt copii de gradinita. Problema la ei e ca nu se tin de un scop, de exemplu sa terminam podul peste Mures sau tevile de apa. Incep multe lucruri la care aparent lucreaza in paralel, dar tot in mod serial sunt realizate ca aceiasi echipa se duce cand la un pod, cand la altul. Tot aceiasi oameni asfalteaza cand aici, cand acolo. Puncteaza doar la impresie artistica si la faptul ca lucreaza peste tot, ceea ce inseamna ca managementul este slab de tot. Scopul echipei ar trebui sa fie sa livreze multe lucruri, nu sa inceapa. Aktori sunt campioni: fac ceva la Santimbru, apoi se muta spre Oiejdea, se duc mai la nord, iar se intorc la Santimbru.

carutasul

am fost și eu student și am făcut așa, ca toată lumea, dar pizza am impresia că e pe model nou, a chiulit la cursurile de anul întâi și se miră de ce nu le înțelege pe alea din anul trei :)  Nu am nici o îndoială că se încadrează cu podul, că n-are încotro, dar uite, a deviat circulația și nici curat n-a făcut. Mie mi se părea normal ca la 20 de minute după ce deviezi circulația să înceapă să aducă umplutură camioanele... E vreun motiv pentru care mașinile nu puteau circula pe traseul normal azi, sau ieri? Au făcut ceva la care i-ar fi împiedicat traficul?:)

AlinC


AlinC


alexmocian

Ce dezastruos lucreaza aktorul, km intregi cu balast stabilizat si fara asfalt. Emulsia este dusa deja si au oameni si utilaje de facut o autostrada pe max 5km nu ditamai lotul. Cred ca si 2021 suna riscant pentru receptie, vad undeva toamna lui 2022. ;)

Stefan01

#19692
In legatura cu intrebarile de mai sus ale colegului "carutasul" ... Oare sa fie o problema cu acea casa prin fata careia, foarte aproape si la o inaltime de aproximativ cativa metri, va trece DN1 ? E vreo actiune in instanta sau exproprieri suplimentare nerezolvate si datorita acestor impedimente cei de la Pizzarotti sa nu lucreze ? Ma mira deoarece au dat drumul la trafic pe noua deviere si avem raspunsuri categorice din partea autoritatilor ca nu mai exista vreo problema nerezolvata dpv al Statului.

TudorM

Asteapta sa vada daca se lasa asfaltul pe deviere :))

Ionutcatalin

Se mai observa, fata de filmare lui Alin din 5 iunie, o alunecare de dimensiuni mai mici spre capătul lotului, aici zidul a ținut și pământul nu a mai ajuns în corpul autostrăzii, dar se pare ca alunecare a fost cauzata de lipsa colectării apei din singura rigola de pe deal. 






Powered by API/PUM imgur uploader