News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Hercule

Quote from: ddfab on April 24, 2020, 11:08:20 AM...ati luat in calcul doar 3 stalpi relocati! de fapt sunt 4, cel de al 4-lea este situat dupa Toskana, linga stalpul figurat cu albastru in ultima postare cu fotografie . ala pune probleme!!! stalpul este jos, pe tarla, 2 segmente care asteapta sa fie montate.

Ai putea pune "degetul" pe stalpul cu pricina? In filmarea de mai sus a lui AlinC al 4-lea stalp e bine mersi. Vezi min 3:43 din filmarea "ST1, Alba Iulia Nord" de azi.
Deșteaptă-te române!

ciprebbe

#17851
Este la pamant unu, acolo in dreapta. Min 2.27, acolo langa cele doua solarii sau magazii sau ce-or fi alea :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Eu as intreba de ce se schimba  :lol: stalpul 4, cel care e construit 1/4?
Directia firelor oricum se va schimba, si deci teoretic ar putea fi folosit cel de acum, nu?
Ar putea ca cel nou sa fie mai inalt, dar nu vad cum inaltimea (tinand cont de directia din care o sa vina firele) e o problema.

Stefan01

@ Hercule
Arunca un ochi peste postarea colegului ddfab aici.
In imaginea de mai jos l-am figurat in chenar rosu.


Poti dau un click si aici.

ddfab

^multumesc Stefan01 de ajutor... :) sper ca s-a lamurit colegul ce-i cu stalpul 4...

ddfab

in alta ordine de idei, se continua cu armarea acelui zid de la culeea sudica a supratraversarii de la paraul iovului...




iar acestea sunt utilajele care-si fac de lucru intre cele doua culei. a pomenit de ele un coleg, mai devreme, care spera intr-o minune si asteapta ridicarea podului. vom vedea...


ddfab

pe lotul 2, au ajuns cu terasamentul, aproape de cota, in zona nordica a viaductului din spatele Santimbru Fabrici.





si continua cu balastul stabilizat...






djidji1975

Legat de acel pod peste autostradă  la Alba Iulia Nord, am incercat sa înțeleg cum vor proceda. Cred că după ce îl vor așeza în poziție, vor lucra la finalizarea bretelei de urcare pe autostrada dinspre Teiuș și breteaua de descarcare înspre Alba Iulia + bucata de autostradă de sup pod. In acest mod, traficul poate fi mutat pe acolo atât timp cât ei vor lucra la finalizarea pasajului superior al DN1.

alinuttt

Si eu cred în varianta asta. Ar fi nevoie de expropieri pentru ddvierea pe alte variante.

dragos76

Asta ar însemna prima deschidere parțială a lotului 1. Poate la asta se referă Pizza cu termenul ăla de deschidere în noiembrie:)

horatiu.cosma

Eu mai degrabă așa o văd pe partea dinspre Cluj, pe breteaua definitivă a nodului nu prea merge că e simplă, unidirecțională.



Evident că devierea asta se va întâmpla în stilul Pizzarotti, adică prin 2021, apoi lucrarile la suprabetonarea pasajului și ridicarea rampelor prin 2022.

Europiu

Normal că atunci... dacă ne gândim cât le-a luat podețul respectiv lângă care groapa încă nu e complet umplută...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

Nu fiți rai cu Pizza Boy...ca au promis că în 30 .11.202 O:-)  or sa termine lotul  :D :D


bbogdan8

Am revenit cu cateva poze legate de problema mentionata de mine anterior


























Powered by API/PUM imgur uploader

Problema in sine este ca intre cele doua rigole nu sunt conectate, astfel ca apa curge printre ele si inunda terenurile aflate mai jos. Rigola din stanga ( poza 5) este mai jos decat rigola care continua ulterior, astfel ca apa nu are cum sa curga pe acolo. Cei de la Aktor au spus ca in mod normal ar fi trebuit construit un bazin de colectare intre cele doua, insa acesta nu a fost prins in proiect. Au spus de asemenea ca exista solutii de remediere doar ca au nevoie de aprobare de la CNAIR.

p.s. rocklee, sorry insa nu pot trimite mesaje private( poate inca nu am suficiente postari/ vechime pe forum? )

cfdp

cel putin in zona Santimbru pasaj Oiejdea toate apele pluviale de pe autostrada, inclusiv prin PODETUL metalic de la Santimbru , daca nu se realizeaza o  zona de acumulare/retentie vor ajunge in "generoasele santuri ale DN1, care lipsesc cu desavarsire". Scuze , exista  in lungul DJ prin Santimbru , betonat/trapezoidal cu un gabarit de cca 2-3mp. Acesta prelua si inainte apele pluviale de pe aprox 1/3verasant, dar atunci suprafata era inierbata/agricola nu asfalt si betoane in rigole intre  Santimbru fabrica si pasaj peste DN la Oiejdea.