News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Granata06

Poza preluata de pe linkedin.com 

Mi se pare ca stabilizarea are loc pe capat lot II spre lotul III zona despre care s-a discutat si unde a bagat Marcu la terasamente. Acu sunt 2 variante: 1. lipsa totala de control a calitatii  2. s-a bagat pamant cu buna stiinta pentru ca apoi sa il stabilizeze (sa-i mareasca capacitatea portanta) cu liant.


adiarc

sunt atat de slabi in organizare,incat cineva din geniile care "coordonează " constructia,nu se poate uita nici pe o amarata de prognoză meteo?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

laszlo.robert

Ma gândeam că vor să devieze traficul doar pe breteaua proaspăt asfaltată în prima fază. Să excaveze surplusul de material de pe terrasamentul autostrăzii, care a fost necesar macaralei senilate la montarea pasajului, pe care o pot folosi ca umplutura la rampa dinspre Alba.Intre timp termină de montat predalele , armarea si betonarea pasajului, să nu lucreze cu traficul ce se desfășoară pe sub pasaj. Abia după  aceea să devieze traficul dintre cele două sensuri giratorii (cel dinspre Turda încă lipsește) pe bretelele nodului si corpul autostrăzii. Execută si rampa dinspre Turda și deschid traficul pe pasaj.

trifuhoria

Alba Iulia Nord acum:
S-au înmulțit fierarii?








AlinC

ST1, pod Mures, bretea Alba Iulia Sud, Oarda:


voicul

Ce mai sorteaza gunoiul la AB S !!!  :gaah:
E bine macar ca au deblocat situatia pentru A10.

bdragos2

Eu zic sa lasam asa, deja face parte din peisaj, a crescut si iarba  ???

Telvanni

Stie cineva de ce unele prefabricate sunt mai lungi?


florin74

Aktor a mai emis o factura de 6.5 mil.
Se pare ca stilul lor dezorganizat de lucru se reflecta si in intocmirea certificatelor de plata... Nu au suficienti oameni la calitate, sa poata certifica lucrarilor executate. Adica nu isi permit cateva salarii in plus ca sa incaseze cateva zeci de miioane....
De orice altceva pot fi suspectati, dar nu de inteligenta si premeditare....

rocklee

acolo vor fi fixati stalpi e iluminat .... :D :D

avumit

Scria cineva mai sus ca pe lotul 2 grecii ies in pierdere. Eu nici mort nu cred asta. Si nu cred ca gestioneaza cineva prost milioane de euro. Eu zic ca se cam fac furaciuni. Contracte umflate, facute de grecii din Romania cu constructori locali.. Aktorii romani mulg bine vacuta. Sunt curios cat platesc pt materiale?
Retter isi josca rolul si el, mai ales ca nu a castigat o lucrare in alta parte. Ridica muschii in fata CNAIR. Acolo sunt bani sa termine tot, dar nu vor. O lalaie pt ca si ei pot, si asa vor.
Cu Marcu, probabil, daca aia nu se intorc pe santier situatia e cam asa.. s-au certat la bani, iar Marcu le-a dat o gaura elegant, facand o lucrare proasta, pe care aktorii o vor plati, cam cat trebuia sa incaseze Marcu.
Aia de pe la Atena ar vrea sa termine lotul, ca o reziliere urata aici si intreruperea lucrarilor, inclusiv la ei acasa,inseamna faliment.

horatiu.cosma

Chiar faliment nu cred că ar fi o reziliere, au contracte de 5 miliarde pe CF și mai vin încă 3 curând (Apața-Cața). Dar da, posibil să se fure grupa mare de către unii greci înțeleși cu furnizorii. Dar în același timp e și multă prostie, nu poți să premeditezi atâtea bâlbe și cretinătăți în șantier, cu grinzi picate, lucrări lăsate de izbeliște sau neverificate.

djidji1975

Astăzi se lucrează la ridicarea stâlpilor de înaltă tensiune la Sântimbru Fabrică - lotul 2.  Se lucra la stâlpul aflat dincolo de aliniamentul autostrăzii (cum privim din DN) - cel de pe direcția Teiuș. Erau muncitori urcați pe structura stâlpului + o macara.

ciprebbe

Stalpii sunt ridicati, nu la ridicare se lucreaza. Acolo trebuie sa puna conductorii, e o relocare mai ciudata, acum firele nu traverseaza autostrada dar dupa relocare vor traversa de doua ori. Practic vin de la vale trec autostrada pana la stalpul nou si se intorc inapoi de pe acelasi stalp la vale pe un nou stalp.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Poate dupa aceea se muta la Teius...