News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

udar

Se pare ca este loc pentru ambele sensuri pe bretea



alinuttt

Dar dă poliția aviz? Când trec două camioane unul pe lângă altul în curba aia nu cred că va fi fără emoții. Deși adevărul e că nici actuala deviere nu pare mai lată, doar că e pe o distanță mai mică. Aici cred că va fi aproape un km.

voicul

Poate duc un fir pe bretea si altul pe DN1 pana cand mai lucreaza la pasaj. Dupa care pe un timp limitat (ceva gen 2-3 zile pana finalizeaza) sa puna semafoare.
Si eu vad cu mari emotii 2 tiruri trecand pe acolo, chit ca merg doar cu 30 la ora.

alinuttt

#18828
Acum că stau și mă uit, Pizzaboy putea evita treaba asta. Foarte fain ar fi putut să vină cu balast și asfalt provizoriu pe bretea până la margini de tot și nu mai era stres. Frezau, reasfaltau și puneau stâlpii de iluminare abia după finalizarea pasajului. Se vede clar că mai aveau loc pe marginile bretelelor.

AlinC

Desi planurile de acum un an erau sa sa dea drumul pe o banda si sa puna semafor la Alba Iulia Nord, ieri, cineva de la Pizzarotti mi-a spus ca se va circula pe breteaua de o banda ca si pe 2 benzi.

carutasul

aşa mă aştept şi eu, una e să ai circulaţie cu semafor şi alta e pe două benzi, chiar şi "îngustate", e mai la limita acceptabilului. Ce mai sper e să mai lucreze şi sub trafic cât se mai poate, să minimizeze timpul devierii.

Teo

Ieri după-masa se lucra la nodul Sebes, la structuri și bretele.

luc

#18832
Aproximativ aceasta era distanța pe care Pizzanochio aveau(au) de pregatitit ÎN PLUS pentru 2 benzi...



Powered by API/PUM imgur uploader

user201

Având în vedere că urmează luni cu trafic super mult: Iunie, Iulie, August eu zic că e clar că trebuie concepută o soluție fără semafor.

În altă ordine de idei cred că se poate deschide la final de Decembrie 2020 din giratoriu Sebeș până la Alba Iulia Nord, cu puncte critice zidul acela de gabioane, podul peste CF Alba Iulia Nord, rămânând spațiile de servicii și nodul Sebeș de finalizat în 2021, dar nu cred că Pizza... doresc așa ceva și de aceea lucrează aparent așa dezordonat.

rocklee

#18834
salut ....am sa pun cateva imagini de ieri de la nodul sebes .... :)

aseara nu a mers imgur-rul ...am avut netul foarte slab ... :)
este pregatit si lansatorul pentru grinzi

imagini de ieri de la viaductul peste raul sebes...si pila din albia raului  (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

imagini de la locul unde va fi amplasata vitoarea pila de langa dn....unde am gasit o borna de gaz ... :o


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


rocklee

#18837
culea viaductului sebes ...dinspre DEVA  :)
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)




(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cri123

Mulțumim infanteriei pentru poze!

Nu pot să nu remarc ce jalnic arată betoanele celor de la pizza în comparație cu structurile UMB de la Bacău...

vancouver

Arata f. bine betoanele, nimic de reprosat. Sunt structuri masive, nu ai de ce sa lucrezi cu precizie milimetrica si nici nu ai de ce sa folosesti cofraje noi - asa ca se vad denivelari sau urme de rugina de pe cofraje. Chiar si optic, nimeni nu sta sa se uite la o pila de la 2-3 metri distanta (in afara de rocklee, desigur ... :D). Optica se judeca la cum se vede pila de la 20-50 de metri si se vede bine.

Iar calitatea in sine ca structura este excelenta, nimic de reprosat.

Ce se face la UMB e senzational si peste normal. Dar nu inseamna ca orice altceva e prost.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.