News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

ovicor

@Ciprebbe, ai dreptate cu solutia de deviere. Mai mult, pare ca amplasamentul a 2 stalpi dinspre Teius ar favoriza folosirea lor si in noua schema. Trecerea s-ar face o singura data, in zona desprinderii bretelelor dinspre Aiud, s-ar renunta la trei(parca ) stalpi aflati la est de autostrada.

cristi5

#17776
Quote from: neobluenet on April 21, 2020, 01:59:02 PM
CNAIR: ati zis ca faceti nodul cu x material
Pizza: da, dar aia era o banda, am schimbat la 2
C: noi am cerut 2 benzi si am primit oferta de la voi
P: noi am facut calculul la o banda in oferta, daca vreti 2 intra mai mult material
C: nu e treaba noastra ca nu stiti citi

Da dar pasul urmator era declararea ofertei ca neconforma. Or Pizza au iesit castigatori.

Problema asta e 100% la stat si Pizza profita ca nu-s prosti.

Deci da, de acord cu @vancouver, trebuie rezolvate cele 2 puncte critice stalp, plus punctele critice contractuale. Ca e clar ca cel putin la Pizza suntem in pom cu contractul. Cu claim-ul de pe A3 inteleg ca se rezolva in rate

Eu cred ca odata trecute punctele critice, restul se rezolva.

Stalpii sunt o rusine maxima, ce sa mai vorbim.

johnny348

#17777
Cam asa ar arata translocarea stalpilor LEA la traversare cale ferata nod Teius.


AlinC

ST1, balast stabilizat si lucrari langa nodul Sebes:


ovicor

#17779
@johnny34B, nu vreau sa te contrazic,poate ai surse. Dar eu as muta traversarea autostrazii peste capetele bretelelor nodului, unde nu incepe urcarea peste CF, deci gabaritul(distanta dintre linia rosie si conductoare) e mai permisiv. As folosi 2 stalpi deja existenti si-as folosi ca stalp de racord (3 circuite pe acelasi stalp) in apropierea statiei. Poate nu vad eu toate detaliile, dar mi se pare fezabil. Imi scapa argumentul pentru care s-a proiectat initial aceasta varianta, eu cred ca, din start, ar fi fost mai economica aceasta solutie de racord. Deci, ca sa concluzionez, ambii stalpi de traversare dinspre nod sa fie mai la sud, peste bretele, sa se foloseasca un tronson dublu circuit deja existent, iar in vecinatatea statiei sa se amplaseze un stalp de racord, unde o LEA sa o ia spre sud, spre Alba Iulia, o LEA sa o ia spre nord, spre Aiud, iar partea estica a stalpului sa continue o LEA Alba Iulia - Aiud. Cred c-am observat detaliile bine.

carutasul

hai că măcar celelalte țevi par că sunt aproape îngropate, un obstacol e pe cale să fie înlăturat. Un pas mic pentru omenire, un pas mare pentru Pizza :)

johnny348

Situatia actuala arata asa. Se vede fundatia doar pentru un singur stalp nou (cu albastru).Poate o sa mai fie si altii ... o sa vedem.


bdragos2

Daca tin minte bine, acum nu mult timp maretii sefi pe infrastructura ziceau ca dupa Sarbatorile Pascale se va lucra in forta in 2 schimburi, a gasit cineva al 2lea schimb? ca eu nu :lol:

horatiu.cosma

Pare că partea de terasamente/stabilizat merge binișor la Sebeș. Poate a reușit Alin să filmeze și la structuri, să vedem dacă acolo s-a îmbunătățit cu ceva mobilizarea.

Hercule

Apropo de linii electrice, am o mare nelamurire referitoare la relocarea liniilor de la nodul Alba-Iulia nord. Pornind de la urmatoarele ipoteze:
  • stalpii vechi sunt cu galben, A si B se vor desfiinta, banuiesc ca C ramane in picioare
  • stalpii noi sunt  cu rosu, 2 si 3 deja in picioare, 1 montat primul segment
  • stalpul nou 1 nu se poate ridica din cauza cablul de deasupra lui
  • cablurile noi cu rosu, cele vechi cu galben
  • exista acces la stalpii 2 si 3 (sunt in zona expropriata)
  • presupun ca la stalpii vechi exista acces liber (drept de servitute)


Nu inteleg unde e problema pentru care nu se muta cablul, mai exact eu nu vad nicio problema.

Singura zona unde s-ar putea sa fie probleme de acces ar fi la stalpul 1, dar in acest caz chiar vad de ce nu s-ar putea (re)folosi chiar stalpul A. O alta explicatie ar fi ca ipoteza nr 6 este gresita.

Help!
Deșteaptă-te române!

horatiu.cosma

^
Cel mai probabil 6 e greșită, stâlpii de pe vremea lui Ceașcă nu aveau nevoie de drept de uz și servitute, după care terenurile s-au retrocedat, dar stâlpii au rămas. Și cum întreținerea nu e punctul forte nici unde în statul român, inclusiv Electrica, probabil nu a fost nevoie de acces la stâlpii vechi.

vladioan_bv

dar de ce se desfiinteaza stalpul A si nu se poate folosi terenul de sub el pentru montare stalp 1?

alesd

#17787
Dar de ce nu s-ar putea avea acces la stalpul 1 sau la stalpul A pe drumul de intretinere al caii ferate, drum care face parte din coridorul expropriat si apartine acum CFR? Asa ar trebui doar o intelegere intre CFR si Electrica si probabil mai au si alte intelegeri de genul acesta.

rota

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturtilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat în data de 16.04.2020, Actul Adițional nr.3, la Contractul de Finanțare nr. 144/27.11.2017, pentru proiectul ,,Autostrada Sebeș-Turda".

Prin semnarea Actului Aditional nr. 3 se modifica Articolul 3 - Valoarea contractului, alin. (1) și va avea următorul cuprins:

Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 1.946.436.490,64 lei din care 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul  European de Dezvoltare Regională- 1.352.719.897,01, 15% cofinantare proprie-238.715.275,92 lei, restul de 355.001.317,74 lei reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA. Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Hercule

Daca proprietarii nu permit accesul la stalpii vechi e o mare marlanie. Pe gmaps se vede ca zona nici macar nu e cultivata, ci sunt doar tufe si iarba (e drept ca (virgula) captura e de cateva luni dar banuiesc ca intre timp n-or cultiva tufe de lantisoare de aur sau livada de briliante). Eu as face urmatoarele:

- refolosesc stalpul A
- de la stalpul 3 ma duc la direct stalpul X (marcat cu albastru)
- la stalpul X am acces din curtea Toskana garden. Ma inteleg cu Toskana si astfel nu trec peste nici un alt teren privat
- las stalpii nefolositi 2 si 3 pe pozitie, sa se spele pe cap proprietarii cu ele
- astept sa vina proprietarii sa ma roage sa le desfiintez
- eu :bleh: ...



Si mi-a mai mijit acum o intrebare: de vreo cateva luni dat s-au dat firele jos (nu stiu daca complet sau partial) intre stalpii A si B. De ce atunci s-a putut si acum nu se mai poate?
Deșteaptă-te române!